Strona 1 z 1
Play i panel klienta
Post:04 sty 2008, 12:42
autor: taktakowiec
Rozbraja mnie ten Play ostatnimi czasy.Złożyłem reklamację na obsługe Play w Empiku dziś wchodzę do panelu-zakładki zgłoszenia i co widzę:
Jest tylko jeden mały problem,ja im żadnego listu nie wysyłałem

Post:04 sty 2008, 12:59
autor: mikage1
Składałeś reklamację w empiku czy reklamację ze względu na obsługę w empiku?
jeśli to pierwsze - to pracownik w empiku wpisał w system i zostało to zarejestrowane jako list i tyle...
Post:04 sty 2008, 16:39
autor: taktakowiec
Składałem reklamację na obsługę Empiku ale poprzez panel a dzis dopiero dokleili mi list nie wiadomo skąd.Żanych listów im nie wysyłałem,ani maile ani pocztą tradycyjną.
Post:04 sty 2008, 16:41
autor: tomko111
Wyślij po prostu kolejne zgłoszenie - bo w tym prawdopodobnie wystąpił błąd, lub konsultant Playa źle zrozumiał Twoją skargę.

Post:04 sty 2008, 16:49
autor: mikage1
sprawdź w "szczegóły zgłoszenia" czy treść zgłoszenia jest taka, jaka wpisałeś w panelu - jeśli tak to wszystko jasne (nazwali to listem zamiast www), jeśli coś innego - to tak jak pisze tomko111 - zgłoś jeszcze raz
Post:04 sty 2008, 19:54
autor: taktakowiec
Zgłosiłem to już bo sprawa dokładnie wygląda tak:
jakiś czas temu (patrz screen) złożyłem reklamacje na obsługę Empiku no i wszystko było ok.Dziś wchodzę do panelu i oprócz wcześniejszej reklamacji jest jakaś nowa "listowa",w szczegółach nie ma żadnej treści.
Post:05 sty 2008, 13:44
autor: mikage1
poczekaj dzień, dwa - może się pojawią jakieś szczegóły