Strona 1 z 1
[PlayKarta] Znikające pieniądze z karty
Post:03 lut 2008, 23:30
autor: Bartplus
Witam,
Polecam wszystkim użytkownikom PlayKarty sprawdzenie na playmobile.pl billingów połączeń, szczególnie polecam zwrócenie uwagi na transmisję danych, która pojawia się podczas wysyłania MMSa, mimo aktywnego pakietu 1000 SMS/MMS! Oczywiście biuro obsługi rozkłada ręce, a mnie męczy pisanie reklamacji co kilka dni. Doskonale wiedzą o problemie, ale kompletnie nie potrafią sobie z nim poradzić.
Post:04 lut 2008, 11:01
autor: pajorro
Mam również ten sam problem! Od jakiegoś czasu potrącają opłaty za transmisję danych, kiedy jej nie było! Wczoraj przegięli totalnie i z konta zniknęło mi około 35 zł, a Pani na BOK-u wykręcała się, że to być może źle ustawiony telefon...! Kpiny, kpiny, kpiny! Piszcie reklamacje i uważajcie na pieniądze!
Post:04 lut 2008, 11:09
autor: Bartplus
Pani się wykręcała? Czyżby mieli przykaz odgórny, jak w pewnej innej sieci swego czasu podczas awarii?
Jak składałem reklamacje u konsultanta to przyznał, że jest problem i się nie wykręcał. Czekam na rozpatrzenie reklamacji, a teraz to pewnie będą mieli co robić.
Post:04 lut 2008, 11:12
autor: pajorro
Pani mówiła, że może to telefon źle skonfigurowany. Powiedziała, że może przyjąć zgłoszenie ale wątpi czy coś z tego będzie bo połączenia są zarejestrowane w billingu. Powiedziałem Pani, że tak nie będzie i wysłałem reklamację pisemną!
Post:04 lut 2008, 13:02
autor: mardall
U mnie wszystko w porzadku ale chyba tylko dlatego, ze Play karta jest w starym telefonie bez możliwosci wysyłania mmsów

)) Życze powodzenia!!!
Post:04 lut 2008, 14:03
autor: Forest
U mojego ojca to samo. Raz wchodziłem na neta dosłownie wczytała się tylko strona Wirtualnej Polski a skasowało za to ponad 8 zł...
Trochę mnie zaczyna denerwować ta sieć. Internet nieludzko drogi i jeszcze naliczają za niewiadomo co... a do tego nawet telefonów w punktach im brakuje, że nie można podpisać umowy. Mam nadzieje, że to ich błędy organizacyjne bo dopiero od roku są na rynku :]
Post:04 lut 2008, 14:30
autor: issa
witam. U mnie to samo. Zachowanie Playa oceniam jako zenujace. Co to za tekst "problem jest znany"? nie oczekuje pisemnego ogloszenia na 3 stronieWyborczej , ale choc zdawkowej informacji na playmobile.pl , tym bardziej , ze trwa to od grudnai conajmniej. Dzis wnocy przykasowalo mnie na ponad 20zl , oczywiscie skladam reklamacje. Podejrzewam , ze cos na rzeczy moze miec scisly (jak na razie) infrastrukturalny zwiazek Playa z Pluesm , jako ze u mnie w rodzinie analogiczne sesje-widma zdarzaly sie na Plusie.
Post:04 lut 2008, 14:32
autor: kamil1221
Bartplus pisze:szczególnie polecam zwrócenie uwagi na transmisję danych, która pojawia się podczas wysyłania MMSa,
To typowa awaria, która trwaaaa...
Zgłaszać reklamacje, mówić, o której godzinie, ile MMS miał kb. Jeżeli konsultant będzie toporny i nie będzie trybił, o co chodzi tłumaczyć mu do skutku.
Post:04 lut 2008, 14:44
autor: D@rio
kamil1221 pisze:Jeżeli konsultant będzie toporny i nie będzie trybił, o co chodzi tłumaczyć mu do skutku.
szkoda nerwów i zdrowia. Nie są tego warci aby się tak starać...
Ja już powiedziałem. Dla mnie poziom obsługi klienta w PLAY jest żenujący i najgorszy z wszystkich 3-ech pozostałych operatorów. Póki co, nie chcę być ich klientem abonamentowym, nawet za darmo... i nie będę. Wykorzystam PlayKartę i chowam ją do szuflady... mimo, niskich stosunkowo cen.
Post:04 lut 2008, 14:56
autor: gm
Ja miałem taki sam problem z listopadzie 2007 roku. Zadzwoniłem, żeby poinformować o tym, że niesłusznie pobrano kwotę (niecałe 2 pln) i zaczęło się... Na początek Konsultant chciał podać moje dane i numer weryfikacji więć dwa razy tłumaczyłem, że to Play Karta, jakoś udało się po kilku minutach i nawet nie wiedziałem co mnie jeszcze czeka, Konsultant odnotował z billingu każde zdarzenie (a było już wiele) z datą, godziną i kwotą ściągniętą. Najbardziej byłem zbulwersowany długością zgłaszania reklamacji (trwało to 44 minuty) i tym, że wszystko musiałem od podstaw tłumaczyć Konsultantowi, jakby siedział tam pierwszy dzień

