DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 76
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 76
 #1116018  autor: surface123
 04 maja 2021, 22:56
@marcin19883

Nie to :)

Dostaje SMS o stanie konta i dacie ważności

"Stan konta: 0,01 zl. Konto wazne do 03.07.2021 + 31 dni na odbieranie polaczen.
"

I tak po każdym połączeniu...

A teraz mam ciągle błąd w zarządzaniu , nie da się wejść w usługi dodatkowe :/

Mam: "wystąpił nieoczekiwany błąd"

Inne numery co mam we Frii zarządza się normalnie.
Zawsze mam jakiegoś pecha ;)
 #1116022  autor: marcin19883
 04 maja 2021, 23:31
To błąd systemu. Musisz zgłosić problem techniczny na czacie. Ja pamiętam, ze w Go! nie miałem nigdy żadnych błędów. Właściwie taryfa działa jak na T-mobile bezbłędnie. :-)
 #1116029  autor: mariusz9a
 05 maja 2021, 09:18
surface123 pisze:A teraz mam ciągle błąd w zarządzaniu , nie da się wejść w usługi dodatkowe :/

Mam: "wystąpił nieoczekiwany błąd"
To ja chyba też mam takiego pecha - oglądam ten komunikat przynajmniej raz dziennie.

Natomiast przy okazji podpytam o coś innego (ale niekoniecznie może to dotyczy typowo taryfy GO, którą aktualnie mam ją aktywną). Czy u Was też transmisja danych w T-Mobile się przytyka? Chodzi o taką sytuację, że transmisja danych działa prawidłowo (transfery 50-150 Mb/s) po czym nagle wszystko muli - nie da się wykonać nawet speedtestu, strony wczytują się kilka minut, transfer przy ściąganym pliku spada do zera, pingi (o ile uda się sprawdzić) wzrastają do ponad 0,5s. I po kilku/kilkunastu minutach (bez jakiejkolwiek mojej ingerencji w resetowanie terminala itp) wszystko wraca do normy. Dzieje się tak we wszystkich lokalizacjach w jakich przebywam, także nie jest to problem jakiegoś konkretnego nadajnika, a także dzieje się to o różnych porach, niezależnie czy to rano, południe, wieczór czy noc (całe szczęście nie dzieje się to zbyt często...). Na telefonie z abo nie mam jak sprawdzić - to służbówka gdzie raczej z neta nie mogę zbytnio pokorzystać ;-) Aha - nie jest to wina telefonu. Przed zgłoszeniem chce wybadać temat czy tylko ja tak mam czy może to większy problem. A może jest ktoś z woj. śląskiego i się wypowie czy też ma takie jaja? ;-) A może ta sieć tak ma i mnie blokuje jak zaczynam przesyłać większą ilość danych :roll:
 #1116035  autor: Karlos20
 05 maja 2021, 11:11
Takie przytkanie transmisji zdarza mi się nawet w abonamentowym Internecie Domowym LTE 60 mbps.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1116038  autor: mariusz9a
 05 maja 2021, 11:21
No to chyba nawet nie ma co się bawić w zgłoszenie... A już miałem do nich przenosić swój główny numer - dobrze że potestowałem :-]
 #1116039  autor: Karlos20
 05 maja 2021, 11:32
Możliwe, że przytkania to obciążenie nadajników, zależne od wielu czynników, w tej chwili powinno być w porządku, gdyż zmniejsza się częstotliwość np. lekcji online czy dużej ilości streamu video.
Nie dziwne, że T w usłudze SuperNet Video ogranicza prędkość transmisji, aby całkiem nadajniki nie padły.
SuperNet, oferty abo z lejkiem 1 mbps czy Internet Domowy LTE bez limitu danych to niewygodne usługi dla operatora.
Oby te zdjęcie lejka we Frii/Heyah Dniówka nie zaszkodziło innym Abonentom.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1116040  autor: Mixiorek
 05 maja 2021, 11:33
Spotkałem się takim zjawiskiem również w Orange Flex. Transmisja nagle staje. To samo miejsce, brak ruchu terminala. Korzystam i nagle ciach. Zamrożenie transmisji. Pomaga np: przejście przez tryb samolotowy. Transmisja wraca do działania.

Nie wiem czemu tak się dzieje ale drażni mnie to mocno.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1116046  autor: iphoneski
 05 maja 2021, 12:16
Ciekawie - ja nie zauważyłem tego na swoich kartach T i O. Kiedyś w Orange zawieszał się net na kilkadziesiąt sekund i wszystko wtedy stało, ale to było już dość dawno temu.
 #1116047  autor: M4rio
 05 maja 2021, 12:31
Ja mam tak w H01 . Wszystko dziala , nagle pach i stoi... wylaczam i wlaczam transmisje danych i dalej smiga ...

TAG
 #1116109  autor: fwitkowski17
 06 maja 2021, 17:33
Ja w aplikacji mam od paru dni jakiś błąd - otóż miałem aktywowany pakiet 15 GB w aplikacji i pod koniec ważności pakietu aktywowałem kolejny. No jest spoko, GB się zsumowały, ale po dniu w którym pakiet miał się deaktywować, po prostu w aplikacji zniknął pakiet. Limit danych w UE się pokazuje (i co ciekawe - pokazuje mi się zsumowany), ale pakiet danych w Polsce się już nie pokazuje. Internet działa, tylko po prostu nie pokazuje mi się wielkość paczki w aplikacji
Obrazek
 #1116147  autor: fwitkowski17
 07 maja 2021, 10:52
marcin19883 pisze:
06 maja 2021, 19:52
A sprawdziłeś kodami czy masz pakiet i ile?
Tak
Masz 9.77 GB z pakietu GB na raz w aplikacji. Pakiet jest aktywny do 01.06.2021. Status sprawdzisz również w aplikacji Mój T-Mobile
  • Strona 19 z 76
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 76
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 76