Strona 1 z 1

[ERA]Zniknęła mi usługa "tani numerek".

Post:18 kwie 2007, 22:43
autor: Elle
Jakież było moje zdziwienie, kiedy po zalogowaniu się dziś na i-boa zauważyłam nie tylko pewną zmianę szaty graficznej, ale i brak usługi tani numerek.

Aktywowałam ją jakoś na przełomie listopada i grudnia, bo wtedy właśnie kupiłam starter tak tak. Powinna więc być aktywna jeszcze parę ładnych miesięcy. No ale nie jest.

Konto było cały czas aktywne. Niedawno zmieniłam sobie taryfę na "taniej po 4 miesiącach", no ale to chyba nie powinno mieć wpływu?

Z czego to może wynikać? Czy złożenie reklamacji coś da?

Post:18 kwie 2007, 22:45
autor: PiotrG-dz
Zadzwoń pod 9602 na pewno pomogą. :)

Post:18 kwie 2007, 22:47
autor: przemek910
Elle pisze:Z czego to może wynikać?
Wycofali już tą usługę. Zastąpiła ją promocja "numerki za grosze"

Post:18 kwie 2007, 22:53
autor: Elle
Wiem, że wycofali i nie można jej aktywować. Ale skoro za nią zapłaciłam 9 zł i firma zobowiązała się do udostepnienia mi jej przez 9 miesięcy, które jeszcze nie minęły, to mimo zmian w ofercie mogę chyba liczyć, że ta umowa nie wygasa, prawda?

Tepsaslave, co to za numer?

PS. Piszę do nich maila, odpowiedzą?

Post:18 kwie 2007, 23:01
autor: Irek
Elle pisze:Konto było cały czas aktywne. Niedawno zmieniłam sobie taryfę na "taniej po 4 miesiącach", no ale to chyba nie powinno mieć wpływu?
Nie to nie ma żadnego wpływu.

A poza tym ja już mam teorię dlaczego dezaktywowali Ci tą usługę. Pewnie straciłaś ważność konta na połączenia wychodzące. A w takim wypadku usługa jest dezaktywowana.

Post:18 kwie 2007, 23:04
autor: przemek910
Elle pisze:Tepsaslave, co to za numer?
Biuro obsługi.
Elle pisze:PS. Piszę do nich maila, odpowiedzą?
Tak, jutro w godzinach południowych (zwykle tak odpowiadają)

Post:18 kwie 2007, 23:14
autor: Elle
Byłam przekonana, że połączenia wychodzące miałam cały czas aktywne, no ale teraz zasialiście ziarno niepewności... Jak mogę to sprawdzić? Bo w tym serwisie i-boa nie ma absolutnie żadnych tego typu informacji. Może iść i pomarudzić jutro komuś w salonie?:) Czy da się to sprawdzić telefonicznie?

Post:18 kwie 2007, 23:23
autor: Irek
No jak to nie pamiętasz kiedy i czy skończyła Ci się ważność konta na połączenia wychodzące? W Salonie nikt Ci takich informacji nie udostępni!

Post:18 kwie 2007, 23:29
autor: Elle
To było miesiąc temu, więc mogę dokładnej daty nie pamiętać. Jeśli była taka sytuacja, że rzeczywiście nie miałam aktywnych połączeń wychodzących, to mogło chodzić o najwyżej 1 dzień. Doładowuję sobie telefon raz na 3 miesiące i nie jest to dla mnie jakaś szczególnie ważna okazja, żeby ją zapamiętywać.

A dlaczego w salonie mi nie powiedzą? Na stronie ery jest napisane:
"Wszystkie Salony firmowe Ery oferują więc znacznie więcej, niż samą sprzedaż telefonów, czy akcesoriów. Dzięki najnowszym rozwiązaniom technicznym pracownicy Salonu firmowego mają dostęp do pełnych danych wszystkich użytkowników sieci Era. Możesz więc załatwić wszystko w dowolnym Salonie, bez względu na to, gdzie telefon i aktywacja zostały zakupione."

Może te rozwiązania nie są aż takie nowoczesne?

Post:18 kwie 2007, 23:31
autor: Irek
Nie zaszkodzi się przejść i zobaczyć, może się czegoś dowiesz. Ja nie jestem prorokiem. Daj znać co Ci powiedzieli.

Post:19 kwie 2007, 07:51
autor: przemek910
IreQ, gdy trzeba odzyskac karte która nie była zarejestrowana to podaje się m.in. parę doładowań wstecz i rozmów ;)

Post:19 kwie 2007, 15:02
autor: szejkspir
Byłam przekonana, że połączenia wychodzące miałam cały czas aktywne, no ale teraz zasialiście ziarno niepewności... Jak mogę to sprawdzić?
Zadzwoń na *101# lub na 9898. Oba bezpłatne.

Post:19 kwie 2007, 15:19
autor: Irek
szejkspir pisze:Zadzwoń na *101# lub na 9898. Oba bezpłatne.
To nie mam związku. Przeczytaj dokładnie co napisała. Chodzi o miesiąc wstecz.

Post:19 kwie 2007, 18:15
autor: szejkspir
IreQ, tak, rozumiem, chodzi o idiopatyczna dezaktywację usługi. Ale problemy ze sprawdzeniem ważności konta też występują, jeśli mnie jeszcze wzrok nie myli.