DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 38
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 38
 #1129308  autor: aupol
 16 mar 2022, 19:15
Przeniosłem numer do Play. Taryfa nazywa się play na kartę start. Nie mogę znaleźć jej cennika. Czy ktoś wie jakie obowiązują w niej stawki i jaki jest okres ważności po doładowaniu? Na razie korzystam z bonusy po przeniesieniu ale czy po jego wykorzystaniu lepiej taryfę zmienić na inną?
 #1129310  autor: Karlos20
 16 mar 2022, 19:28
aupol: ten starter jest przeznaczony dla osób, które przeniosły numer do Play na Kartę.
Taryfa Play Na Kartę "start" zawiera taki cennik >> https://www.play.pl/resources/pdf/2021/ ... 3.2021.pdf
Taryfę łatwo odróżnić od innych, gdyż zawiera w cenniku nielimitowane minuty i SMSy do Play i ich sieci wirtualnych, bez zbędnej usługi do uruchomienia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1129315  autor: babciagienia1p
 16 mar 2022, 20:25
aupol pisze:
16 mar 2022, 19:15
... i jaki jest okres ważności po doładowaniu? Na razie korzystam z bonusu po przeniesieniu, ale czy po jego wykorzystaniu lepiej taryfę zmienić na inną?

Jeśli uruchomiłeś bonus za przeniesienie, to powinieneś dostać, w jego ramach, roczną ważność konta. Po wykorzystaniu BzP możesz zmienić taryfę na inną w zależności od potrzeb i struktury połączeń. Masz do wyboru właściwe taryfy Play, Red Bull i Fakt.
 #1129597  autor: bora1410
 23 mar 2022, 08:20
Cześć.
Nie dopilnowałem i został mi wyłączony numer na kartę w Playu z powodu braku doładowania. Odezwałem się do Playa i po miesiącu przywrócili mi numer. Korzysta z niego mój brat i służy mu tylko do korzystania z potwierdzeń sms do operacji bankowych. Ustawiony był wcześniej ROK WAŻNOŚĆI KONTA i jeśli doładowałem za 5 złotych to numer przez rok działał. Teraz korzystając z kodu nie chcę mi się aktywować usługa:
https://www.play.pl/uslugi/rok-waznosci-konta/
Czy to już nie działa i w Play tylko dostępna jest taryfa OD NOWA?
 #1129598  autor: babciagienia1p
 23 mar 2022, 08:37
@ bora1410
Usługa nadal działa.
Sprawdź taryfę, bo najprawdopodobniej przywrócili numer na inną taryfę niż dotychczasowa. Jeśli tak jest, to zmień taryfę na RWK i uruchom usługę. Jeśli numer jest tylko do odbierania, możesz też zmienić taryfę na Fakt. Terminy ważności takie same jak w RWK, a można coś jeszcze doładować kodami z gazety.
Gdyby okazało się, że masz taryfę Play RWK, to na początek zmiana taryfy na inną - najlepiej Fakt lub Red Bull i powrót do Play RWK. Może coś się zawiesiło. Jesli nadal nie pomoże, to telefon do BOK-u i zgłoszenie.
 #1129599  autor: asdaf
 23 mar 2022, 09:08
Do samego odbierania to lepsza jest taryfa RWK bo można wydłużyć ważność konta kodem.
 #1129603  autor: bora1410
 23 mar 2022, 10:02
Dziękuje za pomoc. Kodami nie działało, ale zmieniłem taryfę na RWK logując się na stronie Playa i wszystko gra.
 #1129677  autor: jacek1998
 24 mar 2022, 20:39
Czy nadal można skorzystać z 100GB w Play po przeniesieniu numeru? Przeniosłem numer, w aplikacji mam możliwość aktywacji jedynie 20GB na 60 dni. Czytam teraz że ten pakiet był ważny do 4.01.2022.
 #1129680  autor: babciagienia1p
 24 mar 2022, 21:27
@jacek1998
Nadal można korzystać ze 100 GB na start po przeniesieniu numeru. Nie da się aktywować pakietu w taryfie przenosinowej Play na Kartę Start, bez względu na to z jakiej sieci przenosiłeś.
