Strona 1 z 2

Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 13:39
autor: AlojzyB
Cześć
Na numerze działającym w Fakt Mobile chciałem zmienić etykietkę (nazwę operatora).
Efekt jest taki że teraz mam nazwę "test".
Nie wiecie jak przywrócić domyślną nazwę
"Fakt Mobile" ?

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 13:57
autor: Remington
A co napisałeś w SMS wysłanym na nr 8052?

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 14:02
autor: AlojzyB
Napisałem "test".

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 14:06
autor: koszalineo941268
Nie możesz tym samym sposobem, jakim zmieniłeś na test, zmienić na Fakt Mobile?

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 14:20
autor: Remington
AlojzyB pisze:
15 mar 2023, 14:02
Napisałem "test".

To wyślij STOP.

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 14:21
autor: KC-KARLOS
koszalineo941268: ta funkcjonalność jest odpłatna 2,46 zł.
Etykietka TEST trzyma się kilka godzin, po której przywracana jest standardowa etykieta PLAY / Play. Nazwa operatora i jej czcionka zależna jest jednak od modelu telefonu i systemu operacyjnego (jego nakładki) urządzenia.
Wcześniej pojawiały się osobne etykietki dla Red Bull Mobile, Fakt Mobile czy Virgin Mobile - po ostatnich zmianach na wszystkich tych kartach może pojawić się jedna wspólna etykietka operatora - "Play".

Odrębna etykietka pojawia się w sieciach wirtualnych podpiętych do Play - ale: w przypadku wsparcia dla IMSa (WiFi Calling czy VoLTE) i od OS zamiast nazwy sieci MVNO po prostu pojawi się "Play", w iOS jest "Play" lub "Play WiFi Calling", pomimo, iż przykładowo jesteś w mobilnej Vectrze.

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 15:19
autor: AlojzyB
Remington pisze:
15 mar 2023, 14:20
AlojzyB pisze:
15 mar 2023, 14:02
Napisałem "test".

To wyślij STOP.
Nie działa.

Nie mogę to też ustawić własnej etykietki.
Dostaje komunikat że w sieci Fakt Mobile nie mogę wysłać SMS-a pod numer 90252.

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 15:40
autor: Nabuchodonozor
W android 11 wchodzisz na Powiadomienia i Centrum kontroli, wchodzisz na pasek statusu. Tam możesz edytować wyświetlaną nazwę operatora. Możesz wpisać dowolny tekst, np. "Prasowy operator :) To żart. Wpisujesz Play i to się wyświetla.

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 16:02
autor: AlojzyB
Nie mam takiej opcji.

Czy jedynym sposobem jest wymiana karty SIM? Podobno jest problem z dostępnością czerwonych kart SIM? Wiecie coś w tym temacie?

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 19:37
autor: KC-KARLOS
AlojzyB: w salonie wymienią na kartę czysto Playową, więc będzie pisać "PLAY" lub "Play". Uwaga, wymiana może być płatna (chyba, że wymienimy na eSIM).

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 19:43
autor: Remington
Moim zdaniem, wymiana karty nic nie zmieni. Fakt korzysta właśnie z Etykietki i po zmianie taryfy jest ona wgrywana na SIM, a po zmianie na Play jest usuwana.

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 20:47
autor: AlojzyB
Czy bok może przywrócić właściwą nazwę operatora?

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 22:21
autor: KC-KARLOS
AlojzyB: nie wiem, czy pomogą w tej sprawie. Napis "Play/PLAY" Tobie przeszkadza? Ta taryfa i tak należy do tego operatora.

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:15 mar 2023, 23:00
autor: babciagienia1p
AlojzyB pisze:
15 mar 2023, 20:47
Czy bok może przywrócić właściwą nazwę operatora?

Powinien pomóc zlikwidować etykietkę "test". Tzw. "restart numeru"?
Nie sądzę, żeby zapewnili trwałą etykietkę "Fakt Mobile". U mnie - po komasacji taryf - wyświetlają się etykietki zgodne z kartami SIM. Play i Fakt Mobile oraz Play (Orange) i Fakt Mobile (Orange). Wiadomo RK.
Wcześniej było bardzo wesoło. Bywały dni, kiedy pojawiały się rożne, np. Red Bull Mobile na SIM-ce Play, PL 06, Play na SIM-ce Faktu, Play na SIM-ce Red Bulla. Sądzę, że mogło to być związane z przemieszczaniem się (różne BTS-y) lub grzebaniem, przez operatora, w oprogramowaniu BTS-a (w przypadku kiedy byłam w zasięgu jednego BTS-a).

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:16 mar 2023, 12:10
autor: KC-KARLOS
Etykietka "TEST" znika w kilka godzin po otrzymaniu SMSa w tej sprawie (testowa etykieta nie jest trwała) i pojawi się "Play" lub "PLAY". Nic nie trzeba dodatkowo robić. Polecam włączyć i wyłączyć tryb samolotowy lub wyjąć i ponownie włożyć kartę SIM. Co jakiś czas może nastąpić odświeżenie karty SIM.

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:17 mar 2023, 20:15
autor: Zygzuso
W Fakt można zmienić etykietkę, ale wraca do PLAY/Play chwilowo, potem Fakt M. lub na stałe, zależy od karty sim, im starsza tym mniej opcji obsługuje.

Re: Fakt Mobile. Nieudana "etykietka"

Post:17 mar 2023, 22:00
autor: babciagienia1p
@Zygzuso
U mnie, na trzech numerach, jest Fakt Mobile lub Fakt Mobile (Orange) w przypadku RK. Play już nie pojawia się. Może dlatego, że mam oryginalne karty Faktu...
Wcześniejsze wariacje, przed ujednoliceniem taryf, opisałam na poprzedniej stronie.

Re: Fakt Mobile. Nieudana "etykietka"

Post:18 mar 2023, 16:46
autor: babciagienia1p
Ciekawostka. Na starych, oryginalnych, kartach RBM wyświetla się pięknie Red Bull Mobile.

Re: Fakt Mobile. Nieudana "etykietka"

Post:19 mar 2023, 14:50
autor: Zygzuso
babciagienia1p pisze:
18 mar 2023, 16:46
Ciekawostka. Na starych, oryginalnych, kartach RBM wyświetla się pięknie Red Bull Mobile.
Właśnie to zależy, mam taką kartę czerwoną, ostatek po siema i taką starszą białoniebieską MNP. Na fakcie pokazują Play po zmianie etykietki, więc to zależy od konkretnej karty, choć po eksperymentach z przechodzeniem kodem 163 pamiętam, że wyskakiwało to byłe RBM.
Jeszcze wcześniej były ciemnoniebieskie MNP tylko w mini sim, te lubiły wyrzucić błąd, brak możliwości zmiany etykietki.
Darmowe zmiany etykietek czasem wchodzą z opóźnieniem, nawet po restarcie karty.

Re: Fakt Mobile. Nie udana "etykietka"

Post:23 mar 2023, 10:09
autor: Jary
Kupiłem starter Play kilka dni temu, Zmieniłem na FM. Karta biała, bezpłatnym SMS zmieniłem etykietkę na "Test" , dwa dni minęły i nie znika. Niech sobie będzie. Uwaga do osób, które nie mogą wysłać płatnego SMS - może są zablokowane na Play24 smsy Premium?