DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 76
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 76
 #1142257  autor: 3G
 23 sty 2023, 12:12
Myślałem o tym żeby olać ten numer i może złapać nowy, ale na razie dobra - mam parę groszy to doładuję jeszcze 2 x 5 zł i za 60 dni odpalę RWK.
Dzięki.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1142732  autor: szunaj
 29 sty 2023, 17:54
Zadzwoniłem do brata w Holandii na numer tamtejszej sieci komórkowej . Skasowało mnie 1zł. za minutę rozmowy. Czy jest jakiś pakiet by rozmowy były tańsze? Mam ten najtańszy pakiet za 20zł.
 #1142741  autor: Karlos20
 29 sty 2023, 19:01
szunaj: poszukaj w innej sieci takiego pakietu (np. w Orange Flex) bądź użyj jakieś usługi wdzwanianej z numeru stacjonarnego (np. Telegrosik). T nie ma w prepaidzie pakietu obniżającego kosztów połączeń międzynarodowych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143258  autor: 3G
 07 lut 2023, 17:34
Czy T-mobile daje jakiś bonus za przeniesienie numeru do nich? Coś nie widzę.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1143279  autor: iphoneski
 07 lut 2023, 20:13
Po co ci bonus, skoro przedłużyli promkę z dodatkowymi 100GB przez rok? Sam bym se to kupił, gdyby wreszcie dziady dały esim w karcie.
 #1143293  autor: 3G
 07 lut 2023, 22:29
Jeśli myślimy o tym samym, 100 GB jest tylko w najdroższych pakietach. Ja bym może i brał, ale to ma być oferta dla kogoś, kto nie potrzebuje backupować internetu, a bardziej liczy się cena. Pisząc "bonus" miałem na myśli obniżenie ceny no limitu przez jakiś okres jak robił (robi?) Plus.
Esim mnie kompletnie nie interesuje.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1143298  autor: iphoneski
 07 lut 2023, 23:50
Ja bardziej sugerowałem się tym Playowym bonusem, dlatego wypaliłem z netem. Jak liczy się cena to albo pakiet za 20, albo niestety musisz szukać jakiegoś Januszowego operatora.
 #1143366  autor: 3G
 08 lut 2023, 19:25
Myślę, że w tym przypadku pakiet M w taryfie GO będzie OK. Za 25 zł 10 GB + 10 GB z doładowania.
Ten S stał się bez sensu (no chyba, że komuś styka 1 GB). Z nim jest taki problem, że dopiero doładowanie 25 zł daje ważność GB na 30 dni, a skoro i tak trzeba ładować 25 zł to lepiej już wziąć M.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1143381  autor: 3G
 08 lut 2023, 21:26
Możesz rozjaśnić temat tych 180 GB? Bo nie kojarzę...

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1143393  autor: Karlos20
 09 lut 2023, 09:41
Cichosza z tą super opcją, serio. Na niej też abonamentowcy korzystają, aby podnieść prędkość nielimitowanego neta w abonamencie Nielimitowana M.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143680  autor: MariuszY
 14 lut 2023, 21:03
babciagienia1p pisze:
08 lut 2023, 21:32
W aplikacji mobilnej jest możliwość wielokrotnego włączenia bezpłatnych pakietów 10 GB, 15 GB, 20 GB, niezależnie od siebie. Każdy na +7 dni.
U mnie ciekawy objaw po ponownym uruchomieniu tych pakietów promocyjnych - 3 identyczne karty (przeniesione w grudniu z heyah), w trzech różnych routerach (żonglowałem kartami, aby wykluczyć przypadek):
1. najpierw resetowały połączenie co kilkaset MB,
2. następnie miały problem z zestawieniem połączenia,
3. dzisiaj pokazują, że połączenie jest (dowolnie wybrane 2G, 3G czy 4G), ale dostępu do sieci brak.
Oczywiście sprzęt sprawdzony z kartami innych operatorów - żadnych odchyleń od normy. Karty włożone do dwóch różnych srajfonów logują się do sieci prawidłowo, net na kartach działa także.
Wygląda to tak, jakby operator blokował wybrane urządzenia :scratch:, tym bardziej że przy pierwszym uruchomieniu tych pakietów nie było żadnych, absolutnie żadnych problemów dokładnie na tych samych routerach. Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
 #1143682  autor: Karlos20
 14 lut 2023, 21:57
MariuszY: problemy mogą występować z powodu błędnej konfiguracji sieciowej po wdrożeniu wyłączeniu sieci 3G na wybranych rejonach kraju. Może zamrażać transmisję co jakiś czas, szczególnie na 5G. Było o tym mowa w dziale Technikalia w wątku o NetWorkS.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143684  autor: iphoneski
 14 lut 2023, 22:33
Mowa owszem była, ale rewelacje odnośnie związku z wyłączeniem 3G to wyłącznie twoja koncepcja. Tym bardziej, że problemy występują też na terenach bez wyłączeń i nawet T chyba nie wie co jest grane. Także nie twórzmy spiskowych teorii, które potem rozprzestrzeniają się jak szarańcza po sieci.
 #1143689  autor: babciagienia1p
 15 lut 2023, 01:40
@iphoneski
Według mnie, może być związek z jakimś problemem na styku system T-Mobile - system operacyjny lub nakładka systemowa w niektórych urządzeniach. Nie zauważyłam jeszcze żadnego posta o takich kłopotach od użytkowników iOS-a, co zresztą potwierdza @MariuszY.
 #1143696  autor: fwitkowski17
 15 lut 2023, 10:21
MariuszY pisze:
14 lut 2023, 21:03
1. najpierw resetowały połączenie co kilkaset MB,
2. następnie miały problem z zestawieniem połączenia,
3. dzisiaj pokazują, że połączenie jest (dowolnie wybrane 2G, 3G czy 4G), ale dostępu do sieci brak.
Oczywiście sprzęt sprawdzony z kartami innych operatorów - żadnych odchyleń od normy. Karty włożone do dwóch różnych srajfonów logują się do sieci prawidłowo, net na kartach działa także.
Wygląda to tak, jakby operator blokował wybrane urządzenia :scratch:, tym bardziej że przy pierwszym uruchomieniu tych pakietów nie było żadnych, absolutnie żadnych problemów dokładnie na tych samych routerach. Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
Mam ten sam problem w T-Mobile, tylko dotyczy jednego urządzenia - Netgear AC810S. Zgłaszałem problem 2 razy - za pierwszym razem mnie zbyli a za drugim niby "naprawili", ale problem dalej występuje :? . Obecnie po wyłączeniu 3G w moim regionie ten router z kartą T-Mobile/heyah jest bezużyteczny. Patrząc w interfejs tekstowy (przez telnet i komendy AT!GSTATUS) widać że czasem loguje się do sieci, ale nie może nawiązać połączenia w LTE.
  • Strona 37 z 76
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 76
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 76