DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 51
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 51
 #1103776  autor: 24bis24
 25 wrz 2020, 15:35
Dzień dobry,

Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Przeniesienie numeru z Heyah 01 do innego operatora oznacza, że umowa wygaśnie automatycznie wraz z przeniesieniem numeru. W takiej sytuacji niestety nie przysługuje Panu proporcjonalny zwrot środków za usługę.

Pozdrawiam,
Monika N...........
Konsultant

Czyli nie na temat, nikt nic nie posprawdzał o żadnej proporcji nie było mowy tylko o zwrocie całej kwoty 39 zł pobranej po przeniesieniu numeru do innego operatora.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103966  autor: 24bis24
 29 wrz 2020, 13:21
z Dzisiaj:
``Dzień Dobry

Jednorazowa opłata w wysokości 39 zł została pobrana przed aktywacją każdego z numerów i była wymagana do ich funkcjonowania. W przypadku przeniesienia numerów i całkowitej rezygnacji z umowy zwrot środków nie jest niestety dostępny.

Z poważaniem

Wojciech
Konsultant``
Jak zwykle na temat :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103967  autor: iphoneski
 29 wrz 2020, 13:27
U mnie postępują postępy ;)
Wyłączyć odnawianie się oferty udało mi się samemu z poziomu aplikacji, a zwrotu przedwcześnie pobranej kasy nadal nie ma, podobnie jak odpowiedzi od BOK.
 #1103980  autor: Robin560
 29 wrz 2020, 16:27
u mnie -2 dwa dni ważności opłaty nie próbują pobrać
zgłoszenie w realizacji

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1103987  autor: 24bis24
 29 wrz 2020, 19:06
Napisałem reklamacje,
po niespełna godzinie od tego samego konsultanta z postu z 29 wrz 2020, 12:21
otrzymuję:
``Dzień Dobry

Zgłosiłem problem podwójnie pobranej opłaty do działu technicznego. Numery zgłoszeń (w kolejności podanej w Pana wiadomości mailowej): CRID0000311xxxx, CRID0000311xxxx, CRID0000311xxxx, CRID0000311xxxx, CRID0000311xxxx.

Informacje o wykonaniu zgłoszeń, jak i o ich rozwiązaniu otrzyma Pan na numer wiadomością sms, a wszystkie błędnie pobrane środki zostaną zwrócone na konto.

Z poważaniem

Wojciech .......................
Konsultant``

Nie jest to odpowiedź na reklamacje i właściwie nie wiem na co. Na numery pięciu zgłoszeń otrzymałem już odpowiedź, że się nic nie należy.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1104007  autor: Mattia Ferrari
 30 wrz 2020, 11:06
Mogę podzielić się swoimi końcowymi wrażeniami z Heyah 01. W końcu :mrgreen:

O dziwo pod koniec wszystko przebiegło dosyć sprawnie. Ale po kolei. Przeniosłem numer do Heyah 01 z sympatii do marki oraz z uwagi na dobrą ofertę, pomijam brak VoLTE czy VoWiFi, da się przeżyć. Problemem początkowo był tylko brak LTE, ale na 3G też jakoś to było, wolniej, ale było, więc problem nie naglił. Po wymianie karty SIM w punkcie T-mobile przestało działać więcej niż myślałem, że się da. Brak identyfikacji numerów dzwoniących, brak wysyłania SMSów, kompletny brak Internetu, właściwie mogłem tylko odbierać nieznane numery i SMSy.

Złożyłem więc wniosek o przeniesienie do Orange Flex, a właściwie składałem kilka razy, bo system odrzucał mój wniosek ze względu na numer PESEL, który rzekomo był inny, a tak naprawdę był dobry i nikt nie wiedział o co chodzi, więc zrobiono to ręcznie. Teraz jestem we Flex i przez kilka miesięcy nie zamierzam nic z tym robić. Już po przeniesieniu mój numer w Heyah 01 dalej działał na karcie SIM T-mobile... Więc zrobiłem zgłoszenie i dzisiaj kartę wyłączono. Dodatkowo napisałem reklamację o zwrot 39zł ze względu na niemożliwość korzystania z oferty (powody wyżej) - pieniądze otrzymałem w 3-4 dni. Udało mi się też zablokować subskrypcję przez aplikację kilka dni wcześniej w obawie o kolejną płatność.