W efekcie dostałem 5 minut. Nie rozchodzi mi się o te 2 pln czy 5 minut, ale trzeba cały czas sprawdzać stan konta czy aby coś tam nie ubyło.
Ciekaw jestem jak ktoś mający pakiet 1000 sms/mms straci go, bo okaże się, że pierwszego dnia miesiąca nie ma na koncie 10 pln, np. dzień wcześniej Play pobrał za transmisję 20-30 pln.
Za styczeń mam pobrane 2 pln i za luty też już taką samą kwotę.
Zgłosiłem reklamację poprzez e-bok. Zaoszczędziłem trzy kwadranse

Post:04 lut 2008, 15:38
autor: user_delete7
moze play rozlicza koszty w priepaidzie na tej kiepskiej platformie rozliczeniowej jaka ma plus

nie wiem jak sie tam nazywa nawet ona

Post:04 lut 2008, 15:39
autor: D@rio
TSB pisze:moze play rozlicza koszty w priepaidzie na tej kiepskiej platformie rozliczeniowej jaka ma plus nie wiem jak sie tam nazywa nawet ona
nie rozlicza. Ma swoją.
Post:04 lut 2008, 17:18
autor: kamil1221
Jedno wiem - te wszystkie anomalie mają miejsce, kiedy jest się w zasięgu Plusa, bo na 3G Playa nigdy mi się nic takiego nie zrobiło.
Post:04 lut 2008, 18:11
autor: KZ
Mój brat doładował w czwartek 150 zł, a jak dzisiaj rano wstał to nie miał na koncie tych wszystkich promocyjnych pieniędzy. Co ciekawe nie mógł złoży reklamacji, bo ma karte nie zarejestrowaną. Tylko jak ma ja zarejestrować skoro nie ma gdzie, bo do najbliższego salonu ma kilkadziesiąt kilometrów a czas na wygadanie 150 zl promocyjnych nie jest za długi. Nie mogę zrozumieć dlaczego trzeba zarejestrować kartę, zeby zlożyć reklamację.
Post:04 lut 2008, 18:20
autor: gm
A czy jest w stanie sprawdzić przez e-bok na jakie usługi kwota dodatkowa została skonsumowana?
Post:04 lut 2008, 18:33
autor: KZ
A jak można wejsć i to sprawdzic?
Ja mam tel w playu na abonament i mam hasło a on skad ma go wziać?
Wtedy moge mu sprawdzić.
Na internet ie moglo mu pojść, bo nie ma takiego telefonu.
Post:04 lut 2008, 21:24
autor: senshiro
Trzeba się zarejestrować na playmobile.pl. Oto link:
https://logowanie.playmobile.pl/p4-idp2/RegisterForm.do
Potem można sprawdzić historię połączeń.
EDIT:
Jeśli link który podałem nie działa, to należy wejść na stronę główną Play'a i tam jest odnośnik "zarejestruj się".
Post:09 lut 2008, 10:51
autor: gm
Dzwoniła sympatyczna Pani Play i powiedziała, że reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie. Zwrot ok. 2 pln na konto plus dodatkowo 5 pln. Wczoraj wysyłałem wiadomości mms, dzisiaj rano sprawdzałem i jak na razie nie pojawia się opłata za przesył danych.