DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 77
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 77
 #1147059  autor: mariusz9a
 04 kwie 2023, 07:43
iphoneski pisze:Wcześniej postanowiłem się nie odzywać, ale jak któryś raz czytam te same brednie mające na celu jedynie wywoływać zbędny niepokój, to już trochę za dużo.
Zgadzam się z Tobą w stu procentach :-) Odkąd pojawiła się informacja o nowych pakietach no limit, jestem straszony przez niektórych forumowiczów, że mi wyłączą i zostanę z ręką w nocniku. A tu nie dość że nie wyłączyli, to jeszcze zmieniłem sobie pakiet na inny. A nawet jak kiedyś w końcu zlikwidują, to mają obowiązek poinformować o tym miesiąc wcześniej (to też niektórym nie pasuje i straszą wyłączeniem z dnia na dzień - paranoja), a na razie takiej informacji brak. Ja nie wiem, ale chyba niektórzy to mają jakiś wielki problem sami ze sobą - zazdrość że działa czy co? Nikt tu nie ma problemu z tym, że kiedyś te pakiety wyłączą, ale niektórzy mają chyba problem z tym, że to nadal działa :-D Żenujące... Wyłączą, to wyłączą - taka kolej rzeczy, jak nie "dzisiaj" to "za miesiąc", "poł roku", "rok" - nie wiem, kiedyś może i wyłączą, ale co z tego? Przejdzie się na nowy pakiet i tyle. Ale jak działa to trzeba korzystać a nie straszyć tylko wszystkich w koło. Zlikwidują kiedyś czy nie - i tak nie mamy na to wpływu ;-)
 #1147064  autor: iphoneski
 04 kwie 2023, 08:53
Karlos20 pisze:
04 kwie 2023, 00:33
iphoneski: co innego taryfa Frii, a co innego GO...
To był tylko przykład pokazujący, jak archaiczne oferty/usługi potrafią działać po wcześniejszej aktywacji i nikt ich nie rusza. I masz rację z przymusową migracją, ale stanie się to dopiero po decyzji o całkowitym wycofaniu wsparcia dla starych taryf i systemów na których stoją (gdzieś trzeba ludzi przemieść), a nie żeby przymusić do kupna nowych pakietów co sugerowałeś kilkukrotnie odnośnie opcji w Go. Te pakiety będą działać w opcji cyklicznej prawdopodobnie tak długo, aż operator wycofa całe Go i wdroży coś nowego.
 #1147072  autor: Karlos20
 04 kwie 2023, 10:53
iphoneski: i przymuszają. Zobacz co w apce Mój T-Mobile się dzieje i nie tylko:
> kuszą bonusem GB za pierwsze doładowanie po migracji do GO
> kuszą kolejnymi GB za aktywacje nowych pakietów GO x
> kolejne gigsy po doładowaniu konta + bonus 10% na konto główne od zasilenia za 35 zł przy zasileniu online na stronie operatora (nie w apce)
> kultowa promka 1200 GB do no-limitów - z wyższym progiem wejścia (zamiast 30 jest 35 zł)
> zmuszają też do doładowania, inaczej karnie zabierając do 3 zł wydłużając wychodzące o miesiąc (we Frii bez opcji no-limit to działa, ale jest to jeszcze przez nas weryfikowane) - akurat to też sposób na migrację do GO, gdyż doładowanie konta to minimum miesiąc wychodzących, zakup pakietu do 60 dni wychodzących, podczas gdy na taryfie Frii "piątka" daje 5 dni.
> dodatkowe bonusy (obecnie do 45 GB na 7 dni w apce) i 14-dniowy internet bez limitu - niedostępny na taryfie Frii.
> no i mało akurat istotny niuans: darmowe połączenie z pocztą głosową (poprzednio było płatne)
Trochę tego jest, bo stawki cennikowe w obu taryfach są podobne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147075  autor: iphoneski
 04 kwie 2023, 11:04
@Karlos20
To jest kuszenie do przejścia na nowe, a nie żadne zmuszanie. I to robi każda firma bez znaczenia czym się zajmuje - każdy chce sprzedawać nowe produkty, bo potem działy muszą się rozliczyć ze skuteczności swoich działań. O zmuszaniu moglibyśmy rozmawiać w momencie, gdyby automatycznie ,bez ingerencji użytkownika) przerzucali do nowych taryf/pakietów co nie ma miejsca. Przykład zmuszenia masz we Flexie, który przerzucił wszystkich użytkowników planu 25 do opcji 30.
 #1147076  autor: Karlos20
 04 kwie 2023, 11:08
iphoneski: Flex to co innego, bo Ty możesz zmienić sobie w każdej chwili plan cenowy.
Nju zrobił świństwo większe niż jechany Flex - chcesz 5G albo zmienić plan z niższego na wyższy - zrobisz to, ale bez możliwości powrotu do zasady "nie korzystasz - nie płacisz". I to jest abonament.
Moim zdaniem brak promocji dla Frii to przymuszanie do zmiany oferty, to też nie jest w porządku.
A ceny wszędzie poszły do góry i Flex nie jest w tym wypadku jedyny.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147077  autor: Remington
 04 kwie 2023, 11:09
iphoneski pisze:
04 kwie 2023, 11:04
każdy chce sprzedawać nowe produkty, bo potem działy muszą się rozliczyć ze skuteczności swoich działań.

