Strona 1 z 1

stan konta sami swoi

Post:06 lut 2008, 12:40
autor: tusia0708
w jaki sposób mozna sparwdzic stan konta w sieci sami swoi na nokii 2310?

Post:06 lut 2008, 12:46
autor: tomko111
w jaki sposób mozna sparwdzic stan konta w sieci sami swoi
Wpisz numer *125# i zatwierdź zieloną słuchawką.
tusia0708 pisze:na nokii 2310?
Nie ma znaczenia jaki masz telefon, numer jest zawsze ten sam.

Pozdrawiam. :wink:

[ Komentarz dodany przez: D@rio: 2008-02-06, 14:46 ]
Ostrzeżenie słowne: Już poraz kolejny Cię złapałem na tym jak wprowadzasz użytkowników w błąd. Proszę dokładać większą staranność przy wprowadzeniu informacji do postu i weryfikować poprawność, jeśli nie masz pewności co do prawdy podawanej treści.

Post:06 lut 2008, 13:24
autor: D@rio
tomko111 pisze:
Wpisz numer *125# i zatwierdź zieloną słuchawką.
Błąd. *100# lub w menu telefonu (stan jednostek/stan kredytu).
tomko111 pisze:Nie ma znaczenia jaki masz telefon, numer jest zawsze ten sam.
no i znowu wprowadzasz użytkownika w błąd. A jeśli ktoś jest na platformie AoC?

Post:06 lut 2008, 14:39
autor: aga
Wszystko można znaleźć na stronie operatora i jest tak jak napisał D@rio:
Kod: Zaznacz cały
Stan konta można sprawdzić

    *
      w menu telefonu: sposób sprawdzania jest uzależniony od posiadanego modelu telefonu, zazwyczaj jest to opcja "Połączenia" - "Koszty połączeń" ("Czas i koszt") - "Kredyt"
    *
      za pomocą krótkiego kodu: wpisz *100# i naciśnij przycisk "zadzwoń". Po chwili otrzymasz informację o dostępnych środkach na koncie.
      Jeżeli otrzymujesz informację "Niepoprawne Polecenie" oznacza to, że nie masz włączonej bezpłatnej usługi umożliwiającej sprawdzanie Dostępnego Limitu poprzez kod. Aby ją włączyć wpisz *101*11*99# i naciśnij przycisk "zadzwoń".  Po włączeniu usługi "Dostępny Limit" Twoje połączenia będą naliczane w czasie rzeczywistym.
      Więcej o usłudze "Dostępny Limit" znajdziesz tutaj >>
    *
      za pomocą eBOK: wpisz *110# i naciśnij przycisk "zadzwoń". Po otrzymaniu dostępu do eBOK wybierz z menu opcję 1 - czyli "Stan i ważność konta".
    *
      poprzez połączenie z Działem Obsługi Klienta Sami Swoi (nr 8877, opłata 1 zł z VAT za całe połączenie). UWAGA: ta opcja dostępna jest tylko dla zarejestrowanych użytowników.