Strona 1 z 1
[Nowe Orange Go] Sprawdzenie okresu połączeń wychodzących
Post:12 sie 2007, 10:41
autor: pawleta
Mam pytanie w jaki sposób sprawdzić do kiedy ma się aktywne połączenia wychodzące w Nowym Orange Go. Pod numerem *500 automat podaje tylko pozostałą kwotę i datę do kiedy można odbierać połączenia. Korzystając z kodu *124*# wyświetla się tylko kwota, natomiast w Orange On-line w polu połączenia wychodzące zamiast daty mam kreskę (-) tak jakbym miał już zablokowane wychodzące.
Post:12 sie 2007, 10:46
autor: przemek910
pawleta pisze:Orange On-line w polu połączenia wychodzące zamiast daty mam kreskę (-) tak jakbym miał już zablokowane wychodzące.
może masz? spróbuj zadzownić na jakiś numer

Post:12 sie 2007, 11:04
autor: pawleta
Na pewno mam ważne bo dzwonie i wysyłam smsy a poza tym niedawno doładowywałem konto

Post:12 sie 2007, 11:24
autor: DD7
Dziwne, bo mnie podaje na *500, że "za 15 dni stracisz możliwość wykonywania połączeń, pamiętaj o doładowaniu konta". Może to po prostu przeoczyłeś, bo na pewno automat podaje takie informacje.

Post:12 sie 2007, 12:40
autor: pawleta
Zadzwoniłem teraz pod *500 i tak jak pisałem wcześniej automat podał tylko stan konta i zaraz po tym że "wciąż możesz odbierać rozmowy przez 345 dni".
Post:12 sie 2007, 12:49
autor: Vieslav
Może jakiś błąd w systemie... Ja np. nie mogę sprawdzić daty końca umowy zetafon, też mam kreske. A próbowałeś kilka razy odświeżyć stronę Orange On-line lub wejść w zakładkę stan konta i pakietów (i ew. tam odświeżać)?
Post:12 sie 2007, 13:58
autor: pawleta
Wchodziłem w Orange On-line już na każdą zakładkę, odświeżałem i dalej nic. Wysłałem też maila do BOK Orange i odpisali że niby do 48 godzin powinno w Orange On-line już być napisane ale pożyjemy zobaczymy.
Post:12 sie 2007, 22:27
autor: cesarz
On-line stan konta i pakietow. Czesto termin wychodzacych ma bledny dlugi czas.
Post:13 sie 2007, 13:36
autor: pawleta
Wysłanie maila do BOK Orange jednak pomogło bo dziś już na Orange On-line mam podany termin ważności połączeń wychodzących
