Strona 1 z 1

Problem ze sprawdzeniem konta w Orange

Post:30 lis 2007, 16:26
autor: kondzior93
gdy sprawdzam stan w Orange (POP) po przez *124*# i mi nie pokazuje stanu konta tylko "Dziekujemy za skorzystanie z serwisu". Zrobilo mi sie tak od wczoraj. Stan konta moge sprawdzic tylko po przez *500. Posiadam telefon sagem my700x.
Moze ktos pomoze?

Post:30 lis 2007, 18:58
autor: Darecky
U mnie jest to samo, u mojego brata też. Ja mam mixa, brat Orange Go. Natomiast mojej mamie działa dobrze - ma Orange Pop. Nie wiem od czego jest to uzależnione. Ja mam Sagema my411x, brat Sagema myx5m a mama Mitsubishi Trium MT545 Aria@. Może to tylko na Sagemach?

Post:30 lis 2007, 21:17
autor: tomko111
Mam Orange POP i wszystko działa, na Orange Music też.

Post:30 lis 2007, 22:09
autor: Vieslav
U mnie na Orange Pop idzie, u siostry na Nowym Go też, u kumpla na Nowy Pop działa. Mi nie działa tylko sprawdzanie smsem pakietów, piszą coś "W tej chwili masz włączoną promocje darmowe godziny. Aby wyłączyć wyślij NIE na numer 205" czy jakoś tak.

Post:01 gru 2007, 04:03
autor: mikage1
o, ten komunikat pojawia się ostatnio przy różnych dziwnych okazjach - np. przy próbie aktywacji pakietu popgadane smsem... (albo jeszcze w wersji z szałem minut)

Post:01 gru 2007, 11:42
autor: tomko111
Praktycznie wszędzie. Nawet po rozmowie z konsultantem.