Cześć wszystkim
Od jakiegoś czasu posiadam kartę SIM operatora Lycamobile nl, dokonując próby zasilenia konta za pomocą zakupionego doładowania w sklepie postepując zgodnie z instrukcją zawarta na paragonie pokazuje mi się taki oto komunikat w języku holenderskim: "Uw Holland Bundle S is geactiveerd. Het wordt automatish op 17.08.2020 om middernacht verlengd." Po sprawdzeniu stanu konta okazuje się, iż nie zostało ono zasilone o odpowiednią kwotę za którą zakupiłam doładowanie, a przy ponownej próbie wpisania kodu z paragonu pokazuje się komunikat informujący, iż kod został już użyty, chciałabym prosić o pomoc co mogę zrobić w tej sytuacji, czy doładowanie zupełnie przepadło?
Od jakiegoś czasu posiadam kartę SIM operatora Lycamobile nl, dokonując próby zasilenia konta za pomocą zakupionego doładowania w sklepie postepując zgodnie z instrukcją zawarta na paragonie pokazuje mi się taki oto komunikat w języku holenderskim: "Uw Holland Bundle S is geactiveerd. Het wordt automatish op 17.08.2020 om middernacht verlengd." Po sprawdzeniu stanu konta okazuje się, iż nie zostało ono zasilone o odpowiednią kwotę za którą zakupiłam doładowanie, a przy ponownej próbie wpisania kodu z paragonu pokazuje się komunikat informujący, iż kod został już użyty, chciałabym prosić o pomoc co mogę zrobić w tej sytuacji, czy doładowanie zupełnie przepadło?