Strona 1 z 4

[Orange Go] Darmowy starter i oszustwo

Post:16 cze 2007, 09:55
autor: aero1
Witam.
Ostatnio zamówiłem sobie darmowy starter ze strony orange.pl.
Wczoraj przyszedł do mnie list z karta sim, oczywiście według regulaminu oferty, aktywowałem starter przez internet i doładowałem konto, kwotą 25 zł, po czym aktywowałem usługę multibox Gold, która miała być bezpłatna w tej ofercie.
Po aktywacjii oferty, zaglądam na orange On line, a tu pobrało mi 6.10 zeta, za multibox Gold.
Przecież to nie jest fair, skoro w regulaminie jest napisane że darmowa usługa na 12 miesięcy, to chyba darmowa ma być, no nie ?
Eh, spotkał się już ktoś z was z takimi machlojkami w orange Go ? // Pop ?

Post:16 cze 2007, 10:09
autor: aga
Kod: Zaznacz cały
6. Po zakończeniu procesu aktywacji Startera w ramach Oferty Użytkownik uzyskuje prawo skorzystania z:
a) dodatkowych środków o wartości 10 zł na połączenia i inne usługi w sieci Orange ("Bonus") oraz
b) usługi MultiBox Gold, bez żadnych opłat, przez okres 12 miesięcy od momentu włączenia usługi, zgodnie z pkt 10.

10. Bezpłatne korzystanie z usługi MultiBox Gold wymaga włączenia jej przez Użytkownika przez złożenie zlecenia za pośrednictwem Orange On-line na stronie www.orange.pl.
Warunkami promocji jest też rejestracja startera w ciągu miesiąca i doładowanie konta w ciągu 14 dni. Spełniłeś je? Jeśli tak, to nie pozostaje ci nic innego jak zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i złożyć reklamację.

Post:16 cze 2007, 10:27
autor: aero1
aga pisze:Warunkami promocji jest też rejestracja startera w ciągu miesiąca i doładowanie konta w ciągu 14 dni. Spełniłeś je?
tak, zresztą napisałem :
Wczoraj przyszedł do mnie list z karta sim, oczywiście według regulaminu oferty, aktywowałem starter przez internet i doładowałem konto, kwotą 25 zł, po czym aktywowałem usługę multibox Gold, która miała być bezpłatna
, wysłałem już do nich mejla, zobaczymy czy odpiszą :P .
Z ciekawości zamówiłem sobie darmowy starter, bo na niczym nie tracę, a mogę dać zarobić dodatkowo Orangowi, za utrzymanie numerum ale widze że lepiej zapłacić za starter w Playu, i nie mieć takich cyrków :P

Post:16 cze 2007, 12:09
autor: b@sho
aero1 tak tylko ta funkcjonalna bramka w play'u :mrgreen: poki co orange ma najlepsza bramke sms/mms, plus inne przydatne funkcje multi boxa :wink:

Post:16 cze 2007, 12:30
autor: aero1
b@sho pisze:aero1 tak tylko ta funkcjonalna bramka w play'u poki co orange ma najlepsza bramke sms/mms, plus inne przydatne funkcje multi boxa
Zgadzam się , że orange ma najlepsza bramkę multi boxa, ale , w zasadzie mamy 5 ofert abo w orange, 5 popów, i teraz ten orange Go, i tak z tego praktycznie korzystam, poza wysyłaniem mejli, i sperawdzaniem stanu konta w proficie, w zasadzie mi nie potrzebna bramka multibox, bo wole wysyłać esy i mmsy z koma, ;)
-----
Tylko skoro płacę , to wymagam.
Skoro miało być bezpłatne, takie powinno być, eh ,
Wszystko wskazuje na to że wszystkie numery z orange pożegnam , i przejdziemy całą rodziną na playa :P
Szkoda tylko , że Play nie ma tak samo ak orange sklepu on line, ta musze się pofatygować do sklepu żeby podpisać umowę :P , co do multibox jeszcze dodam, że ma ciekaqwą opcję e - propozycja na teach abo, tyle że zazwyczaj te propozycje są kiepskie, dobra czekam na mejla od orange z wyjasnienioami , jak by co, dam znac :P

