DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1119603  autor: Dworek
 01 sie 2021, 21:30
Witam,
Przez ok 2 lata miałem włączoną formułe Solo z nolimit. W tym miesiącu nie miałem środków na koncie i formuła została wyłączona. Jako że nie potrzebowałem telefonu nie doładowywałem konta, dopiero wczoraj musiałem zadzwonić i doładowałem konto za całe 5zł :) Po kilku sekundach połączenie zostało zakończone. Chcąc oddzwonić usłyszałem komunikat o braku środków na koncie. Sprawdzam stan konta a tam 4.80zł. Dzisiaj z drugiego numeru zadzwoniłem na infolinię i po kilku sekundach problem rozwiązany. Wieczorem sytuacja się powtarza. Tym razem kontakt z konsultantem za pomocą czatu. Znowu kilka minut i po problemie. Dla pewności zapytałem konsultanta jak uniknąć takiej sytuacji w przyszłości. Konsultant stwierdził żeby włączyć jakiś pakiet. Więc dopytuje dalej czy aby na pewno dobrze się zrozumieliśmy. Czy doładowując konto jakąś kwota i dzwoniąc po normalnych stawkach ta sytuacja może się powtarzać. Dostaje odpowiedź że tak podczas próby połączenia z internetem lub płatnego połączenia. Dodatkowo konsultant z którym rozmawiałem wcześniej powiedział że to wina starego systemu Play. WTF? Mieliście podobne problemy?
 #1119617  autor: Karlos20
 02 sie 2021, 13:47
Problem z komunikatem "Przepraszamy, nie możesz skorzystać z tej usługi..." dotyczy nowych pakietów, aktywowanych poprzez Play24 (szczególnie z podwojonych GB przy pakietach SOLO L, SOLO XL i SOLO XXL NEXT). Komunikat jest zasadny, gdy po włączeniu pakietu, stan konta głównego wyniesie 0,00 lub gdy stan konta nie pozwoli na realizację połączenia głosowego, który nie jest objęty usługą no-limit. W pozostałym przypadku, jest to błąd. Operator w łatwy sposób może ten nowy komunikat głosowy łatwo przepiąć do platformy billingowej i systemie rozliczeń z operatorem. Na razie pomoże kontakt z czatem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119619  autor: Dworek
 02 sie 2021, 16:39
Tutaj nie chodzi o problem po włączeniu pakietu. Pakiet mi się skończył ponieważ nie miałem środków na koncie na jego automatyczne odnowienie. Doładowałem konta za 5zł żeby na szybko zadzwonić bez włączania jakiegokolwiek pakietu i zaczęły się problemy. Na tę chwilę mam na koncie 4.58zł mogę wykonywać połączenia, ale smsa już nie wyślę, bo niby nie mam wystarczających środków na koncie :roll:

A komunikat jaki słyszałem przy próbie zadzwonienia to standardowo nie masz wystarczających środków na koncie.
 #1119630  autor: Karlos20
 02 sie 2021, 18:41
Czy masz aktywny pakiet internetowy? System billingowy rezerwuje sobie część MB lub środków na koncie, aby móc później rozliczyć Cię za transmisję danych.
Sprawdź też ważność konta i taryfę, w większości ofert bez RWK i Formuły PNK, zasilenie za 5 zł daje do 5 dni wychodzących. Jeśli doładowałeś konto przy blokadzie wychodzących, SMSy mogą odblokować się max w ciągu 24h, pomimo możliwości dzwonienia. Cuda takie mogą wystąpić też w Mixie (szczególnie w opcji pokontraktowej).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119635  autor: Dworek
 02 sie 2021, 21:50
Mam Formułe Play na kartę, na chwilę obecną 4,48zł na koncie, połączenia wychodzące ważne do drugiej połowy września. Teraz sprawdzałem i mogę dzwonić i smsowaać, pomimo tego że 2-3 godziny temu rozłączyło mi połączenie i nie mogłem dzwonić, a smsy nie działały przynajmniej od rana. Nie mam żadnego pakietu internetowego. Wydaje mi się że problemy zaczynają gdy stan konta zejdzie poniżej 5zł. Rano miałem stan konta poniżej 5zł, doładowałem za kolejne 5zł i magicznie mogłem telefonować.

Edit: rzeczywiście chodzi chyba o rezerwację środków na koncie na ewentualne połączenie z internetem. Szkoda tylko, że dzieje się to niewiele poniżej 5zł
 #1119668  autor: Karlos20
 03 sie 2021, 14:10
Dworek: w Formule PNK maksymalna miesięczna cennikowa łączna opłata za neta poza pakietami w Polsce to 5 zł, z taktowaniem co 100 kB, które zżerają 2 grosze z konta głównego (licznik znajdziesz w Play24 w saldzie "Bezpieczny Internet" oraz sprawdzając listę połączeń, czyli billing), po jej wykorzystaniu, do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego net będzie spowolniony do 8 kbps bez dodatkowych opłat.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