Zgubienie karty w MIXPLUSIE i problemy z duplikatem.
Post:03 kwie 2007, 12:01
Mam pytanie dotyczące MIXPlusa.
Jestem abonentem od ponad pół roku. 17 marca zgubiłem kartę SIM. Zagubienie zgłosiłem i zablokowałem kartę 19 marca, po czym zamówiłem duplikat. Niestety ponad tydzień czekałem na jego aktywację, i znów udałem się do autoryzowanego przedstawiciela Plusa. Poinformowano mnie, że są dwa rodzaje kart SIM PLUS: stary typ (AoC) i nowy typ (Camel). Ich różnica polega na tym, że te nowe typy mają opcje usług "Krótkiego Kodu". Te stare nie.
Co ciekawe, operator plus na początku marca rodzielił te karty na "stare" i "nowe", bo wcześniej nie było takiego podziału. Na swoje nieszczęście posiadam nowy typ karty, ale nie mogę go wymienić bo trzy punkty w moim mieście (AUTORYZOWANI PRZEDSTAWICIELE "PLUSA") mają tylko stare rodzaje kart.
Niestety jak by nawet chcieli zamówić nowy typ karty, to nie mogą, bo mają je tylko salony firmowe - najbliższy 60 km.
Co ciekawe, obydwa rodzaje są tak samo oznaczane - seria kart zaczyna się "9606...".
Mam więc pytanie: co mogę i powinienem zrobić? Bo w umowie MIXPLUSA mam zapisane ze po dwukrotnym braku doładowania rozwiązuje się umowę i nalicza karę umowną (600 zł). Ale na co ja mam doładować, skoro nie mam karty i nie mogę nawet otrzymać duplikatu? Termin drugiego doładowania mam 28 kwietnia.
W tej samej umowie jest też napisane, że operator ma obowiązek wydać mi duplikat karty sim 7 dni od daty zgłoszenia zagubienia. Co mam zrobić? Nadmieniam, że nie skłaniam się do zerwania umowy, ale jeżeli operator przez 30 dni uniemożliwia mi korzystanie ze swoich usług to czy mam takie prawo (nie chcę płacić kar z nie swojego przewinienia czy zaniedbania).
Proszę o pomoc, poradę lub może uwagi i spostrzeżenia osób, które mają podobny problem.
Jestem abonentem od ponad pół roku. 17 marca zgubiłem kartę SIM. Zagubienie zgłosiłem i zablokowałem kartę 19 marca, po czym zamówiłem duplikat. Niestety ponad tydzień czekałem na jego aktywację, i znów udałem się do autoryzowanego przedstawiciela Plusa. Poinformowano mnie, że są dwa rodzaje kart SIM PLUS: stary typ (AoC) i nowy typ (Camel). Ich różnica polega na tym, że te nowe typy mają opcje usług "Krótkiego Kodu". Te stare nie.
Co ciekawe, operator plus na początku marca rodzielił te karty na "stare" i "nowe", bo wcześniej nie było takiego podziału. Na swoje nieszczęście posiadam nowy typ karty, ale nie mogę go wymienić bo trzy punkty w moim mieście (AUTORYZOWANI PRZEDSTAWICIELE "PLUSA") mają tylko stare rodzaje kart.
Niestety jak by nawet chcieli zamówić nowy typ karty, to nie mogą, bo mają je tylko salony firmowe - najbliższy 60 km.
Co ciekawe, obydwa rodzaje są tak samo oznaczane - seria kart zaczyna się "9606...".
Mam więc pytanie: co mogę i powinienem zrobić? Bo w umowie MIXPLUSA mam zapisane ze po dwukrotnym braku doładowania rozwiązuje się umowę i nalicza karę umowną (600 zł). Ale na co ja mam doładować, skoro nie mam karty i nie mogę nawet otrzymać duplikatu? Termin drugiego doładowania mam 28 kwietnia.
W tej samej umowie jest też napisane, że operator ma obowiązek wydać mi duplikat karty sim 7 dni od daty zgłoszenia zagubienia. Co mam zrobić? Nadmieniam, że nie skłaniam się do zerwania umowy, ale jeżeli operator przez 30 dni uniemożliwia mi korzystanie ze swoich usług to czy mam takie prawo (nie chcę płacić kar z nie swojego przewinienia czy zaniedbania).
Proszę o pomoc, poradę lub może uwagi i spostrzeżenia osób, które mają podobny problem.