DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 27 z 34
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 34
 #1103262  autor: iphoneski
 17 wrz 2020, 16:50
Dziś poszedł kolejny mail, bo nie mogę zawiesić subskrypcji. Znając życie przez dwa dni problemu nie rozwiążą a właśnie wtedy zaczyna mi się nowy okres rozliczeniowy, więc napiszą mi, że przecież nie Zamknąłem oferty czyli pieniędzy nie muszą mi oddawać.
 #1103263  autor: ruki101
 17 wrz 2020, 16:57
Iphoneski próbowałeś w nocy ( między 00:00 a 6:00 ) zawiesić subskrypcję przez apkę ? jakiego masz Androida ? mam wrażenie, że przy wersji 10 jest trochę mniej z tym problemów .
 #1103265  autor: 24bis24
 17 wrz 2020, 17:43
Jeśli się znajdzie ogarnięta osoba na infolinii co napisze zgłoszenie do działu przeniesienia numerów to problem zniknie od ręki.
Obecnie nawet między 00:00 a 6:00 nie da się w apce wyłączyć cały czas błąd.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103266  autor: iphoneski
 17 wrz 2020, 17:50
Próbowałem robić to w nocy i też nie działa.
Nie mam Androida, używam iOS.
 #1103271  autor: matkis90
 17 wrz 2020, 20:40
Zapytałem, czy to osobista interpretacja regulaminu przez konsultanta czy też oficjalne stanowisko, otrzymałem jednozdaniowe potwierdzenie.

Szanowny Panie,

oficjalne stanowisko w Pana sprawie jest następujące: 88888ABBB został przeniesiony do Virgin Mobile, ale karta z tym numerem i subskrypcja pozostaną aktywne w T-Mobile do czasu złożenia przez Pana listownej rezygnacji.


mBank po 6 godzinach zwrócił mi środki w ramach mechanizmu chargeback, ale problem numeru u dwóch operatorów pozostał. Jako że składać listownej rezygnacji oczywiście nie zamierzam, zostaje mi teraz formularz zgłoszeniowy do UKE.

Pytanie o to, czy ktoś z Forumowiczów z niego korzystał i jakie ma doświadczenia będzie bardzo nieodpowiednie w tym szczególnym wątku? :wink:
 #1103276  autor: Remington
 17 wrz 2020, 22:23
matkis90 pisze:
17 wrz 2020, 20:40
mBank po 6 godzinach zwrócił mi środki w ramach mechanizmu chargeback,
...
Pytanie o to, czy ktoś z Forumowiczów z niego korzystał i jakie ma doświadczenia będzie bardzo nieodpowiednie w tym szczególnym wątku? :wink:

To już temat na osobny wątek (zapraszam do działu o reklamacjach).

mBank natomiast, zwrócił pieniądze warunkowo, wyjaśnianie dopiero się zacznie.
 #1103281  autor: ruki101
 17 wrz 2020, 23:55
matkis90 przenosząc numer z mocy prawa następuje rozwiązanie / wypowiedzenie umowy, a skoro model subskrypcji traktowany jest jako prepaid czyli możesz odejść od operatora w dowolnym momencie bez ponoszenia skutków finansowych więc nie mają prawa pobierać Ci środków z karty w momencie przeniesienia numeru, podejrzewam, że osoba mająca styczność z prawem bardzo szybko rozwiązałaby ten problem na drodze sądowej.
Po drugie to idiotyczne wysyłanie wypowiedzenia - jak do WYMODEROWANO listownie w/g T-Mobile trzeba wypowiedzieć umowę skoro przy przenoszeniu numeru nowy operator ( jako nasz pełnomocnik ) dopełnia wszelkich formalności względem jej rozwiązania / wypowiedzenia , nie można tutaj 2 razy dokonać tej samej czynności.
Uważam, że UKE powinno zając się przy okazji biolokacją 2 tych samych numerów bo to już jest mistrzostwo absurdów, że w 2 różnych sieciach mogą być 2 takie same numery i system to przepuszcza jak gdyby nic.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2020, 11:23 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano wulgaryzm
 #1103296  autor: Remington
 18 wrz 2020, 11:27
ruki101 pisze:
17 wrz 2020, 23:55
UKE powinno zając się przy okazji biolokacją 2 tych samych numerów bo to już jest mistrzostwo absurdów, że w 2 różnych sieciach mogą być 2 takie same numery i system to przepuszcza jak gdyby nic.