Nie zawsze chodzi o sprzedaż, po prostu utrzymywanie produktów czy systemów „legacy” to dla firm konkretne koszty.
 #1147080  autor: iphoneski
 04 kwie 2023, 11:27
Karlos20 pisze:
04 kwie 2023, 11:08
Moim zdaniem brak promocji dla Frii to przymuszanie do zmiany oferty,
To chyba tylko twoim. Gdy ktoś cię do czegoś zmusza, to w takiej sytuacji nie masz wyjścia i musisz coś zrobić. Tu taki przypadek nie występuje, bo cały czas możesz korzystać ze swojej opcji. A jak masz co do tego wątpliwości, to sobie poczytaj słownik.
 #1147081  autor: Karlos20
 04 kwie 2023, 11:30
iphoneski: sporo osób zmieniło ofertę, bo wie, że w niektórych kwestiach oferta jest lepsza czy skorzysta z internetu bez limitu na 14 dni.
I proszę mi tu bez podjazdów, bo to nie jest pierwszy raz. Szanuj swoje i czyjeś, nawet, jeśli jest inne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147083  autor: mariusz9a
 04 kwie 2023, 11:48
Karlos20 pisze:iphoneski: sporo osób zmieniło ofertę, bo wie, że w niektórych kwestiach oferta jest lepsza czy skorzysta z internetu bez limitu na 14 dni.
Tylko że to nie zmuszanie a podążanie za bardziej opłacalną opcją. Tu iphoneski ma rację i już się tak nie spinaj ;-) Zmuszenie to będzie jak zlikwidują daną taryfę i każą wybrać jedną z nowych opcji. A tymczasem można siedzieć do śmierci w starej taryfie ;-)
 #1147085  autor: iphoneski
 04 kwie 2023, 12:20
Dokładnie. Nikt nikogo nie zmusił. Ktoś chciał internet za darmo, to sobie zmienił. Drugi nie chciał, więc został na starych zasadach. Ja nie mam problemów z szanowaniem czyjegoś zdania, o ile to zdanie ma podłoże w faktach. A jeśli ktoś ma zdanie w stylu "Marsjanie wszczepiają nam do mózgów chipy poprzez wodę z kranu" i nie ma żadnych dowodów na potwierdzenie tej opinii, to ciężko takie zdanie szanować. Zanim napisałem posta, sprawdziłem w PWN definicję zmuszania i nie ma ona tu zastosowania. Więc chyba twórcy słownika językowego znają się lepiej na definiowaniu słów od pewnego użytkownika tego forum?
 #1147112  autor: baranke
 04 kwie 2023, 15:21
Karlos20 pisze:
04 kwie 2023, 11:08
iphoneski: Flex to co innego, bo Ty możesz zmienić sobie w każdej chwili plan cenowy.
iphoneski ma rację. Bo Flex zabrał totalnie możliwość korzystania z pakietu za 25 zł. Aż tak nawet Timo nie zrobiło. Bo ci co mieli stary pakiet M za 25 z 10GB i nolimit, albo za 20 zł pakiet S z 1GB i nolimit mogą z nich nadal korzystać. A Flex ubił pakiet najniższy.
 #1147259  autor: biala1991
 06 kwie 2023, 08:51
mariusz9a pisze:
04 kwie 2023, 07:43
iphoneski pisze:Wcześniej postanowiłem się nie odzywać, ale jak któryś raz czytam te same brednie mające na celu jedynie wywoływać zbędny niepokój, to już trochę za dużo.
Zgadzam się z Tobą w stu procentach :-) Odkąd pojawiła się informacja o nowych pakietach no limit, jestem straszony przez niektórych forumowiczów, że mi wyłączą i zostanę z ręką w nocniku.
Ktoś poczuł się przeze mnie straszony? :D Nie było to moim zamiarem. Rzuciłam luźną uwagę o możliwości wyłączenia starych pakietów a zostało to odebrane jako jakaś nagonka na użytkowników tych pakietów.

