Strona 1 z 2
Simplus straszy zerowaniem salda
Post:07 lip 2007, 11:14
autor: sq3cps
Witam!
Dzisiaj na moim rezerwowym numerze mocno mnie zdziwił SMS otrzymany od Simplusa, w którym ostrzega mnie wyzerowaniem aktualnego salda, jeśli w ciągu 3 dni nie zostanie wykonane doładowanie (możliwość wychodzących skończyła się ok. 3 tygodnie temu).
W ciągu 6 lat nigdy nie otrzymałem podobnej treści SMS, a zdarzało się, że karta nie była doładowywana nawet 3-4 miesiące.
Czyżby w Plusie nastąpiły jakieś zmiany w tym kierunku...?
Post:07 lip 2007, 11:22
autor: reegis
Dzisiaj przeczytałem o tym fakcie na gsm.biz.pl i wychodzi na to, że faktycznie Polkomtel będzie zerował liczniki niedoładowywanym simplusom. Niestety, jest to zgodne z RŚUT :/
Post:07 lip 2007, 11:24
autor: Ramirez
Obecnie oficjalnie jest tylko miesiąc na odbieranie a nie jak kiedyś 3 miesiące. Widać zaczeli traktować ten termin bardziej na serio niż dotychczas

Post:07 lip 2007, 12:17
autor: sq3cps
Zatem zaostrzyło się przestrzeganie terminów, ograniczenia w Teleprzelewach; w Simplusie będzie "prawie i sprawiedliwie"...

Post:07 lip 2007, 15:34
autor: Oliver
Podobno w Simplusie mialy zajsc zmiany ,czyli odrazu pobieranie danej kwoty z konta ,a nie jak dotychczas po przegadaniu 2,5zl .Czy Simplus to zmienil?
Post:07 lip 2007, 16:40
autor: Kaczy
Oliver pisze:czyli odrazu pobieranie danej kwoty z konta ,a nie jak dotychczas po przegadaniu 2,5zl
W najnowszej taryfie tak jest, że wybierając ją automatycznie włącza Ci limit krótkim kodem, czyli rozliczanie na bieżąco.
Post:07 lip 2007, 16:55
autor: maxomalny
Oliver, Włącz usługę 'Dostępny limit' -
*100*11*99#
Więcej info
http://www.simplus.pl/showDoc.do?alias= ... epny_limit
Post:07 lip 2007, 17:11
autor: mir123bych
ja mam ją włączoną właśnie i fajne rozwiązanie, trochę wnerwiające są sms z info o koszcie po każdej rozmowie, ale da się do tego przyzwyczaić
Post:07 lip 2007, 17:20
autor: taktakmen
Usługę informowania można wyłączyć krótkim kodem *101*11*06#.
Post:07 lip 2007, 18:26
autor: ztomasz
Z simplusa to raczej nieczesto korzystalem, ale... swietny byl fakt ze za 2,5zl mozna bylo wyslac mnostwo sms-ow premium a pozniej karta do kosza. Ciekawe czy teraz system rozliczen tez ma problemy z poprawnym naliczaniem?
Post:07 lip 2007, 19:31
autor: Pawrzes
ztomasz pisze:Z simplusa to raczej nieczesto korzystalem, ale... swietny byl fakt ze za 2,5zl mozna bylo wyslac mnostwo sms-ow premium a pozniej karta do kosza. Ciekawe czy teraz system rozliczen tez ma problemy z poprawnym naliczaniem?
Teraz już jest to niemożliwe... System od razu odlicza odpowiednią kwotę ale ale informacja o stanie konta jest aktualizowana z opóźnieniem.
Post:07 lip 2007, 20:44
autor: mir123bych
taktakmen pisze:Usługę informowania można wyłączyć krótkim kodem *101*11*06#.
dzięki!! działa
System już działa więc nie można już z sms szaleć;)
Post:07 lip 2007, 21:39
autor: Pawrzes
Chyba bardzo szybko kasowałeś te SMSy bo informacja jak wyłączyć powiadomienia od jakiegoś czasu jest dołączona do każdej wiadomości SMS

