DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 41 z 77
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 77
 #1144010  autor: Karlos20
 20 lut 2023, 13:40
Na takiej podstawie, że nie dostałem przynajmniej miesiąc temu SMSa że oferta zostaje zakończona ;-)
T-Mobile w prepaidzie nie ma zwyczaju informowania o odwołaniu oferty promocyjnej, szczególnie gdy to następuje z dnia na dzień.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144012  autor: mariusz9a
 20 lut 2023, 14:35
Karlos20 pisze:
20 lut 2023, 13:40
Na takiej podstawie, że nie dostałem przynajmniej miesiąc temu SMSa że oferta zostaje zakończona ;-)
T-Mobile w prepaidzie nie ma zwyczaju informowania o odwołaniu oferty promocyjnej, szczególnie gdy to następuje z dnia na dzień.
To jak coś to mają pecha, bo zobowiązują się do tego w regulaminie tej usługi ;-)
 #1144013  autor: Karlos20
 20 lut 2023, 14:51
mariusz9a: przeczytaj jeszcze raz punkty 9.4 oraz 9.5 regulaminu. Co z tego, że powiadomią na 30 dni przed. Ale jeśli zakończą jej świadczenie, ponowne jej włączenie - a szczególnie odnowienie nie będzie już możliwe. Więc nie obowiązują Ciebie prawa nabyte (jak np. w Orange przy cyklicznych no-limitach lub skumulowanej ich ważności).
Przypominam: to oferta promocyjna. Tym określeniem operator zabezpiecza się przed skargami do UOKiK czy UKE.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144033  autor: michal1994
 20 lut 2023, 20:46
mariusz9a pisze:
20 lut 2023, 11:59
Dlatego napisałem że to kwestia czasu aż je ubiją. To że wycofują możliwość aktywacji 15 marca mnie nie interesuje, bo ja już mam aktywny wybrany pakiet cykliczny. Pytanie kiedy zlikwidują te pakiety u osób które mają je aktywne, no ale o tym mają niby powiadomić co najmniej miesiąc wcześniej. Może i tak zrobią po 15 marca, kto wie... Napisałem tylko informacyjnie że na razie się przedłuża, bo ktoś wcześniej o to pytał ;-)
na fb pisali w kometarzach ze oferta na starych zasadach będzie się automatycznie przedłużać jeśli tylko będą zapewnione środki [Adam]
Odpowiedz3 dni

