DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1144072  autor: pawcio1978
 21 lut 2023, 19:19
WItam
Jak legalnie w Play (P4) dezaktywować/wyłączyć kartę prepaid?
Nie chodzi o samo wyjęcie karty sim i czekanie do konkretnej daty aż miną połączenia przychodzące?
 #1144074  autor: Karlos20
 21 lut 2023, 19:22
Jedyny sposób to zmiana taryfy, która skraca wychodzące i przychodzące. Po ok 4-5 miesiącach sama wygaśnie. Można próbować u konsultanta, ale myślę, że nie wiele tam pomoże.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144078  autor: Karlos20
 21 lut 2023, 19:45
pawcio1978: unikaj taryfy odNOWA. Reszta ofert ma 14 dni wychodzących po migracji + 3-4 miesiące na przychodzące.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144081  autor: pawcio1978
 21 lut 2023, 19:50
A czy to prawda, że po wyrejestrowaniu/dezaktywacji numeru operator jeszcze przez X czasu trzyma dane klienta u siebie?

@Karlos: gratuluję, że jesteś tyle lat na forum i służysz cennym radami :)
 #1144082  autor: Karlos20
 21 lut 2023, 19:52
pawcio1978: tak, to zgodne z RODO.
Dzięki, a następnym razem polecam zastosować się z sugestią Remingtona, zakładaj nowy wątek w dedykowanym/oznaczonym miejscu na forum, aby nie było bałaganu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144089  autor: forum_tg
 21 lut 2023, 22:24
Karlos20 pisze:
21 lut 2023, 19:22
Można próbować u konsultanta, ale myślę, że nie wiele tam pomoże.
już o tym kilkukrotnie pisałem. Co do zasady to konsultanci odpowiadają że "się nie da", wtedy:
pismo do Play z jasnym wnioskiem.
czekasz na odpowiedz (tam też przynajmniej u mnie odpisywali żę się nie da i trzeba czekać na zakończenie sprawy)
wtedy przez Epuap pismo do UKE ze skargą na PLAY, że na siłę chce przetrzymywać numer przypisany, a ty chcesz żeby był deaktywowany .
każda sprawa zakończona pozytywnie dla mnie, w dwóch przypadkach (jak dobrze pamiętam) Play przyznał mi bonus w ramach przeprosin (mogłem wskazać numer ktory doładowali na KG)