Strona 1 z 1

Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:16 gru 2020, 20:03
autor: aster
Jest tu może ktoś kto ma doświadczenie w zarządzaniu numerami w panelach usera w różnych sieciach, tak by móc porównać pod kątem możliwości, łatwości obsługi, itd.?

Obecnie zarządzam własnymi numerami w rodzinie 4-osobowej (wszyscy na prepaidzie), do tego numerami rodziców (abo na działalność), kilkoma innymi numerami, natomiast wszystko działa super sprawnie i wygodnie w panelu Play24.

Ma ktoś porównanie jak to wygląda w innych sieciach? Jedynie jeszcze w Plus mam doświadczenie z panelem (porażka kompletna) oraz jeszcze w Orange (jest ok choć do Play daleko). Najbardziej mnie ciekawi T-Mobile, używa go ktoś wraz z panelami/apką innych sieci aby mieć porównanie?

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:16 gru 2020, 21:42
autor: Remington
Pewnie wielu. Już dawno pisałem, że Play nie mogąc zapewnić wysokiego poziomu jakości korzystania z samego telefonu (mała sieć przy dużej liczbie klientów, roaming, priorytety, lejek itd.) od początku zapewnia dobrą jakość tam gdzie może czyli co zależy od niego bezpośrednio - aplikacje, innowacyjne usługi itp.

Môj subiektywny ranking ich systemów samoobsługi to:
1. Play dawniej
2. Play obecnie
3. Orange
4. nikt, żeby był należny odstęp 😉
5. Plus (mimo upierdliwego logowania prepaid oraz braku wykazu połączeń przez www)
6. TM

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:20 gru 2020, 12:52
autor: green90000
Systemy samoobsługi w Play i Orange są bardzo podobne jeżeli chodzi o funkcjonalność - w obu można samodzielnie wykonać praktycznie wszystkie operacje na numerach.

Zamieniłbym jednak Play i Orange miejscami. Głównie dlatego, że w Play24 kontakt z operatorem jest możliwy tylko za pomocą aplikacji na smartfonie. W wersji webowej P24 nie ma takiej możliwości.
W Orange obsługa za pomocą czatu działa bardzo sprawnie.

Co do systemów dwóch pozostałych sieci - zgadzam się, dno.

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:08 sty 2021, 01:07
autor: aster
Dzięki Panowie. W Play ostatnio są jakieś zmiany bo teraz w apce już nie mam dostępu do wszystkich powiązanych numerów co wcześniej ("wyparowały"), natomiast jak się zaloguję przez www to wszystko jest po staremu (przynajmniej na razie!).

Orange dawno nie używałem, ale ogólnie dawało radę choć layout i nawigacja były jakieś mało intuicyjne.

Dla mnie kompletnym nieporozumieniem był Plus. Nigdy więcej. Apka, strona, wszędzie jakoś inaczej i ogólnie mega bajzel.

Ale żeby TM był na szarym końcu to jestem zszokowany. Jedynie ich apki/panelu nie używałem, ale nie sądziłem że może być jeszcze gorzej niż w Plusie. :shock:

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:08 sty 2021, 09:16
autor: Remington
aster pisze:
08 sty 2021, 01:07
Dzięki Panowie. W Play ostatnio są jakieś zmiany bo teraz w apce już nie mam dostępu do wszystkich powiązanych numerów co wcześniej ("wyparowały"), natomiast jak się zaloguję przez www to wszystko jest po staremu (przynajmniej na razie!).

O zmianach w Play24 możesz poczytać w dedykowanym wątku: viewtopic.php?f=3&t=130996

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:08 sty 2021, 12:49
autor: Window
Co do panelów administracyjnych to według mnie obecnie jest lepszy Orange gdyż Play usunął robienie zgłoszeń i dał pomoc do apki. Co do Plusa najważniejszych danych m.in ilość GB w webowej wersji od razu nie zobaczysz tylko w aplikacji. Tak też patrząc jak oceniacie panele administracyjne w sieciach MNVO?