Post:08 lip 2007, 10:53
autor: dechomenon
Kiedyś kumpel mając w simplusie 10zł wysyłał po 3 smsy na taką gre ogame, aby móc mieć dostęp do komandora (lepsza wersja) 1sms kosztował 10zł zrobił ze na tym 10zł wysłał po 3smsy i miał to konto przez 3 miesiące! Ale wracając do kont simplusa, miałem wczoraj który mówi mi, że jego telefon stary leżał ponad rok nie używany z kartą simplusa wcale nie zasilaną! I co się stało po roku..dostał sms że proszą o zasilenie konta bo rozmowy wychodzące są zablokowane...ehhehe minął rok a nikt tego numeru nie wyłączył..są pewnie różne przypadki! platforma cała sie sypie, dlatego powstają takie bonus i zonki!
Post:08 lip 2007, 11:23
autor: mir123bych
mi się bonusy nie zdarzyły tylko zonki,
a prędzej zabiorą kasę jak sie nie doładuje niż wyłączą numer, zawsze to jakaś strata dla nich, zawsze mają nadzieje że sie doładuje:)
Post:08 lip 2007, 12:55
autor: Pawrzes
Jak się dowiadujemy ze źródeł zbliżonych do operatora, mniejwięcej od maja, a realnie od momentu ogłoszenia nowych planów taryfowych w Simplusie
Polkomtel zaczął realizować kolejny krok w polityce oszczędnościowej, choć ... tak naprawdę zgodny z regulaminem świadczenia usługi. Po zakończeniu ważności konta prepaid na połączenia wychodzące operator anuluje obecnie środki na koncie użytkownika. Jeśli ten nie doładuje konta w ciągu 7 dni od dnia anulowania środków, przepadają one bezpowrotnie. Dotąd było tak, że środki były utrzymywane przez cały czas "życia" numeru klienta prepaid. Konkludując, niby postępowania zgodnie z ustalonym regulaminem, jednak z drugiej strony - kolejny etap psucia oferty i własnego wizerunku. Na rynku pozostaje zatem już tylko jeden prepaid, który użytkownicy nazywają mianem uczciwy ( w miarę ). Jest nim Era TakTak, w którym nikt nie konfiskuje środków, w którym czas ważności konta się kumuluje, podstawowy pakiet tańszych minut i SMS wewnątrz sieci można aktywować wielokrotnie, a jego czas ważności nigdy się nie kończy.
gsm.biz.pl
Fajnie?

Post:08 lip 2007, 13:04
autor: jacguszi
Narobili starterów a teraz numerki się kończą i trzeba szybko odzyskać stare rzadko używane.Przewiduję że niedługo zrobią kolejną akcję wyłączania dawno nie doładowywanych numerów.

Post:09 lip 2007, 11:33
autor: mir123bych
już przecież wyłączają tylko nie wiem po jakim okresie, teraz go skrócą i będą przestrzegać, bez łudzenia się że wreszcie ktoś doładuje konto
Post:09 lip 2007, 15:00
autor: Pawrzes
Polkomtel nie będzie wyłączał nieuzywane karte bo przecież chce być lideren pod wględem aktywnych kart SIM. Teraz poprostu będą zerować stan konta.
Regulamin mówi jasno:
po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług.
Post:12 lip 2007, 14:50
autor: nicram
A o to co ma regulamin simplusa do powiedzenia na ten temat;) :
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A. dla Użytkowników
§ 8 Opłaty
11. W momencie upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących niewykorzystana wartość konta jest automatycznie anulowana
12. W przypadku dokonania zasilenia konta w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia upływu okresu ważności dla połączeń przychodzących anulowana wartość konta może zostać przywrócona. Przywrócenie wartości konta nastąpi w terminie 2 (dwóch) dni po dokonaniu przez Użytkownika zasilenia konta.
13. Brak zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 12 będzie skutkował bezpowrotną utratą niewykorzystanej wartości konta.
Link do strony:
http://www.simplus.pl/showDoc.do?alias= ... _regulamin