100GB można uruchomić w taryfach Play na Kartę, Play na Kartę Lubię to!, Formuła Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę odNOWA, RBM SieMa na Kartę, RBM SieMa PL na Kartę, Internet na Kartę lub Internet na Kartę 2.0.
To znaczy, że najpierw korzysta się z 20 GB z bonusa za przeniesienie, następnie zmienia taryfę na którąś z powyższych i dopiero wtedy można aktywować 100 GB na start.
Przy zmianie taryfy, w większości przypadków, traci się złotówki z BzP.
 #1129695  autor: jacek1998
 25 mar 2022, 12:36
Czyli wykorzystuję to 20GB, wpisuję kod *163*20# zmieniający taryfę na PlayOdNowa, po zmianie taryfy automatycznie w aplikacji pojawi się możliwość włączenia pakietu 100GB?
 #1129698  autor: babciagienia1p
 25 mar 2022, 14:11
@jacek1998
Tak.
Można zostawić około 30 MB, bo taryfa Play na Kartę Start nie ma lejka i po przekroczeniu 20 GB zużyje środki z konta głównego.
Przenieść do innej taryfy można kodem, przez www.24.play lub aplikację Play24. Aktywacja 100 GB możliwa tylko przez aplikację.
 #1130648  autor: NokiaFan86
 25 kwie 2022, 13:32
Mnie nurtuje takie pytanie: czy aby napewno przekierowanie połączeń w obrębie Play na kartę (lub ktorejs z submarek) jest darmowe? :) Bo wykonałem jakiś czas temu kilka testów i z numeru z którego szły przekierowania nie pobrało mi ani grosza (połączenie trwało ~10 sekund), ale wciąż coś mi tu nie gra, bo jak to możliwe że np. w MVNO na infrastrukturze Plusa przekierowanie jest płatne, a w Play nie jest? :)
 #1130651  autor: NokiaFan86
 25 kwie 2022, 14:13
Czyli osobiście potwierdzasz że przekierowanie wewnątrz Play jest darmowe? :) A co na przykład z przekierowaniem z Play do innej sieci? :)
 #1130652  autor: Remington
 25 kwie 2022, 14:30
Play chyba jako jedyny rozlicza przekierowania z pakietów i usług. Czyli kto ma darmowe rozmowy do Play, to przekierowania też, a kto ma darmowe do innych, to i przekierowania.

U wszystkich innych operatorów jakich sprawdzałem, przekierowania nie były wliczane do pakietów i usług obniżających ceny, a Plus do dziś stosuje dedykowane stawki wprowadzone jeszcze w latach 90.
 #1131013  autor: bolek2004
 07 maja 2022, 19:54
Pod kodem 101 zniknęło konto promocyjne, potwierdzone na kilku numerach, ciekawe czy to tylko błąd czy wycofują się z tego całkowicie.
 #1131014  autor: PiotrG-dz
 07 maja 2022, 20:35
*102# w ZM FRESH też dziś nie działa :|
 #1131208  autor: Corv
 13 maja 2022, 13:33
Te zlikwidowanie pakietu Zbieraj Minuty zgłosił ktoś do UOKiK ? Czy to jest zgodne z prawem ? Play Karta to jest pierwsza taryfa po wejściu tej sieci do Polski. Można było wyłączyć tą taryfę ?
 #1131224  autor: Karlos20
 13 maja 2022, 17:01
Corv: to był jedyny sposób, aby pozbyć się kłopotliwej dla operatora usługi. Operator ma prawo wprowadzać czy wycofywać plany taryfowe. Przy ich likwidacji ma obowiązek o tym poinformować miesiąc wcześniej, gdyż takim klientom operator wypowiada umowę o świadczenie usług, bez odszkodowania dla operatora i Abonenta. Operator dał czas i możliwość przeniesienia uzbieranych minut do innej taryfy (jest możliwość ich przedłużenia, z tego co wiem usługą 30 minut do wszystkich za 6 zł), a przy rezygnacji, niewykorzystana kasa na koncie możliwa jest do zwrotu na konto bankowe po potrąceniu odstępnego 20 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 2 z 38
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 38
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 38