DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1126564  autor: teleman29
 08 sty 2022, 13:53
Panowie i Panie pomóżcie, bo Jestem bezsilny już
Dwa dni temu zmieniłem taryfę z RBN siema Pl na PNK RWK .... Taryfa niby się "zmieniła" w sensie że doładowania przechodzą, liczy po stawkach nowej taryfy, Ale w play 24 wciąż "taryfa w trakcie zmiany". Nie mogę kupić żadnego pakietu, nie mogę zmienić też taryfy, kod*163# nie działa bo ciągle komunikat że jestem w trakcie zmian. Zgłoszenie do działu obsługi klienta zostalo rzekomo rozwiązane, napisali że taryfa została zmieniona i że może się aktualizować do 48 godzin... A ja wciąż z tym samym problemem.... Co mam robić, pomóżcie? Kolejne zgłoszenie pisać? Masakra
 #1126566  autor: Karlos20
 08 sty 2022, 13:57
Wyloguj się i zaloguj ponownie do Play24 - zarówno z aplikacji mobilnej, jak i ze strony www.
Poza tym masz też krótkie kody do sterowaniem kontem. *111*49*1# to nazwa bieżącej taryfy, *101# to stan konta, *111# to Play24 USSD.
Pomóc może też wyłączenie i włączenie telefonu, rozłączenie transmisji danych (jeśli jest aktywna - a w taryfie PNK RWK jest koszmarnie droga!) czy nawet tryb samolotowy aktywowany na kilka sekund.

Poza tym czemu zmieniłeś ofertę z RBM SieMa PL na PNK RWK, skoro w RBM SieMa PL jest roczna ważność konta po każdym doładowaniu od 5 zł i bezpieczny lejek internetu, chroniący Cię od ekstra kosztów?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126578  autor: teleman29
 08 sty 2022, 15:25
Człowieku....ja w Play jestem od jego powstania.... pamiętam jeszcze Play fresh i stare ZM....co ty mi podajesz śmieszne kody które znam na pamięć od 100 lat? Miałem więcej numerów w Play niż ty masz lat.....
 #1126584  autor: Karlos20
 08 sty 2022, 16:09
teleman29: opanuj się...
Tak się składa, że Playa mam od jego początków, jako numery zapasowe. Zawsze zdarzały się zwiechy. Tak jak Remington pisze, na zmianę/przetrawienie ustawień taryfy (szczególnie na te starsze) jest 7 dni. A żeby ten okres w jakiś sposób skrócić, jest sposób - wyżej wymienione, można też napisać na czacie w aplikacji Play24 (mogą wykonać restart numeru itp.) bądź zadzwonić na infolinie Play (niekoniecznie płatną).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126589  autor: bolek2004
 08 sty 2022, 17:12
Miałem taki przypadek dawno temu to jakiś bug jak się za szybko zmieni taryfę. Nic nie pomaga, nawet bok nie pomógł, po 14 dniach karta została zablokowana na wychodzące, w trakcie zmiany świeciło na żółto 14 dni i nie dało się samemu w żaden sposób taryfy zmienić. Jako że mi nie zależało na numerze to wywaliłem. Nie chciało mi się już tego sprawdzać, możliwe że po zablokowaniu wychodzących w systemie by się to odblokowało jakby doładować ale trzeba by sprawdzić.
Drugą kartę miałem ostatnio podobnie, za szybko zmieniałem taryfy, co prawda nie było w trakcie zmiany, ale karta utknęła w formule play na kartę i samemu żadnej zmiany nie dało się zrobić. Kodem było spróbuj później, a przez play24 błąd.
Poprosiłem o zmianę na odnowę, zrobili to ręcznie w boku, pakiety były z odnowy, ale taryfa pozostała formuła na stałe. Oczywiście dalej nic nie dało się zrobić, doładowałem, też nic nie pomogło, chciałem skrócić wychodzące maksymalnie żeby szybko kartę wyłączyli więc zadzwoniłem do faktu żeby mi zmienili na fakt, w systemie nie mógł konsul tego zrobić bo błąd, dopiero zgłoszenie jak złożyłem to udało się jakoś ręcznie, ale taryfa w play24 pozostała formuła, ale inne kwiatki były ciekawe takie że zamiast mi skrócić ważność to została po odnowie 13 miesięcy:) Smsy do 2035 roku ważne i konto promocyjne też:)
Nie chce mi się dalej opisywać, w każdym razie to trwało ze 3 tygodnie wszystko, już trudno, choć codziennie próbowałem migrować i taki sam efekt, zacząłem wpisywać kody z faktu, i jakoś po nowym roku wysłałem kod potem spróbowałem zmigrować i się odblokowało w końcu, ale nie wiem czy miał wpływ kod z fakty czy nowy rok czy jeszcze coś innego.
