Strona 1 z 1
[mixplus]Problem?
Post:09 wrz 2007, 16:59
autor: rangiz
Witam. Od jakiegoś miesiąca nie dostałem żadnych sms'ów typu: "opłata za wysłane sms/mms". Nie pobrało mi żadnych środków z konta poza tymi z rozmów. Podobnie po zasileniu nie dostałem z plusa smsa i musiałem dzwonić do BOKu aż przyszły środki na konto. Co się może dziać?
Post:09 wrz 2007, 17:01
autor: Kaczy
rangiz pisze:Podobnie po zasileniu nie dostałem z plusa smsa i musiałem dzwonić do BOKu aż przyszły środki na konto. Co się może dziać?
To powiedzmy sobie "normalne". Niektorym się zdarza. Problemy są różne - przeważnie to problem z tzw. platformą rozliczeniową. Wyjściem jest kontakt z DOK, albo zmiana platformy (kod *101*11*99#).
Post:09 wrz 2007, 17:18
autor: rangiz
A brak przychodzenia opłat?
Post:09 wrz 2007, 17:21
autor: D@rio
Plus się już powoli powinien wstydzić za tę platformę...
Post:09 wrz 2007, 17:22
autor: rangiz
Nie wiem czy mam się śmiać, czy płakać, bo ciężko oszacować faktyczny stan konta po wysłaniu kilkudziesięciu smsów.
[ Dodano: 2007-09-09, 18:57 ]
Mało tego, nie przychodzi nawet przypomnienie o doładowaniu czy też zablokowaniu rozmów!
Post:10 wrz 2007, 09:37
autor: dechomenon
D@rio pisze:Plus się już powoli powinien wstydzić za tę platformę...
to jest fakt kuleje strasznie, chociażby brak uruchomienia GPRS i roamingu jednocześnie...wtedy np. za granicą nie będzie działać NIM! Systemy wewnętrzne Polkomtel są w opłakanym stanie
Post:10 wrz 2007, 09:41
autor: rangiz
Teraz zasiliłem konto i zero odzewu. Dzwonię na 2601, niby konto ma zostać zaktualizowane i nadal cisza. W poprzednim miesiącu przynajmniej to działało! A 2 zł na BOK już sobie poszły z konta. Żenada.
Post:10 wrz 2007, 14:50
autor: D@rio
dechomenon pisze: Systemy wewnętrzne Polkomtel są w opłakanym stanie
jeszcze powinni się popłakać nad swoją stroną WWW ...

Post:10 wrz 2007, 17:04
autor: rangiz
No i nie zasililo mi konta. Na BOKu otrzymalem inf. ze konto zostanie zakutalizowane i nic.
Post:11 wrz 2007, 00:44
autor: dechomenon
rozumiem, że skrzynkę wiadomości masz wyczyszczoną? przelogowałeś telefon? czasem tak jest z tą informacją sieciową...niestety nie ma na to rady...i nigdy nie ma jednoznacznej odpowiedzi dlaczego tak się dzieje...
Post:11 wrz 2007, 12:09
autor: rangiz
Skrzynkę specjalnie czyściłem. Dziwne, bo nie dostałem info o pomyślnej aktualizacji, ale sprawdzając kodem po zmianie taryfy zamiast 30paru zł mam 40 coś. Więc chyba odjęło za gprs i te eski i zasiliło, bo konto ważne do października. Tylko dlaczego nie aktualizuje na wyświetlaczu i nie przysyła mi smsów?
Post:11 wrz 2007, 22:25
autor: dechomenon
a nie masz czasem nowej platformy ? *100# teraz sprawdzasz stan konta? dlatego mogło się na wyswietlaczu coś zawiesić i tak bywa...stara kwota na wyśw. zostaje i oni mają jakiegoś sms konfiguracyjnego i powinna ona zniknąć...albo ostatecznie duplikat karty i kwoty na wyś. nie będzie
Post:12 wrz 2007, 20:44
autor: rangiz
41 58 pln wg Twojego kodu.
Da się zdeaktywować tą nową platformę?
Post:12 wrz 2007, 21:13
autor: D@rio
rangiz pisze:Da się zdeaktywować tą nową platformę?
niestety nie. Odwrotu nie ma.
Post:12 wrz 2007, 22:14
autor: rangiz
No to chyba ktoś w punkcie plusa dostanie tym starym syfnym telefonem po głowie, bo nerwowo już nie wyrabiam.
Byle do czerwca i przenoszę sobie numer gdziekolwiek(obecnie play najciekawiej w abonamencie i zobaczymy jak to będzie wyglądać) a wtedy już ma to być bezpłatne.
Od teraz wszystkim odradzam plusa a znajomych namawiam do zmiany sieci.
Post:13 wrz 2007, 03:46
autor: dechomenon
ale czemu Ci teraz nie pasuje ta nowa platforma? teraz masz rozliczanie w czasie rzeczywistym...bez zbędnego wyłączania i włączania telefonu!!!
Post:15 wrz 2007, 13:02
autor: rangiz
Ponieważ nie przychodzą w ogóle smsy odnośnie zasilenia konta, nawet nie wiem, kiedy należy je zasilić.
Post:15 wrz 2007, 13:59
autor: dechomenon
no to weź wpisz *125# i będziesz miał do kiedy masz ważność konta....