babciagienia1p pisze: ↑08 lut 2023, 21:32
W aplikacji mobilnej jest możliwość wielokrotnego włączenia bezpłatnych pakietów 10 GB, 15 GB, 20 GB, niezależnie od siebie. Każdy na +7 dni.
U mnie ciekawy objaw po ponownym uruchomieniu tych pakietów promocyjnych - 3 identyczne karty (przeniesione w grudniu z heyah), w trzech różnych routerach (żonglowałem kartami, aby wykluczyć przypadek):
1. najpierw resetowały połączenie co kilkaset MB,
2. następnie miały problem z zestawieniem połączenia,
3. dzisiaj pokazują, że połączenie jest (dowolnie wybrane 2G, 3G czy 4G), ale dostępu do sieci brak.
Oczywiście sprzęt sprawdzony z kartami innych operatorów - żadnych odchyleń od normy. Karty włożone do dwóch różnych srajfonów logują się do sieci prawidłowo, net na kartach działa także.
Wygląda to tak, jakby operator blokował wybrane urządzenia
, tym bardziej że przy pierwszym uruchomieniu tych pakietów nie było żadnych, absolutnie żadnych problemów dokładnie na tych samych routerach. Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?