Strona 1 z 1
PLay SelfCare-super stawki
Post:18 gru 2007, 22:21
autor: taktakowiec
Wszedłem sobie przed kilkoma minutkami do internetowego panelu obsługi mojej karty Play i przeglądając historię połączeń moim oczom ukazał się taki widok:
Jak widać połączenie do Ery kosztowało mnie 155zł a trwało 3 minuty i 23 sekundy.

Smsy po złotówce do Ery i Orange.
A miało być tak tanio

Post:18 gru 2007, 22:52
autor: Darecky
Wow! Niczym sprzed roku 2000 te ceny!

Ciekawe jaki dostaniesz rachunek do zapłacenia??
Post:18 gru 2007, 22:57
autor: dechomenon
o boże, co za rzeźnik....jeśli nie wystawią korekty to pewnie będziesz musiał zapłacić a dopiero potem oni Ci zwrócą kasę
Post:18 gru 2007, 23:01
autor: maniek
ale jaja modl sie zeby korekte zrobili zanim ci rachunek wysla

Post:18 gru 2007, 23:03
autor: Darecky
Najgorzej jakby rachunek był na kwotę, której nie byłbyś w stanie zapłacić, a korektę wystawili później!!
Post:18 gru 2007, 23:08
autor: bkawa
Z opisu taktakowca wynika, że ma PLAY kartę - więc raczej nie będzie problemu
Post:18 gru 2007, 23:09
autor: maniek
no to zesmy sie dali nabrac

Post:18 gru 2007, 23:10
autor: Prometo
Poza tym musiałby mieć nieźle doładowaną kartę

Post:18 gru 2007, 23:47
autor: dechomenon
na karcie można zrobić debet...są takie dziury czasami...
Post:19 gru 2007, 08:14
autor: Prometo
dechomenon pisze:na karcie można zrobić debet
W Play także?
Post:19 gru 2007, 08:45
autor: taktakowiec
Całe szczęście że to Play karta.Wysłałem jednak zgłoszenie reklamacyjne jednocześnie ubiegając się o rekompensatę.Zobaczymy co da się z tym zrobić

Post:19 gru 2007, 13:02
autor: mikage1
a miałeś tyle kasy na koncie i Ci ją pobrali za rozmowę, czy zabiegasz o rekompensatę za "straty moralne"

(stres związany z ujrzeniem kosztu rozmowy - 150 PLN)? - rozumiem, że chodzi o to drugie...

Post:19 gru 2007, 15:26
autor: taktakowiec
Złożyłem reklamacje na połączenia za które mi zabrali kase z konta a których nie dokonałem (było takie 1) oraz na opłaty pobrane za sms bo one rzeczywiście uszczupliły mi konto o 1zł/sztuka.I co dziwne skasowali mnie tylko tak za smsy do Ery.Mam wykupiony pakiet 1000smsów więc nie powinno naliczyć żadnych opłat.Zobaczymy jak załatwią tą sprawę.Pytali się jakiej rekompensaty bym za to oczekiwał więc powiedziałem skromnie że kilkadziesiąt minutek lub zwrot kosztów z nawiązką

Zapisali,niech działają.
Post:19 gru 2007, 17:25
autor: dechomenon
Prometo pisze:W Play także?
nie jestem pewien, ale czemu miało by to nie być możliwe..,?
Post:19 gru 2007, 20:04
autor: yagi
Post:19 gru 2007, 21:05
autor: taktakowiec
Zaskoczyli mnie szybkością działania,tyle się naczytałem o fatalnej obsłudze w BOK-u Play.Rejestracji karty dokonałem dziś w salonie,po wyjściu z salonu złozyłem reklamacje i jest już odpowiedź.Oprócz tego że przepraszają i takie tam,naprawili mi panel w SelfCare i podarowali 60 minut do wszystkich sieci ważne przez 30dni

Ufff,wszystko dobrze się skończyło.
Post:19 gru 2007, 21:56
autor: mikage1
no widzisz, a ja latem miałem problem z BOKiem on-line i przez kilka dni nie mogłem się doprosić poprawienia (pojawiała się info, ze tak strona nie istnieje, czy jakiśtam błąd, czy coś w tym stylu) - pewnie wtedy jeszcze dopracowywali system...
Post:20 gru 2007, 10:47
autor: taktakowiec
Na pewno maja jeszcze wiele do zrobienia co widac po komentarzach i opisach problemów ich abonentów.Sam nastawiłem sie dość walecznie i miło mnie zaskoczyli.Załatwili sprawę bardzo szybko i po ludzku.
Post:20 gru 2007, 12:57
autor: D@rio
dechomenon pisze:
nie jestem pewien, ale czemu miało by to nie być możliwe..,?
a czemu miałoby być możliwe?