W takim przypadku to zwykły konsul nic nie pomoże, jedynie może jakby jacyś technicy się temu przyjrzeli.
Ewentualnie jeśli się nie zmieni do końca ważności wychodzących to próba doładowania i odblokowania wychodzących, może wtedy system zaskoczy ale gwarancji też nie ma.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2022, 17:31 przez bolek2004, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1126591  autor: marcin19883
 08 sty 2022, 17:31
teleman29 pisze:
08 sty 2022, 15:25
Człowieku....ja w Play jestem od jego powstania....
I nie wiesz, że czasami po zmianie taryfy trzeba czekać? Raz na kilkadziesiąt numerów tak się dzieje. Najlepiej niech ci ręcznie zmienią taryfę na inną, jeśli potwierdzają, że u nich wszystko ok. Potem sobie wrócisz jeszcze raz.
 #1126594  autor: teleman29
 08 sty 2022, 17:56
Wszędzie już dzwonię, dwa zgłoszenia do BOK, rzekomo zrestartowali numer, a wszystko wisi.... Wciąż "taryfa w trakcie zmiany", nie mogę ani aktywować pakietu ani zmienić na inną.... Masakra jakaś... To ważny numer mojej mamy,, ten Sam od lat, nie mogę go wyrzucić..... Taryfa przeszła już na PNK RWK, liczy po nowych stawkach 45 gr za minutę a nic nie da się włączyć, kod*163 # nie działa..... Tragedia
 #1126599  autor: rudymax
 08 sty 2022, 18:41
Kilka lat temu miałem podobny przypadek. Nie pamiętam z jakiej taryfy zmieniałem, ani na jaką. W każdym razie po kilku zgłoszeniach jakoś się odwiesiło, ale trwało to kilka tygodni. Sytuacja powtórzyła się nie tak dawno. Numer po przeniesieniu, ważność wychodzących do 16 września 2021. Na początku września zmieniłem taryfę z PNK start, na PNK RWK. Niestety zadziało się podobnie, tzn. taryfa w trakcie zmiany i brak możliwości zarządzania numerem, niezależnie jakim kanałem próbować. Do wygaśnięcia ważności konta na wychodzące nic się nie odblokowało. Na numerze mi nie zależy, więc patrzę jak dogorywa. 15 listopada minęła ważność na przychodzące. Myślę, że za niedługo numer dokona żywota.
W obu przypadkach stało się tak po zmianie taryfy kodem z poziomu telefonu, ale może to bez znaczenia. Napisz w jaki sposób zmieniałeś.
 #1126601  autor: teleman29
 08 sty 2022, 19:05
Zmieniłem z poziomu kodu *163#.... Numer wisi od 2 dni..... Nawet w BOK odsyłają od Annasza do Kajfasza, w Play twierdzą że numer jest w RBM i przełączają, w Play na odwrót..... Czuję że jedyną opcją będzie zmiana sieci bo numer nigdy się nie odwiesi.... Najgorsze że ważność konta mam na rok.... Doładowania akurat działają....
 #1126616  autor: bolek2004
 09 sty 2022, 09:50
Tak jak pisałem, jeśli samo się nie zmieni, a możliwe że się nie zmieni to jedyne wyjście to cisnąć play ciągle, ale tak jak pisałem zwykły konsul tutaj nic nie pomoże, trzeba by się dobijać do techników, może wtedy ktoś by coś wykombinował, ale wątpię żeby przełączyli dzwoniąc do boku.
