Strona 1 z 1

Play OdNowa okres rozliczeniowy

Post:03 sty 2024, 11:37
autor: rojal56
Mam okres rozliczeniowy 3-go, na koncie 3 zł.Wczoraj wykupiłem pakiet 1 GB.
Dzisiaj mam komunikat że pobiorą 5 zł.
Czy ja muszę wykupić od trzeciego, a nie przed.
Jeżeli pobiorą te 3 zł to kiedy wyłączą SD
Kiedy ja mam ostatni dzień rozliczeniowy

Re: Play OdNowa okres rozliczeniowy

Post:03 sty 2024, 11:43
autor: KC-KARLOS
rojal56: jeśli wydałeś 5 zł z konta głównego, wtedy nie grozi Tobie "dociążenie".
Stan Darmowy wyłączą, gdy w momencie próby poboru "dociążenia" na saldzie znajdzie się stan zerowy (0,00 zł), w innym wypadku SD nadal będzie aktywny. Okres rozliczeniowy sprawdzisz w aplikacji Play24 / Play24 www oraz pod kodem *181# - jeśli wiesz, że okres rozliczeniowy jest 3go dnia miesiąca, to oznacza, że masz czas od godziny 0:00 3go dnia miesiąca do 2go dnia miesiąca do godz. 23:59 na wydanie 5 zł, aby uniknąć daniny.
Możesz jej uniknąć posiadając 0,00 na koncie, ale wyłączą SD.

Re: Play OdNowa okres rozliczeniowy

Post:03 sty 2024, 11:52
autor: rojal56
Czyli za wcześnie o jeden dzień wykupiłem ten pakiet?
Czas na wykup mam jeden dzień czy miesiąc?

Re: Play OdNowa okres rozliczeniowy

Post:03 sty 2024, 12:06
autor: KC-KARLOS
rojal56: czytałeś uważnie? Powtarzam:
jeśli wiesz, że okres rozliczeniowy jest 3go dnia miesiąca, to oznacza, że masz czas od godziny 0:00 3go dnia miesiąca do 2go dnia miesiąca do godz. 23:59 na wydanie 5 zł, aby uniknąć daniny.

Re: Play OdNowa okres rozliczeniowy

Post:03 sty 2024, 12:10
autor: rojal56
Czyli wydałem wczoraj 2-go,dlaczego jest komunikat o pobraniu 5 zł?

Re: Play OdNowa okres rozliczeniowy

Post:03 sty 2024, 12:11
autor: KC-KARLOS
rojal56: wpisz kod *181# i podaj dzień okresu rozliczeniowego. Rozwieje to wątpliwości.

Re: Play OdNowa okres rozliczeniowy

Post:03 sty 2024, 12:13
autor: rojal56
Podałem, 3-go

Re: Play OdNowa okres rozliczeniowy

Post:03 sty 2024, 12:18
autor: KC-KARLOS
rojal56: komunikat o próbie pobrania dociążenia jest systemowy (zawsze się pojawia na tydzień oraz 1 dzień przed końcem okresu rozliczeniowego), jeśli 2go dnia miesiąca kupiłeś pakiet o wartości 5 zł, to dziś, 3go dnia, nie straciłeś kasy na koncie na poczet dociążenia.
Jeśli masz wątpliwości - zadzwoń pod 790500500 lub 730300300 (przy SD połączenie darmowe z BOK PLAY).