Post:16 cze 2007, 12:34
autor: b@sho
ale goldzik za free z tych starterow jest bo aktywowalem z ciekawosci :wink: musial to byc jakis blad systemu. mi po ostatniej przerwie technicznej wciaz zle pokazuje wlaczone uslugi choc nalicza mnie dobrze. tak wiec napewno ta sprawe wyjasnia. ps. jak masz dostep do abo to nie lepiej zadzownic tobie do boku :?: :wink: koszt 0zl :wink:

Post:16 cze 2007, 17:04
autor: PiKi
aero1 pisze:Po aktywacjii oferty, zaglądam na orange On line, a tu pobrało mi 6.10 zeta, za multibox Gold.
Miałem dokładnie to samo, ale zadzwoniłem pod *500, (koszt 1zł za całą rozmowę) i konsultant załatwił tą sprawę, ale zagrywki to mają beznadziejne, tak bardzo się ogłaszają i takie przekręty robią!!! :twisted:

Post:16 cze 2007, 19:09
autor: DejwiD
aero1 pisze:Wszystko wskazuje na to że wszystkie numery z orange pożegnam , i przejdziemy całą rodziną na playa
bo Ci multibox nie zalapal. szacunek!! sporadycznie sie trafia.. dzownisz do boku, zglaszasz "zapytanie techniczne" :mrgreen: i mysle, ze w 48h masz juz golda za free.. no max 3 dni robocze.. zwrot srodkow na konto ofkors..
PiKi pisze:Miałem dokładnie to samo, ale zadzwoniłem pod *500, (koszt 1zł za całą rozmowę) i konsultant załatwił tą sprawę, ale zagrywki to mają beznadziejne, tak bardzo się ogłaszają i takie przekręty robią!!!
*100 :P kolejny, ktorego oszukali :D :D :D zastanow sie co piszesz.. jaie przekrety?? :roll:

Post:16 cze 2007, 20:36
autor: aero1
DejwiD pisze:bo Ci multibox nie zalapal.
Nie chodzi o multiboxa, to tylko kolejny pretekst do tego , żeby przejść na Playa :twisted:
Jedną sprawę a raczej reklamację do wadliwego działania servisu orange on line na moim numerze abonamentowym wyjasniają już grubo ponad rok, i co ? do tej pory nie mge pobrać faktury z orange on line, czy też rachunku szczegółówego, a to kpina po prostu.
No i sprawa dotyczy tylko jednego numeru telefonu, a na 4 pozostałych w abo wszystko jest OK.

Post:17 cze 2007, 10:19
autor: PiKi
DejwiD pisze:*100 :P kolejny, ktorego oszukali :D :D :D zastanow sie co piszesz.. jaie przekrety?? :roll:
No może nie tyle oszukali co maja coś nie tak z systemem. Jak tylko nabyłem starter go przez internet to o wszystko co oferują muszę się upominać, konto Gold za free, a nie za 6,10 zł, dodatkowe 10 zl przy doładowaniu... Jak to jest? A teraz jeszcze ktoś ma taką samą sytuację, dlaczego tego nie zrobią raz a porządnie? Bo lepiej zostawić, a sporo ludzi po prostu tego nie zauważy, a kasa idzie... - mała bo mała, ale zawsze, plus 2*rozmowa pod *500, bo o wiele szybciej załatwia się sprawę z konsultantem (i jak dotąd bardzo przyjemnie mi się z nimi rozmawiało, a problem rozwiązany od ręki).

Post:17 cze 2007, 15:42
autor: aero1
PiKi pisze: co maja coś nie tak z systemem.
Z systemem to mają od początku coś nie tak :P
Mam jeden numer popa 7 czy 8 lat, już nie pamiętam, i zawsze mieli problemy.
PiKi pisze:dodatkowe 10 zl przy doładowaniu...
Jak doładowałeś kontyo punktami profit, to nie licz na dodatkowe 10 zł . :P
PiKi pisze:Bo lepiej zostawić, a sporo ludzi po prostu tego nie zauważy, a kasa idzie...
dokładnie, kazdy sobie tak włączy ten pakiet Gold, większość nie zauważy że kasy 6 zł nie ma, a oni na tym zarabiają :P
Dlatego powiedziałem, ze dzwonić do Bok nie będę jeszcze tracić złotówkę :P
Poczekam az dostanę odpowiedź na mejla ;]