mariusz9a pisze:
04 kwie 2023, 07:43
A nawet jak kiedyś w końcu zlikwidują, to mają obowiązek poinformować o tym miesiąc wcześniej (to też niektórym nie pasuje i straszą wyłączeniem z dnia na dzień - paranoja), a na razie takiej informacji brak.
Była już jedna informacja, nie wiem czy będzie kolejna.

mariusz9a pisze:
04 kwie 2023, 07:43
Ja nie wiem, ale chyba niektórzy to mają jakiś wielki problem sami ze sobą - zazdrość że działa czy co? Nikt tu nie ma problemu z tym, że kiedyś te pakiety wyłączą, ale niektórzy mają chyba problem z tym, że to nadal działa :-D Żenujące...
Jak już pisałam sama mam pod opieką stary NL więc interesuje mnie jak długo się utrzyma, żeby właśnie nie obudzić się z ręką w nocniku. Posądzanie mnie o zazdrość to jest dopiero żenujące.

mariusz9a pisze:
04 kwie 2023, 07:43
Wyłączą, to wyłączą - taka kolej rzeczy, jak nie "dzisiaj" to "za miesiąc", "poł roku", "rok" - nie wiem, kiedyś może i wyłączą, ale co z tego? Przejdzie się na nowy pakiet i tyle.
Tu zgoda, jasne że to nie koniec świata, tym bardziej nie rozumiem dlaczego mój wpis podziałał tak zastraszająco :D
 #1147264  autor: mariusz9a
 06 kwie 2023, 09:58
@biala1991
Te wypowiedzi nie były w kontekście tego co Ty napisałaś odnośnie mojej wypowiedzi że jeszcze działa aktywacja poprzednich pakietów, tylko ogólnie całej wcześniejszej rozmowy i wciskaniu na siłę przez pewne osoby że zlikwidują z dnia na dzień i nic nie poinformują o likwidacji, mimo że sam T wprowadził zapis do regulaminu o konieczności poinformowania o tym minimum miesiąc wcześniej. Tego to dotyczyło :-) Takiego straszenia nie wiadomo co mającego na celu. Ty też powinnaś się dowiedzieć minimum miesiąc wcześniej że pakiety zostaną wyłączone, także nie powinno być sytuacji obudzenia się z ręką w nocniku. Zakładam że jak ktoś w regulaminie wprowadza takie zapisy to nie po to żeby je łamać i narażać się na reklamacje i skargi :-D Także się już nie denerwuj bo nie dotyczyło to Twojej wypowiedzi, a wcześniejszych wydarzeń (żenujących przepychanek nie wiadomo po co) :-D
 #1147270  autor: iphoneski
 06 kwie 2023, 11:45
@mariusz9a
Świetnie ujął to o co i mi chodziło, także pozostaje się tylko pod tym podpisać co niniejszym czynię :)
 #1147284  autor: babciagienia1p
 06 kwie 2023, 14:57
Straszymy, ponieważ są tylko dwaj operatorzy godni uwagi. Jeden na literę O... drugi na literę K....
Mają najlepsze oferty, są najbardziej przyjaźni dla klientów, mają najlepsze aplikacje. Nawet jak wprowadzają kontrowersyjne oferty lub ceny, nawet jak podmieniają regulaminy, to są nieistotne drobiazgi w porównaniu z pozostałymi operatorami. Oferty tych dwóch spełniają oczekiwania wszystkich, którzy chcą komfortowo i bez problemów korzystać z ofert głosowych i internetu. Mają najlepsze zasięgi i prędkości transmisji.
 #1147295  autor: Remington
 06 kwie 2023, 17:28
Innego innego na K nie kojarzę, ale tak samo nie kojarzę apki Klucza, a twierdzis, że z Orange ma najlepszą. Tu punktem odniesienia jest TM, więc w czym kluczowa lepsza od Mój T-Mobile?
 #1147298  autor: babciagienia1p
 06 kwie 2023, 17:45
@Remington
Pytanie skierowane nie pod ten adres. Powinieneś zapytać apologetę tych dwóch operatorów. Akurat ja, z O... jestem słaba (apka MO jest dla mnie zbyt pokręcona), a o K... to tylko słyszałam jaki jest świetny. Nie mam doświadczeń.

PS. Jeśli masz chwilę, przeczytaj wymianę postów od strony 58, może łatwiej załapiesz kontekst.
  • Strona 44 z 77
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 77
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 77