Odnowi się automatycznie obecna oferta. Można również zmienić na nową, jednak wtedy nie będzie możliwości powrotu do starej oferty [Julia
 #1144034  autor: Karlos20
 20 lut 2023, 20:55
michal1994: uważałbym na te komentarze "konsultantów" na FB, wprowadzają w błąd.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144349  autor: mariusz9a
 27 lut 2023, 08:09
Karlos20 pisze:
20 lut 2023, 14:51
mariusz9a: przeczytaj jeszcze raz punkty 9.4 oraz 9.5 regulaminu. Co z tego, że powiadomią na 30 dni przed. Ale jeśli zakończą jej świadczenie, ponowne jej włączenie - a szczególnie odnowienie nie będzie już możliwe. Więc nie obowiązują Ciebie prawa nabyte (jak np. w Orange przy cyklicznych no-limitach lub skumulowanej ich ważności).
Przypominam: to oferta promocyjna. Tym określeniem operator zabezpiecza się przed skargami do UOKiK czy UKE.
No właśnie napisałem przecież o tym samym, więc nie wiem skąd to zamieszanie :-D Po prostu nie mogą mi wyłączyć obecnego pakietu bez powiadomienia mnie o tym na minimum 30 dni wcześniej - tyle i aż tyle. I tego już muszą się trzymać bo jednak UOKiK czy tam UKE może się przyczepić dostając skargi od klientów ;-) A czy zlikwidują i powyłączają poprzednie pakiety tym co mają je już aktywne - możliwe i o tym też przecież wcześniej napisałem :-D
W każdym razie aktualnie wszystko się odnawia i nie dostałem żadnej informacji że coś się w tym temacie ma zmienić (nie przysłali info o zakończeniu promocji, więc za miesiąc musi się znów odnowić).
 #1144356  autor: Karlos20
 27 lut 2023, 10:34
mariusz9a: nie przeczepią się, bo to "oferta promocyjna". Zobacz co odwalili z taryfą Frii: też oferowali pakiety no-limit, które z dnia na dzień zniknęły z oferty (bez uprzedzenia), jednocześnie zmuszając klientów do migracji na taryfę GO.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144364  autor: mariusz9a
 27 lut 2023, 13:15
Karlos20: chodzi o ten zapis:
9.4. Możemy zakończyć świadczenie usług w ramach niniejszej oferty promocyjnej lub dokonać zmiany jej warunków w każdym czasie. Poinformujemy Cię o tym, na co najmniej miesiąc wcześniej, poprzez ogłoszenie na naszej stronie www oraz w wiadomości SMS.
Także z dnia na dzień nie mogą wyłączyć (tzn mogą, można przecież wszystko, tylko są wtedy różne konsekwencje danych czynów) inaczej polecą skargi. Muszą o tym powiadomić najpóźniej na miesiąc przed likwidacją/zmianą tej promocji. Także jak będą mieli likwidować, to dowiemy się o tym wcześniej a nie z dnia na dzień ;-) Nie wiem jakie były zapisy w regulaminach promocji dla frii, być może tam takiego zapisu nie było.
 #1144366  autor: Karlos20
 27 lut 2023, 13:34
mariusz9a: przypominam, to jest oferta promocyjna. To nie jest usługa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144368  autor: mariusz9a
 27 lut 2023, 14:03
Remington pisze:
27 lut 2023, 13:22
He he, a weź udowodnij, że nie dostałeś SMS-a 🤣
Akurat myślę że jeśli sprawa zabrnęłaby do urzędów to raczej operator musiałbym udowodnić że SMSy rozesłał. A tu już wchodzi ewentualne fałszowanie danych więc i stąpanie po bardzo cienkim lodzie.
Karlos20 pisze:mariusz9a: przypominam, to jest oferta promocyjna. To nie jest usługa.
Nie rozumiem, co w związku z tym? Masz regulamin tej promocji więc o co chodzi?
 #1144372  autor: Karlos20
 27 lut 2023, 14:23
mariusz9a: zrozum, że niczym nie wskórasz myśląc, że operator poinformuje, że zmienia warunki oferty promocyjnej. Ciesz się, że idzie klientom na rękę i daje 30 dni na decyzje aby pozostać i aktywować nowe warunki albo zrezygnować. Klienci taryfy Frii takiego komfortu nie mieli i stracili usługi no-limit. Tutaj pakiety wygasną wraz z ich ostatnim odnowieniem od momentu odwołania, bez możliwości ich ponownej aktywacji.
To nie Orange, gdzie klienci mają nadal stare warunki (prawa nabyte).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144374  autor: 3G
 27 lut 2023, 14:30
Stracili no-limt we Frii? Dopiero co pisałem parę dni temu, że widziałem numer, na którym to działa.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1144375  autor: mariusz9a
 27 lut 2023, 14:36
@Karlos20: ale co ja chce wskórać? Przecież ja tylko napisałem kilka postów wcześniej że działa na razie dalej, bo ktoś o to pytał. potwierdziła to jeszcze tez inna osoba. A zrobiła się z tego durna dyskusja o tym że jak to "siedliście" na mnie (takie mam przynajmniej wrażenie) twierdząc że wyłączą mi z dnia na dzień i żebym się nie cieszył. A ja twierdzę, że nie z dnia na dzień tylko dowiem się o tym przynajmniej miesiąc wcześniej. Od samego początku przecież piszę, że to kwestia czasu aż tą promocję zlikwidują. Ba nawet założyłem, że być może będzie to po 15 marca. Ale na razie wiem, że nie zrobili tego teraz i wychodzi na to że nie zrobią przez kolejny miesiąc (następnym razem w marcu, pakiet znów się musi przedłużyć). I tyle :-D W ogóle nie rozumiem tej całej przepychanki...
 #1144380  autor: Karlos20
 27 lut 2023, 15:03
3G: bo część osób zachowała no-limity i 300 MB za 1 zł dziennie (brak aktywacji dla nowych), + no-limity, 1 GB, RWK i SNV DVD za 5 zł co 5 dni (tylko to można aktywować). Oferta no-limitów była bogatsza.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144388  autor: 3G
 27 lut 2023, 17:34
Tam był no limit za 25 zł.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1144391  autor: babciagienia1p
 27 lut 2023, 18:11
mariusz9a pisze:
27 lut 2023, 14:36
Przecież ja tylko napisałem kilka postów wcześniej że działa na razie dalej, bo ktoś o to pytał. potwierdziła to jeszcze tez inna osoba.

Kolejne odnowienie pakietu na kolejnym numerze. SMS nie trafił na żaden numer. Śmiem przypuszczać, że nikt z użytkowników nie dostał SMS-a, więc w razie potrzeby nic nie będzie trzeba udowadniać.
 #1144392  autor: biala1991
 27 lut 2023, 18:21
Karlos20 pisze:
27 lut 2023, 14:23
mariusz9a: zrozum, że niczym nie wskórasz myśląc, że operator poinformuje, że zmienia warunki oferty promocyjnej. Ciesz się, że idzie klientom na rękę i daje 30 dni na decyzje aby pozostać i aktywować nowe warunki albo zrezygnować. Klienci taryfy Frii takiego komfortu nie mieli i stracili usługi no-limit. Tutaj pakiety wygasną wraz z ich ostatnim odnowieniem od momentu odwołania, bez możliwości ich ponownej aktywacji.
To nie Orange, gdzie klienci mają nadal stare warunki (prawa nabyte).
NL za 25zł we Frii nie jest już dostępny dla nowych aktywacji ale nikt się nie skarżył, że miał ten pakiet włączony a TM mu go odebrał, wręcz przeciwnie, 3G pisze, że zna osobę, której NL 25zł nadal się odnawia. Możliwe, że podobnie będzie ze starymi NL w GO, jeśli ktoś ma taki pakiet uruchomiony przed 15 marca to po wskazanej dacie NL może nadal się odnawiać.

U mnie tak jak u mariusza9a i babciagienia1p stary NL GO odnowił się ze standardową wiadomością o terminie kolejnego odnowienia i nie było żadnego ostrzeżenia, że to ostatni miesiąc. Zapis, że TM uprzedzi 30dni wcześniej to nie jest kopiuj-wklej z Frii, bo tam czegoś takiego nie było. TM dodał pkt o poinformowaniu smsem dopiero w taryfie GO, to niby w jakim celu? żeby go teraz nie przestrzegać? :)
 #1144443  autor: 3G
 28 lut 2023, 12:03
biala1991 pisze:
27 lut 2023, 18:21
3G pisze, że zna osobę, której NL 25zł nadal się odnawia.
Już nie. Ze względu na brak MMS w tamtej ofercie, jakieś dwa tygodnie temu przeszliśmy na GO. Do tego czasu podobno się odnawiało.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 41 z 77
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 77
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 77