 #1126659  autor: teleman29
 09 sty 2022, 18:20
Panowie to jakiś dramat. Dziś użyłem czatu i poprosiłem o zmianę taryfy na PNK od nowa. Usłyszałem, że zmiana taryfy wiąże się z KONFISKATA środków z konta głównego! Tak, nie przeslyszeliscie się. Tak się upierał rzekomy konsultant. I na koniec na moje twierdzenie że na pewno nie przepadają, i czy ma zmienić taryfę skoro "ja wiem lepiej".... Panowie, ta sieć zaczyna być porażka.... czuję że jedynym sposobem będzie zmiana operatora....
 #1126660  autor: teleman29
 09 sty 2022, 18:25
Dodam Jeszcze, że według P24 mam taryfę "PNK RWK " ("taryfa w trakcie zmiany"- od 3 dni), a według kodu 111*49*3# mam taryfę "Formuła Play na kartę". Oczywiście kod*163# nie działa bo rzekomo jestem "zmiany w trakcie realizacji. Nie możesz zmienić Taryfy przed zakończeniem zleconej migracji lub aktywacji komponentów"
 #1126679  autor: teleman29
 10 sty 2022, 09:49
Dalszy ciąg tej historii jest taki, że taryfa zmieniła się w międzyczasie na Formuła Play na kartę. Jednak wciąż nie mogę zmienić taryfy, na P24 wyświetla że jest To RWK Taryfa w trakcie zmiany.
Dziś zadzwoniłem do obsługi klienta i poprosiłem o zmianę na Fakt Mobile. Konsultant był w stanie zmienić, jednak w P24 wciąż ten sam stan.

Co się porobiło w tym Play, nigdy nie było takich problemów
 #1126692  autor: Karlos20
 10 sty 2022, 14:44
teleman29: przypomnę, wyloguj się z Play24 i zaloguj się ponownie, skoro taryfa prawidłowo się zmieniła. W przeglądarce internetowej polecam wyczyścić pliki tymczasowe. W aplikacji na telefon - wyczyścić pamięć podręczną apki.
Dane na zalogowanym koncie po zmianie oferty są widoczne po jakimś czasie - w ciągu kilku-kilkunastu minut i dopiero po ponownym zalogowaniu do Play24. W komputerowym Play24, gdy zmienisz taryfę na RBM, Fakt Mobile czy też z tamtych taryf wrócisz do głównych ofert Playa, zmiany mogą przemielić się jeszcze dłużej, gdyż konto dostosowuje wygląd strony do barw submarki Playa, w której masz aktywną taryfę. To pierdoła, ale jak widać, istotna dla operatora, aby zaprezentować wizerunek oferty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126695  autor: Remington
 10 sty 2022, 14:55
Miarodajny jest kod USSD, jeśli on dalej zwraca błąd, to czyszczenie przeglądarki i przelogowanie sesji nic nie da. Aplikacje internetowa i mobilna są tylko nakładkami na system billingowy, a kody USSD zazwyczaj uderzają do niego bezpośrednio (zapewne w Play też tak jest).
 #1126698  autor: bolek2004
 10 sty 2022, 15:39
Z całym szacunkiem ale bzdury piszecie obydwaj. Mi wystąpił ten błąd w starej Nokii 3310 bez systemu, co sobie mogę tam oczyścić? Zresztą to nie ma nic do rzeczy bo logując się na kompie będziesz miał też taryfa w trakcie zmiany albo błąd.
Jest mało przypadków, rzadko się to zdarza ale jak się zdarzy to już nic się zrobić nie da, mój pierwszy przypadek o którym pisałem wyżej jest na bank identyczny z problemem autora wątku, a jednak o play jakieś pojęcie mam i choćbym stanął na głowie to nic nie dało się zrobić. Karta straciła ważność i do śmieci. Zresztą jeśli w mobilnym play24 będzie że jest na żółto zmiana taryfy to choćbyś coś chciał zrobić to nic nie zrobisz.
Widocznie nie mieliście takich przypadków, ale to nie znaczy że coś takiego nie istnieje bo istnieje.
Swoją drogą już miałem taki wątek tu na forum swego czasu rozpocząć ale uznałem że i tak nikt tu nie jest w stanie pomóc więc dałem spokój.
Wiem bo miałem to samo. Taryfa w trakcie zmiany.
U mnie tyle że nr testowy wiec nie było żal.