Tak więc chyba coś z tego ruszyli, skoro trochę przyspieszyło. Nie mówię już o tym, że problem LTE "rozwiązano" po przeniesieniu numeru, oczywiście Internetu na karcie Heyah 01 dalej nie było. W każdym razie życzę im powodzenia i jak już wdrożą VoLTE i VoWiFi to pomyślę nad testowaniem z innym numerem, może ogarną i aplikację do tego czasu :wink:
 #1104015  autor: 24bis24
 30 wrz 2020, 13:46
Zdementuje, numer 888 002 222 wybierany z aparatu z karty HEYAH01 nie nalicza za połączenie.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1104025  autor: Robin560
 30 wrz 2020, 17:29
u mnie numer nadal w aplikacji jest ale 0dni ważności zamiast -3dni
zgłoszenie w realizacji numer przeniesiony 21.09

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1104067  autor: Dodo84
 01 paź 2020, 10:41
U mnie dzisiaj T-Mobile oddał 39 zł a o drugim 39 zł zapomnieli. Przypomnę moją historię. T-Mobile pobrał 39 zł dzień przed planowanym przeniesieniem numeru a następnie próbowali tego samego dnia pobrać kolejny raz kasę ( około 3-4 godziny później). Ostatecznie drugi raz pobrali opłatę w dniu w którym miał się przenieść numer. Ostatecznie numer do nich się nie przeniósł a ja sam zrezygnowałem z przenoszenia. Zostaje mi walczyć o pozostałe 39 zł.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
 #1104116  autor: dgimx
 01 paź 2020, 20:41
A mnie korci aby zaryzykowac :) Termin na przeniesienie nr mam za jakies 2 tygodnie. Na 2 nr bliskich mi osob, mam skrajnosc, na 1 wszystko hula, od samego poczatku, na 2 nie ogarneli przez miesiac pobrania kasy i aktywacji. Zobaczymy, do ktorego worka ja wpadne. Podpialem wirtualke, na ktorej bedzie kilka dni przed aktywacja rowno 39zl i zobaczymy. Jak nie ogarna przez kilka dni tematu to wycof robie. Dluzej czekac nie bede.
 #1104216  autor: mleduchowski5785
 05 paź 2020, 11:24
U mnie niby wszystko działa, ale problem z wysyłaniem sms i połączeniami międzynarodowymi miesiąc rozwiązują. Mówią, że Powinny być dostępne, ale są zablokowane.
Wygląda jakby nic co jest dodatkowo płatne na moim numerze nie działało,.
Telefonu xiaomi też nie da się aktywować, bo sms aktywacyjny nie wychodzi.
 #1104217  autor: 24bis24
 05 paź 2020, 11:25
Dobierał może ktoś nowy numer?.
Podobno jest problem z ``przejdź do płatności``wyskakuje :
Coś poszło nie tak [{"message":"Could not reserve resource.","messageCode":"validationError"}]
Wróć.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1104219  autor: ruki101
 05 paź 2020, 12:10
24bis24 spotkałem się z czymś takim, po weryfikacji z działu technicznego, okazało się, że numer był już wcześniej zamówiony przez inną osobę i czekał do aktywacji, w H_01 mają jakieś problemy związane z "odhaczaniem" zamówionych numerów.
 #1104221  autor: 24bis24
 05 paź 2020, 12:42
ruki101, ale to ja ponad trzy tygodnie zablokowałem ten numer.
Cały czas jest nie ma takiego numeru.
ups, zmieniłem na inny i to samo.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1104279  autor: dgimx
 06 paź 2020, 14:39
24bis24 pisze:
06 paź 2020, 12:35
w aplikacji udostępniono listę połączeń
Jest, choc szkoda, ze nie mozna filtracji tychze polaczen zrobic pod katem rodzaju polaczenia, net/sms/tel. W kazdym razie na szybko nie widze.
Dziwnie ta apka caly czas chodzi.
 #1104412  autor: 24bis24
 09 paź 2020, 13:50
ruki101 pisze:
05 paź 2020, 12:10
24bis24 spotkałem się z czymś takim, po weryfikacji z działu technicznego, okazało się, że numer był już wcześniej zamówiony przez inną osobę i czekał do aktywacji, w H_01 mają jakieś problemy związane z "odhaczaniem" zamówionych numerów.
Kolejna weryfikacja działu technicznego błędna. :)
Numer pomimo braku możliwości płatności
i komunikatu:
Coś poszło nie tak [{"message":"Could not reserve resource.","messageCode":"validationError"}]
Wróć.
udało się przygarnąć i aktywować.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1104685  autor: linmajster
 13 paź 2020, 15:01
Nie polecam #heyah #tmobile.
Od 17 dni nie działał mi numer który z sieci Orange Flex chciałem przenieść do Heyah 01. Dzwoniłem i pisałem do nich dziesiątki razy, dostawałem informację "Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem problemu"

