Strona 1 z 1
Samoczynnie powiększający się debet w EraFun - pomocy!
Post:20 mar 2007, 20:29
autor: pawcze13
Od pewnego czasu mam telefon w era fun. Wczoraj nagle zniknęło mi z konta 18 zł a dzisiaj mam już na koncie 13,85 zł na minusie. Ta kwota ciągle rośnie!!! Proszę o szybką pomoc, nie wiem co mam z tym zrobić, boję się że nabije mi nie wiem jakią sumę.
Post:20 mar 2007, 20:34
autor: trotefazy
jak najszybiej skontaktuj się z BOA ery. nikt ci tu w tej sprawie raczej nie pomoze, kontakt z boa jedyne rozwiązanie
Post:20 mar 2007, 20:37
autor: pawcze13
Ale musiałbym iść do salonu (a raczej nie mam jak) a zadzwonić nie mogę bo nie mam środków na koncie. Może komuś przytarafiło się coś takiego. Boję się że rano to będzie nie 13,85zł a 50zł.
Post:20 mar 2007, 20:40
autor: trotefazy
biernie nie czekaj na pomoc, bo jak sam mówisz narośnie ci 50 zł. sugeruję salon albo BOA
Post:20 mar 2007, 20:42
autor: D@rio
podejrzewam że "coś" Ci ciągle pobiera po GPRS'ie...
Post:20 mar 2007, 20:50
autor: pawcze13
Ale jak ja się teraz skonsultuje z BOA przecież wszystkie salony są o tej godz. pozamykane a nie mogę zadzwonić bo nie mam nic na koncie (z resztą o tej godz. i tak by nikt nie odebrał)
Post:20 mar 2007, 20:53
autor: Prometo
Jeżeli to nie sprawi Ci kłopotu i nie jest potrzebny telefon na noc to go wyłącz, żeby nie nabijać kosztów.
Post:20 mar 2007, 21:01
autor: D@rio
pawcze13 pisze:Ale jak ja się teraz skonsultuje z BOA przecież wszystkie salony są o tej godz. pozamykane a nie mogę zadzwonić bo nie mam nic na koncie (z resztą o tej godz. i tak by nikt nie odebrał)
BOU jest czynne 24h . Możesz zadzwonić z innego dostępnego telefonu np. stacjonarnego.
Post:20 mar 2007, 21:13
autor: joasia_23
D@rio pisze:/quote]
BOU jest czynne 24h . Możesz zadzwonić z innego dostępnego telefonu np. stacjonarnego.
W nocy konsultanci chyba nie pracują. Próbowałam się dodzwonić w nocy ale nie dało rady.
Pewnie GPRS naliczane z opóżnieniem, albo telefon samoczynnie łączy się z Internetem.
Post:20 mar 2007, 21:19
autor: D@rio
joasia_23 pisze:
W nocy konsultanci chyba nie pracują. Próbowałam się dodzwonić w nocy ale nie dało rady.
na 100% zapewniam że pracują. Jest tylko z naturalnych względów mniejsza obsada specjalistów.
joasia_23 pisze:Pewnie GPRS naliczane z opóżnieniem, albo telefon samoczynnie łączy się z Internetem.
dokładnie. Coś pewnie ma z konfiguracją, może sobie klienta e-mail ustawił i mu automatycznie sprawdza pocztę i...zonk

Post:20 mar 2007, 21:35
autor: pawcze13
a jeśli wyłączyłbym GPRS to coś by dało?
Post:20 mar 2007, 21:45
autor: D@rio
pawcze13 pisze:a jeśli wyłączyłbym GPRS to coś by dało?
mogłoby zastopować naliczanie, jeśli Ci się debet dalej powiększa. W sumie na razie ten sam skutek da wyłączenie telefonu. Natomiast to, co już obecnie "nabiłeś" i tak będziesz musiał oddać, zapłacić.