Strona 1 z 1

[Play]Brak internetu na zmienionej taryfie

Post:10 lip 2021, 21:51
autor: kawkanapodwieczorek
Cześć tu kawkanapodwieczorek... piszę do was o tej porze bo mam problem z 2 kartami sim. Ponad 1 rok temu postanowiłem zmienić taryfę z play fresh na play OdNowa moim dziadkom bo chcieli darmowe rozmowy do moich rodziców którzy mają numery w sieci play, właśnie za nie cały tydzień jadę z moimi dziadkami nad morze jak i moi rodzice zobaczyłem że jest oferta 100gb na lato dlatego że babcia nie miała smartfona to nie miała jak włączyć to więc postanowiłem poszperać za jakimś poprzednim telefonem czyli Huawei Mate 10 Lite. Wczoraj postanowiłem włączyć te 100gb i wyszło na to że nie wyświetla nic lte lub h+ więc postanowiłem poszperać w internecie zrobiłem jak mówili ale nic nie dawało włożyłem tą karte do mojego telefonu o samo nie działał internet poszedłem z właścicielką numeru ( babcią ) do salonu play i wymienili nam numer... po ponad 4/5 h czekania aż zmieni się karta na nową szybko włączyłem nową i zobaczyłem to samo... co mógłbym zrobić z tym:/ ponieważ ja mam mały pakiet internetu tylko 15gb to nie starczy na 3 osoby...

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:10 lip 2021, 21:56
autor: Remington
Wygląda na jedno z dwojga:
1. telefon loguje się do sieci roamingowej, a po stronie operatora krajowt roaming danych jest wyłączony
2. w ogóle usługa dostępu do internetu nie jest aktywna na danym numerze

Może być też brak/błędny APN, ale na innym net pewnie by ruszył (po przekładaniu karty między telefonami, Play przysyła konfigurację do instalacji).

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:11 lip 2021, 00:25
autor: babciagienia1p
@ kawkanapodwieczorek
Nie masz internetu, przy dodatnim stanie konta, w ogóle czy nie możesz włączyć 100 GB na start?

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:11 lip 2021, 17:33
autor: TomLee
Pakiet 100 GB na start można włączyć na starterach do 30 dni od aktywacji, więc może o to chodzi. Nawet, jeżeli przez rok internet nie był włączany to nie znaczy, że da się aktywować ten pakiet. Kup świeży starter włóż do sim2 i odpalisz te 100 GB.

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:11 lip 2021, 22:51
autor: kawkanapodwieczorek
babciagienia1p pisze:
11 lip 2021, 00:25
@ kawkanapodwieczorek
Nie masz internetu, przy dodatnim stanie konta, w ogóle czy nie możesz włączyć 100 GB na start?
100gb na lato włączone, nie pojawia się lte lub h+ ( jak by nie było włączonych danych komórkowych )

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:11 lip 2021, 22:59
autor: kawkanapodwieczorek
babciagienia1p pisze:
11 lip 2021, 00:25
@ kawkanapodwieczorek
Nie masz internetu, przy dodatnim stanie konta, w ogóle czy nie możesz włączyć 100 GB na start?
Nie pojawia się na karcie lte ani h+ ( mieszkamy w mieście gdzie pełny zasięg jest ciągle ) gdy wziąłem karte do mojego iphone-a to samo pojawiło się jak poprzednio czyli wielkie nic... pakiet 100 gb na lato jest aktywne.
TomLee pisze:
11 lip 2021, 17:33
Pakiet 100 GB na start można włączyć na starterach do 30 dni od aktywacji, więc może o to chodzi. Nawet, jeżeli przez rok internet nie był włączany to nie znaczy, że da się aktywować ten pakiet. Kup świeży starter włóż do sim2 i odpalisz te 100 GB.
Tu nie chodzi o start... karta ma dobre 12 lat, pakiet 100gb na lato jest aktywne ale na żadnym telefonie nie pojawiła się ikonka lte lub h+ gdzie powinna i powinien działać internet:/ ale tak nie jest.

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:12 lip 2021, 07:18
autor: 24bis24
To w salonie Play wymienili wam numer i dostaliście nową dwunastoletnią kartę SIM?. Wymiana numeru jest płatna . Idżcie jeszcze raz niech wymienia wam na taką, która ma LTE.

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:12 lip 2021, 09:11
autor: Remington
Aptekarz z Ciebie. A wystarczy odrobina wyobraźni by wiedzieć, że autorowi zapewne chodziło o to jak długo trwa umowa tej "karty".

Autor dostał podpowiedzi co zrobić i nic nie robi?

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:12 lip 2021, 09:53
autor: 24bis24
o co autorowi chodziło to ja nie wiem ale wiem kim był autor

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:12 lip 2021, 10:00
autor: Remington
"wiem kim jesteś" nie jest przedmiotem dyskusji w tym wątku, nic nie stoi na przeszkodzie byś poruszył tę kwestię np. w dyskusji o moderacji.

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:12 lip 2021, 12:51
autor: Zfixowana
Cześć , nie wiem czy to pomoże ale miałam podobnie teraz tylko nie wiem czy było to w abo czy na kartę , ale jest coś takiego jak ochrona internetu w Play czy jakoś tak ty może być problem to chyba wyłącza się kodem lub w aplikacji :smt006

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:13 lip 2021, 23:28
autor: kawkanapodwieczorek
Remington pisze:
12 lip 2021, 09:11
Aptekarz z Ciebie. A wystarczy odrobina wyobraźni by wiedzieć, że autorowi zapewne chodziło o to jak długo trwa umowa tej "karty".

Autor dostał podpowiedzi co zrobić i nic nie robi?
O kurcze... :lol: chodziło mi o to że na karcie nie działa sieć internetu na karcie sim... co można zrobić? po wymianie karty dalej to samo i nic się nie zmieniło ( numer na kartę )

Re: Brak internetu na zmienionej taryfie PLAY

Post:13 lip 2021, 23:38
autor: Remington
No przecież w pierwszym poście napisałem co prawdopodobnie jest nie tak.