Jeśli przeniesienie trwa dłużej niż 24h możemy ubiegać się odszkodowanie:
Kod: Zaznacz cały
Art. 71b. prawo telekom.
Przeniesienie numeru
1.
Przeniesienie numeru, o którym mowa w art. 71 przeniesienie przydzielonego numeru do istniejącej sieci operatora, następuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia wskazanego w umowie o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru jako dnia rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego dostawcę usług.
2.
W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w ust. 1, abonentowi przysługuje od dotychczasowego dostawcy usług jednorazowe odszkodowanie za każdy dzień zwłoki w wysokości 1/4 sumy opłat miesięcznych liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, a w przypadku abonentów usługi przedpłaconej w wysokości 1/4 sumy wartości doładowań konta z ostatnich trzech miesięcy, chyba że brak możliwości realizacji przeniesienia numeru nastąpił z przyczyn leżących po stronie systemu, o którym mowa w art. 78 informacje dotyczące lokalizacji zakończenia sieci ust. 4. W przypadku gdy opóźnienie w przeniesieniu numeru nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie dotychczasowego dostawcy usług, przysługuje mu zwrot wypłaconego odszkodowania lub jego części od podmiotu, z winy którego nastąpiło opóźnienie.
3.
W przypadku przeniesienia numeru bez zgody abonenta, za każdy dzień od dnia aktywacji numeru w nowej sieci abonentowi przysługuje od nowego dostawcy usług jednorazowe odszkodowanie w wysokości 1/2 średniej opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, a w przypadku abonentów usługi przedpłaconej w wysokości 1/2 sumy wartości doładowań konta z ostatnich trzech miesięcy.
4.
Kwotę odszkodowania, o którym mowa w ust. 2 i 3, oblicza się na podstawie liczby dni, które upłyną do dnia:
1)
przeniesienia numeru w przypadku, o którym mowa w ust. 2;
2)
aktywacji numeru w sieci dotychczasowego dostawcy usług lub uzyskania zgody abonenta na aktywację numeru
w sieci nowego dostawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 3.
 #1104827  autor: krystiano46
 15 paź 2020, 13:21
3 miesiące temu próbowałem się przenieśc dwa numery.jeden nadal w dostawie , drugi w aplikacji ok, ale ja po kłopotach z pobraniem opłaty nie przeniosłem żadnego. Dziś mail że nie udało im się pobrać opłaty za pakiet 20gb. A gdyby na karcie były pieniądze , bo chyba wygasła jej ważność , to co pobrali by opłatę ? Ta Heya to nie porozumienie, a jeszcze sobie ofertę T-Mobile go! Odpalili.
Siedzę zadowolony we flex
  • Strona 24 z 51
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 51
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 51