Strona 1 z 3

Orange - darmowe godziny rozmów - uwaga problemy

Post:14 lis 2007, 00:03
autor: mikage1
Skorzystałem z promocji "darmowe godziny rozmów" w orange - to co weszło zamiast szałów - uruchomiłem na 2 numerach telefonów - i zaczęły się problemy:

telefon 1: wysłane zamówienie - informacja o weryfikacji zamówienia - pobrana opłata za uruchomienie usługi - potwierdzenie możliwości skorzystania z promocji - pakiet minut nie został przyznany - dopiero po rozmowie z konsultantem zostały przyznane minuty odpowiadające dokonanemu doładowaniu

telefon 2: wysłane zamówienie - informacja o weryfikacji zamówienia - pobrana opłata za uruchumienie usługi (TRZYKROTNIE!!!) - brak potwierdzenia możliwości skorzystania z promocji - w rozmowie konsultant potwierdził, że opłata została pobrana trzykrotnie i że wystąpił błąd systemu uniemożliwiający przyznanie pakietu minut - zwrócił na konto opłatę i obiecał dodać "ręcznie" w czwartek należny pakiet minut po tym jak system zarejestruje doładowanie (nie doładowywałem - na szczęście, bo nie było potwierdzenia włączenia promocji, doładuję rano i dam znać tutaj na forum czy pakiet został przyznany (w czwartek))

dlatego uważajcie, żebyście się nie nacięli...
(mam nadzieję, że szybko poprawią system)

Post:14 lis 2007, 10:13
autor: biotyt
U, jak zwykle coś nie działa w pierwszych dniach. Dobrze, że reklamując coś nie zawiodłem się nigdy, zawsze było rozpatrywane na moją korzyść. Informatycy pewnie ostro pracują stąd te błędy, dużo ofert promocyjnych, a także rozbudowywanie możliwości strony www.orange.pl. Gorący okres przedświąteczny=dużo zmian w ofercie. Mam Orange POP, a dzisiaj klikając na zakładkę "Plan taryfowy" w Orange On-line zobaczyłem, że dodali mi taryfy Nowy Twój Mix do wyboru. Coraz więcej rzeczy można załatwić na ich stronie, nawet przejście z numerem do innej oferty, co jeszcze jakiś czas temu nie było możliwe.

Post:15 lis 2007, 17:35
autor: mikage1
Spieszę donieść, że pakiet odnalazł się już na swoim miejscu :)

Post:15 lis 2007, 21:28
autor: biotyt
mikage1 pisze:Spieszę donieść, że pakiet odnalazł się już na swoim miejscu :)
O, to dobrze. Ja dzisiaj doładowałem konto i pakiet mi został przyznany po 15 min od doładowania.

Post:17 lis 2007, 09:37
autor: mb79
Mojej żonie po interwencji w BOK doładowali chyba podwójnie bo ma ponad 200 zamiast 120 :mrgreen: ale niestety mojej Mamie nie dali nic bonusowego :( Dzwoniłem wczoraj i obiecali że sie tym zajmą-zobaczymy ...

Post:17 lis 2007, 09:41
autor: Vieslav
Mały OT: czy doładowania z telefonu z rachunkiem też są premiowane? W regulaminie nic o tym nie pisze, pisze tylko, że promocją nie są objęte doładowania za punkty profit oraz przelew sms.

Post:18 lis 2007, 21:48
autor: Zajcef
Mulder pisze:Mały OT: czy doładowania z telefonu z rachunkiem też są premiowane? W regulaminie nic o tym nie pisze, pisze tylko, że promocją nie są objęte doładowania za punkty profit oraz przelew sms.
sa , procz darmowych godzin dostaniesz 20 % od wartosci doladowania do sieci.

Post:24 lis 2007, 16:42
autor: mb79
2 razy dzwoniłem już do BOK w sprawie nie przyznanych minut ale niestety nic do tej pory nie jest załatwione. Za każdym razem jak dzwoniłem to mówili że sprawę załatwią ale niestety nic nie zrobili. Napisze maila to może coś odpowiedzą ale już chyba trzeba darować te 120 minut :(

Post:24 lis 2007, 17:18
autor: mikage1
od tygodnia mają jakiś problem (sami ze sobą) - ja nie mogę uruchomić pakietu POPGadane, dzwoniłem ("tak, tak, odpowiemy do 22.11"), wysłałem wiadomość przez formularz kontaktowy w orange on-line, próbowałem też maila na [email protected] (zgodnie z ich sugestią), ale za każdym razem wraca ("reason: over quota")...

