Strona 1 z 1

[simplus] znikające pieniądze z konta?

Post:26 mar 2007, 11:47
autor: henek
witam
kupilem starter simplua za 9,90 wybralem numer do plusa doladowalem konto za 50, dostalem miesiac na darmowe rozmowy do tego numeru, babka w plusie zmienila mi platforme na jakas inna zeby niby mi nie zwracalo kasy czy cos tylko na bierzaco liczylo, ale teraz pytanie skoro doladowalem konto za 50 to powinienem miec na nim kasy >50zl a jakos mam 3zl tylko jak sprawdzam kodem *100# czy ktos wie o co chodzi?

Post:26 mar 2007, 12:03
autor: Pawrzes
Najlepiej będzie jak zadzwonisz do Biura Obsługi Klienta z zapytaniem/reklamacją czemu masz tak mało na koncie. Simplus ma ostatnio częste awarie i dlatego kasa Ci mogła zniknąć z konta...

Post:26 mar 2007, 17:23
autor: marko20
Dzwoń do BOK-u albo złoż reklamcję w salonie Plusa .


Mi na przykład nagle znikła premia Non Stop i poszedłem do salonu z reklamacja po 10 dniach wszystko wróciło do normy, znów mogłem korzystać z premii i jeszcze mi 5 doładowali konto - ale sie wysili,

a najbardziej mnie zaskoczyło pisemne rozpatrzenie reklamacji - którego odziwo miało nie być bo w reklamacji zaznaczyłem poinformowanie smsem - a w tym pismie najlepsze :D
" Mamy nadzieję na dalszą wpsółpracę z Panem " buahaha można się poczuć jak biznesmen który płaci wysokie abo :D

Post:26 mar 2007, 17:33
autor: henek
dzieki za podpowiedzi dokladnie tak zrobilem zadzwonilem do BOKu ... uslyszalem od pani ze moze to bys spowodowane tym ze to nowy nr dopiero aktywowany .. i po godzinie juz mialem swoja kase na karcie doladowana :)
w zadnej innej sieci mi sie takie cos nie zdazylo no ale musi byc ten pierwszy raz:)

Post:27 mar 2007, 21:33
autor: dt
O rety:) Trzeba czytac co jest napisane. Na koncie masz 3 zl a reszta pojawia sie na koncie najpozniej w 24h po aktywacji numeru ( czyli wyslanie esa, rozmowa...)