Strona 1 z 1

Problem z usługą Gwarancja Zwrotu

Post:21 wrz 2007, 17:38
autor: tasiu
Witam!

Mam problem z POP i usługą Gwarancja Zwrotu. Otóż 16.09 utraciłem środki na koncie, po utraceniu środków na koncie dostałem sms'a informującego mnie że mogę doładować konto z punktów PROFIT. Doładowałem sobie konto z innego telefonu żeby móc wysłać pod 7130, sms'a wysłałem 18.09 godz. 15:49, a doładowanie z punktów PROFIT przyszło 19.09 godz. 13:10 (!) Teraz sytuacja wygląda tak że do tej pory nie zwrócono mi utraconych środków. Wysłałem maila do Orange i dostałem odpowiedź że usługa Gwarancja Zwrotu działa tylko przy doładowaniu tradycyjną zdrapką. Przeczytałem regulamin usługi i w punkcie 4 pisze czarno na białym

Warunkiem skorzystania z Usługi jest realizacja doładowania konta podstawowego poprzez: kartę zdrapkę, terminal płatniczy (dostępny w Salonach Orange, Salonach partnera Orange lub stoiskach handlowych znajdujących się w sklepach, kioskach i na stacjach benzynowych), bankomat, Internet, numer TP S.A. 0 300 900 900, punkty Programu Profit lub Usługę "Dzięki Tobie" w wysokości: 5 zł, 10 zł, 25 zł, 50 zł lub 100 zł.

Miał ktoś podobny przypadek?

Post:21 wrz 2007, 17:50
autor: mariusz9a
tasiu, pisz reklamacje a nie maila do BOKu;) Chociaż z doświadczenia wiem (składałem kiedyś reklamacje w Orange) to strasznie ciężko będzie Ci odzyskać ta kasę:( Chyba że coś od tamtej pory się zmieniło.

Post:21 wrz 2007, 18:10
autor: Vieslav
strasznie ciężko będzie Ci odzyskać ta kasę
I tu się mylisz. Ja kiedyś miałem podobną sytuację i odzyskałem bez problemu (tylko doładowałem zdrapką). tasiu, zadzwoń do BOK i złóż reklamacje powołując się właśnie na ten punkt regulaminu.

Post:21 wrz 2007, 18:52
autor: mariusz9a
Mulder pisze:
strasznie ciężko będzie Ci odzyskać ta kasę
I tu się mylisz. Ja kiedyś miałem podobną sytuację i odzyskałem bez problemu (tylko doładowałem zdrapką). tasiu, zadzwoń do BOK i złóż reklamacje powołując się właśnie na ten punkt regulaminu.
A ja niestety do tej pory nie zobaczyłem moich 50zł którymi doładowałem kiedyś konto, lecz konto się nie doładowało:/ Reklamacja nie została uznana, odwołanie także.

Post:21 wrz 2007, 19:17
autor: DejwiD
gwarancja zwrotu to 48 godzin liczone od polnocy po doladowaniu. czyli zwrot kasy "powinien" nastapic dzis do godziny 23.59. jutro zadzwon pod *100 i zloz reklamacje ustna, albo daj numer :)

Post:22 wrz 2007, 18:30
autor: tasiu
Witam!

Pieniądze przed momentem zostały mi zwrócone.

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i proszę o zamknięcie tematu.

[ Komentarz dodany przez: D@rio: 2007-09-22, 18:59 ]
Dyspozycję wykonano.