Post:25 lis 2007, 14:14
autor: Vieslav
mikage1 pisze:od tygodnia mają jakiś problem (sami ze sobą) - ja nie mogę uruchomić pakietu POPGadane, dzwoniłem ("tak, tak, odpowiemy do 22.11"), wysłałem wiadomość przez formularz kontaktowy w orange on-line, próbowałem też maila na [email protected] (zgodnie z ich sugestią), ale za każdym razem wraca ("reason: over quota")...
Spróbuj [email protected]

Post:25 lis 2007, 17:36
autor: przemek910
22,11 wysyalem do nich maila, poniewaz 'ukradli' mi 17 zl z promocyjnego konta. i co? ani odpowiedzi ani kasy! przyszlosc jest jasna przszlosc to Orange. Ludzie, co wy widziecie w tej sieci?

Post:26 lis 2007, 14:00
autor: pwg
przemek910 pisze:22,11 wysyalem do nich maila, poniewaz 'ukradli' mi 17 zl z promocyjnego konta. i co? ani odpowiedzi ani kasy! przyszlosc jest jasna przszlosc to Orange. Ludzie, co wy widziecie w tej sieci?
moze zadzwon do boku, nie zaplacisz za to zlotowki w przypadku bledu systemu i jesli sie o to upomnisz. szybko wyjasnisz sprawe, znian koniecznych dokona pracownik boku natychmiastowo i moze nawet procz zwrotu owej kwoty dostaniesz jakas w ramach przeprosin. tak zrobilem w drugim numerze NOG gdyz zle naliczali mi stawki po doladowaniu i gratis 20zl na podstawowe i 20 na orange. grzecznie mozna zalatwic wszystko ;)

Post:26 lis 2007, 16:44
autor: mikage1
@ Mulder

wysłałem, wysłałem - i cisza...

@ przemek910

mi już też kiedyś oddali i przeprosili

natomiast sprawę, którą tu opisałem rozwiązałem dziś w salonie firmowym - pani połączyła mnie z BOK i konsultant ręcznie włączył pakiet
- tylko w całej tej sytuacji rodzi się pytanie - czy nie mogł tego załatwić pierwszy konsultant, kiedy dzwoniłem pierwszy raz na *100, tylko musiał przekazać pytanie do działu technicznego (jak dla mnie mógł wtedy właczyć, a swoją drogą przekazać do działu technicznego informację, że jest problem)
- a ja zamiast załatwic to z telefonu czy przez net, musiałem pojechac do salonu, zapłacić za postój (strefa płatnego postoju) i stracić czas w salonie
- podsumowując - włączenie pakietu wartego 6 PLN (gdybym mógł to zrobić on-line) kosztowało mnie prawie 10 PLN (pakiet, rozmowa z BOK, próba właczenia pakietu przez sms, opłata za postój...)
- i chociaż nie chodzi tu o te prawie 4 PLN (które skądinąd nie chodzą piechotą), to wkurza mnie ten bałagan i niemoc konsultantów...

Post:27 lis 2007, 02:35
autor: DejwiD
przemek910 pisze:22,11 wysyalem do nich maila, poniewaz 'ukradli' mi 17 zl z promocyjnego konta. i co? ani odpowiedzi ani kasy! przyszlosc jest jasna przszlosc to Orange. Ludzie, co wy widziecie w tej sieci?
dobra rada :) prosze przypomnij sobie kiedy otrzymales ta kwote na konto promocyjne i z jakiej okazji.. i czy nie skonczyla sie waznosc tego doladowania..

bo wydaje mi sie, ze jedynie natura ci ukradla.. odrobine rozumku :)

Post:27 lis 2007, 10:59
autor: Vieslav
Ludzie, co wy widziecie w tej sieci?
Ja ci powiem co. Jeśli kiedykolwiek którakolwiek sieć wprowadzi coś takiego jak Wieczory i Weekendy w Orange to gwarantuje, że się przeniosę i zabiore ze sobą sporą częśc mojej wioski czyli jakieś 200 osób.
A wracając do tematu, to konto promocyjne też ma swoją wważność której należy pilnować :lol:

Post:29 lis 2007, 21:19
autor: mb79
Sprawę dodatkowych minut załatwiłem w salonie Orange. Pani zadzwoniła przy mnie do BOK i po 15 minutach minuty były na koncie :mrgreen: Dziwne że po moich 3 lub 4 telefonach do BOK nic nie załatwiłem :(

Post:10 gru 2007, 11:39
autor: mikage1
mam nadzieję, że już poprawili system co do tych godzin, bo będę niedługo doładowywał konto i nie mam ochoty znowu wydzwaniac do bok
natomiast poprawili juz uruchamianie pakietów popgadane (o problemie pisałem i w tym wątku i w innym) - i mozna już uruchomic zarówno smsem jak i on-line...

Post:11 gru 2007, 18:33
autor: babeo
To te godziny działają czy nie, misze doładować konto i nie wiem czy się w nie bawić.

Post:11 gru 2007, 20:44
autor: mikage1
jutro będę doładowywał to sprawdzę ;-)

Post:11 gru 2007, 22:27
autor: babeo
mikage1 pisze:jutro będę doładowywał to sprawdzę
Ok, czekam na info, mi zostały 4 dni ważności konta :-D