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:08 sty 2021, 13:45
autor: Remington
Kiedyś krótko miałem Vikingów. Niby fajnie, ale beznadzieja - wszystkie dane z poprzedniego dnia.

Klucz - dno, mało danych, nic nie można było zrobić.

Lajt abo - nawet ok, choć pamiętam billing sprawiał jakieś problemy.

Najlepszy Virgin - można dużo zrobić i nie jest źle. Choć nie sprawdzałem jak działa prezentacja wykorzystania pakietów, na to ktoś się tu skarżył ostatnio.

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:09 sty 2021, 15:32
autor: zielony71
Virgin jest OK, wykorzystanie pakietów jest prawie on-line (opóźnienie rzędu max 30 minut).

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:10 sty 2021, 13:58
autor: rsig
W których apkach głównych sieci można kontrolować numery z ich submarek? Wiem że do Play24 można podczepić numery z Redbulla (innych MVNO działających na infrastrukturze Play już chyba nie). A z apki Orange można kontrolować numery nju? I tak samo T-mobile -> Heyah?

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:10 sty 2021, 14:22
autor: Remington
rsig pisze:
10 sty 2021, 13:58
(innych MVNO działających na infrastrukturze Play już chyba nie).

Nie „chyba”, skoro to są klienci odrębnych firm to „na pewno”. Jedyny wyjątek to Aero2 i a2mobile wskutek niedoskonałego dogrania ich zmian organizacyjnych.

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:10 sty 2021, 14:43
autor: rsig
Nigdy się bliżej nie interesowałem MVNO, ale wiem że różnią się stopniem integracji z infrastrukturą operatora pod którego są podczepieni. Chodziło mi o tych najsilniej zintegrowanych, jak nju, Plush, Heyah.

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:10 sty 2021, 14:52
autor: Remington
Odpowiedziałem w zakresie MVNO czyli ofert komórkowych prowadzonych przez odrębne od W4 podmioty. Nju, Plush i Heyah to nie MVNO tylko submarki W4.

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:10 sty 2021, 15:33
autor: macqmacq
A Fakt mobile to co to jest? :smt006

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:10 sty 2021, 15:57
autor: rsig
Remington pisze:
10 sty 2021, 14:52
Odpowiedziałem w zakresie MVNO czyli ofert komórkowych prowadzonych przez odrębne od W4 podmioty. Nju, Plush i Heyah to nie MVNO tylko submarki W4.
No i te submarki można kontrolować przez aplikacje macierzystych sieci?

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:10 sty 2021, 17:00
autor: Remington
macqmacq pisze:
10 sty 2021, 15:33
A Fakt mobile to co to jest? :smt006

Submarka (co-brand), ale o submarkach Play @rsig już pisał.

@rsig Plush można, nju nie można, Heyah nie wiem, ale skoro ma osobną apkę to pewnie nie.

Re: Porównanie panelu administracyjnego w 4 sieciach głównych

Post:19 sty 2021, 21:34
autor: aster
Ostatnio mocno testuję wszystkie opcje obsługi konta w Play i opinie mam naprawdę skrajne. :)

Najlepiej działa stare logowanie do Play24 za pomocą przeglądarki. Wszystko tak jak należy, jedyny problem jaki miałem to naprawdę nietypowy przypadek: numery firmowe przeniesione ostatnio z abo na prepaid się nie wyświetlają. No i problem bo trzeba tam teraz ustawić taryfę, doładować, odpalić jakieś pakiety, itd.

Aplikacje Play24 zaś nie pokazują wcześniej dodanych numerów. Wszystko trzeba robić od nowa. Do tego jak się ma na kilku urządzeniach to na każdym trzeba to powtarzać bo się nie synchronizują. Makabra...

Najlepsze jaja są z czatem z Play. Jak bym wpisał tu treść rozmów to byśmy mogli się wszyscy pośmiać. :) Co się nie spytam to nagabują na Od Nowa jak jacyś akwizytorzy. Przed chwilą gościu na czacie napisał, że PRZENOSI mój numer do Od Nowa choć wcale o to nie wnioskowałem. Wow. Zobaczymy jak to się skończy...