Strona 1 z 1

Przejście do Simplusa po wygaśnięciu umowy z Plusem

Post:24 lip 2007, 15:23
autor: reboot
Witam.
Dzisiaj tj.24 lipca jest ostatnim dniem, kiedy jestem abonentem Plusa.
W teorii od jutra wg Plusa mam 30 dni na doladowanie konta telekodem(zdrapka) i jesli to uczynie, to zostane przeniesiony do Simplusa (na czym mi bardzo zalezy).

Czy ktos juz dokonywal czegos takiego - tzn. wygasniecia wypowiedzenia umowy abonamentowej i odpalenie tego samego numeru w Simplus?

A jesli nie, to chociaz powiedzcie po czym poznam, ze nie jestem juz abonentem?
Zniknie mi zasieg? Czy nadal bede lapal zasieg, ale przy probie polaczenia bedzie jakis komunikat, ze rozmowy zablokowane?
A moze nie bede mogl sie zalogowac do EBOK uzywajac Pluskodu 5?

Wychodze z zalozenia, ze teoretycznie o godzinie 00:01 powinienem juz nie moc sie zalogowac do EBOK i o 00:01 bede mogl zasilic numer telekarta stajac sie z Abonenta Użytkownikiem :)

Pozdrawiam :)

Post:24 lip 2007, 16:00
autor: D@rio
reboot pisze:A jesli nie, to chociaz powiedzcie po czym poznam, ze nie jestem juz abonentem?
Zniknie mi zasieg? Czy nadal bede lapal zasieg, ale przy probie polaczenia bedzie jakis komunikat, ze rozmowy zablokowane?
*147#

Post:24 lip 2007, 17:50
autor: reboot
Ale skoro, zeby byc w Simplusie musze wg konsultanta zasilic konto, to co mi da *147# ? Ze dowiem sie jaka mam taryfe?

Post:24 lip 2007, 19:01
autor: dechomenon
ale nie wiem czy Plus uruchomił to już komercyjnie..bo ja pewnych informacji nie mam..wiem ze na wybraje grupie klientów był to test aby! jeszcze bym zadzwonił do biura obsługi i sie dowiedział dokładnie na twoim miejscu! ponieważ ja tylko słyszałem o tym, że to faza testów na wybranej grupie klientów!

Post:24 lip 2007, 19:04
autor: D@rio
reboot pisze:Ale skoro, zeby byc w Simplusie musze wg konsultanta zasilic konto, to co mi da *147# ? Ze dowiem sie jaka mam taryfe?
no ale taryfa jest w danym momencie jedna i ta sama :-) Więc, któraś musi wyświetlić i rozpoznać. Druga opcja to tak jak sam napisałeś - E-BOK.

Post:25 lip 2007, 16:42
autor: reboot
Heh :) Kocham Polkomtel :)
Mam okres rozliczeniowy od 25 do 24, wypowiedzenie zlozylem na poczatku czerwca, wiec ostatnim okresem rozliczeniowym w moim przypadku powinien byc 25.06-24.07 :)
Nie chodzi mi nawet o to, ze 25.07 powinni przeniesc mnie do Simplusa, ale 25.07 na 110% nie powinienem miec juz abonamentu ;) bo po wypowiedzeniu umowy chyba juz sie nie jest abonentem :)
Gdzie tam :) Oczywiscie, ze ciagle numer dziala, do EBOKU loguje sie uzywajac PK5.
Heh znajac Plusa pewnie kaza mi zaplacic za 1/30 abonamentu, za swojaka w taryfie, za strefe plus i pewnie za pakiet SMS, ktory by sie nie odnowil gdyby normalnie mnie wylaczyli :)
Banda dziadow :)
I jeszcze na dodatek pod 2699 nie moge sie dodzwonic, bo "wybrany numer jest nieprawidlowy".

Post:25 lip 2007, 17:46
autor: D@rio
reboot pisze:I jeszcze na dodatek pod 2699 nie moge sie dodzwonic, bo "wybrany numer jest nieprawidlowy".
bo Cię już widocznie wylogowali z tego systemu...

Post:25 lip 2007, 18:29
autor: reboot
Trudno. Na 2601 w zasadzie nic nie wiedza i niby cos tam przekazali do dzialu technicznego...
Okaze sie jutro w nocy albo w ciagu dnia...

Post:25 lip 2007, 18:59
autor: INTRO
A co to za numer 2699

Post:25 lip 2007, 20:27
autor: reboot
Niby jakis dzial utrzymaniowy :)
Dział Obsługi Programów Lojalnościowych

[ Dodano: 26 Lipiec 2007, 17:04 ]
Zasieg Plusa zniknal ok.22 ;) potem do 1 nie bylo jeszcze Simplusa, a po pobudce o 8 rano juz byl :) wiec usredniajac gdzies o 4:30 stalem sie Uzytkownikiem Simplusa ;)

PS. Przenosza do taryfy Easy i daja 30 wizytowek sms, 10 smsow funskan i 10 smsow xyber mech :)
PS 2. Niestety te 30+10+10 smsow pojawia sie w sprawdzaniu aktywnych pakietow kodem *121# i jesli ktos w Nowym Simplusie ma pakiet Maxi Minuty, Mini Minuty i Mini SMS, to zamiast 1 SMSa zwrotnego z informacja o ilosci minut w pakietach dostanie 2 :) Dlatego ja specjalnie wyczerpalem te 30+10+10 smsow ;)