Post:17 cze 2007, 15:50
autor: b@sho
aero1 pisze:Dlatego powiedziałem, ze dzwonić do Bok nie będę jeszcze tracić złotówkę
Poczekam az dostanę odpowiedź na mejla ;]
pisales ze w domu masz abo (ito nie jedno), a z abo jak dzwonic do bok to za darmo przeciez jest. wiec o jakim ty placeniu zlotowki tu piszesz. skoro lubisz czekac na maile a nie zalatwic wszystko od reki to powodzenia :wink:

Post:17 cze 2007, 16:22
autor: aero1
b@sho pisze:pisales ze w domu masz abo (ito nie jedno), a z abo jak dzwonic do bok to za darmo
od dawna już nie ma bezpłatnych połączeń w abo z bokiem :P
Ja mam nowy twój plan na jednym komie, na drugim jedną idee
Starsi mają twój plan, i siostra jedna idea :P
I za każde połączenie bez wzgledu na długość połączenia płacę złotówkę.
M się nie spieszy, poczekam na mejla :P

Post:17 cze 2007, 21:14
autor: PiKi
aero1 pisze:Jak doładowałeś kontyo punktami profit, to nie licz na dodatkowe 10 zł . :P
Tak właśnie doładowałem, ale ni o tą dychę mi chodziło, a tą co się dostaje przy doładowaniu 100. Oczywiście musiałem sie "upomnieć".
Co ciekawe, gdy miałem abo to przez 4 lata nic podobnego mi się nigdy nie przydarzyło, no może poza przerywaniem połączeń itp.

Post:17 cze 2007, 22:07
autor: aero1
heh na mejla bym pewnie poczekał z tydzień, zadzwoniłem do nich do BOK, i co, i mam czekać 7 dni na rozpatrzenie sprawy o potrącenie opłaty za multiboxa , to są kpiny jakieś :P
Jutro to ja kupuje pierwszy starter playa :)
----
Myslałem że kase zwrócą od ręki. a tu lipa :-D

Post:17 cze 2007, 22:10
autor: b@sho
aero1 pisze:od dawna już nie ma bezpłatnych połączeń w abo z bokiem
to tak troche ot, od jakiego dawna :?: ja abo mialem za czasow idei i nie pamietam zeby sie placilo, to teraz wszystkich za bok kasuja, wkoncu sprawiedliwosc :mrgreen:

Post:17 cze 2007, 22:16
autor: PiKi
aero1 pisze:mam czekać 7 dni na rozpatrzenie sprawy o potrącenie opłaty za multiboxa
dziwne, mi to załatwili "od ręki"

Post:17 cze 2007, 22:21
autor: b@sho
*500 nie jest przypadkiem automatycznym bok :wink:

Post:17 cze 2007, 22:26
autor: PiKi
b@sho pisze:*500 nie jest przypadkiem automatycznym bok :wink:
No właśnie skasowałem kawałek posta :lol: po tym jak zadzwoniłem pod *100 i zjadło mi zeta :P

Może mi ktoś wyjaśni jak to jest, co można załatwić pod *100 i pod *500?

Post:17 cze 2007, 22:31
autor: DejwiD
aero1 pisze:heh na mejla bym pewnie poczekał z tydzień, zadzwoniłem do nich do BOK, i co, i mam czekać 7 dni na rozpatrzenie sprawy o potrącenie opłaty za multiboxa , to są kpiny jakieś
oficjalnie masz czekac 30 dni :)

a poprosiles, zeby Ci zwrocili, bo Ci kasa potrzebna?? nie?? to sie nie dziw...

i nawet nie wyciagnales zwrotu za polaczenie?? ehhh

co z Ciebie za "klopotliwy" klient!

-------------

*100 - polaczenie z konsultantem plus jakies sciemy od lektora

*500 - sprawdzenie stanu konta ,doladowanie, wlaczenie uslug podstawowych poczta. priv nr i inne