Jaki system? Tego numeru w TM już nie ma i UKE to potwierdzi. TM co najwyżej używa jego identyfikacji przy inicjacji połączeń, a na to nikt nie ma wpływu, różni uczestnicy komunikacji to stosują ( od operatorów VOIP po oszustów).

P.S. Wykropkowany wulgaryzm pozostaje wulgaryzmem.
 #1103298  autor: 24bis24
 18 wrz 2020, 11:32
Remington pisze:
18 wrz 2020, 11:27
Tego numeru w TM już nie ma
Oczywiście, że nie ma ale...
możesz z niego dzwonić tj. karty TM :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103300  autor: Dodo84
 18 wrz 2020, 12:29
Właśnie jestem po kolejnym kontakcie z BOA Heyah i już nic mnie nie zdziwi w tej sieci. Reklamacja którą zgłosiłem mailowo we wtorek wyparowała im z systemu. W środę konsultant widział ode mnie maila a dziś już konsultant widzi tylko zgłoszenie techniczne z 10 września na temat uruchomienia mojego numeru w heyah 01 które nadal jest w toku pomimo zrezygnowania z przenoszenia numeru w środę.

https://www.speedtest.net/result/a/6588291083.png
 #1103301  autor: Remington
 18 wrz 2020, 12:38
24bis24 pisze:
18 wrz 2020, 11:32
Remington pisze:
18 wrz 2020, 11:27
Tego numeru w TM już nie ma
Oczywiście, że nie ma ale...
możesz z niego dzwonić tj. karty TM :)

O tym właśnie napisałem. Z różnych operatorów dzwoniłem identyfikując się swoim plusowym numerem, bo nie ma to żadnego związku z tym gdzie numer faktycznie jest.

Wiara w prawdziwość tego co pokazuje CLIP jest złudna. Tak działają też np. oszuści podszywający się pod klienta dzwoniąc do banku lub pod bank dzwoniąc do klienta. Psotnik też na tym chyba polegał.
 #1103334  autor: mieszko.kowalski132343
 18 wrz 2020, 21:45
Szybkie pytanie do tych którym udała się aktywacja numeru. Czy możecie zalogować się na portalu mój t-mobile do którego przekierowuje aplikacja Moja Heyah żeby tam zarządzać kontem ,- ustawić jakąś blokadę albo zobaczyć billing? Pytam, bo sam bujam się z BOK-iem w kwestii blokad usług premium i odsyłają mnie do aplikacji, bo sami nic nie mogą zrobić a tzw technicy odpisują na zlecenia, że na skutek decyzji biznesowych nie mogą modyfikować niczego na subskrypcjach heyah taurus .

Ja osobiście nie mogę się nigdzie zalogować. Portal nie rozpoznaje mojego numeru. BOK to jakaś kpina. Pierwszy raz spotykam się z taką bezczelnością żeby konsultant się rozłączył.
 #1103335  autor: Remington
 18 wrz 2020, 22:11
H01 stoi na jakiejś innej platformie, niezintegrowanej z Mój TM ani Moja Heyah.
mieszko.kowalski132343 pisze:
18 wrz 2020, 21:45
BOK to jakaś kpina. Pierwszy raz spotykam się z taką bezczelnością żeby konsultant się rozłączył.

Dobra rada: wszystko co ważne zawsze załatwiać pisemnie, by pozostawał po tym ślad i można było na co się powołać (w reklamacji lub skardze do UKE, UOKiK itp.). Verba volant, scripta manent - słowa ulatują, pismo pozostaje.
 #1103336  autor: mieszko.kowalski132343
 18 wrz 2020, 22:40
Aplikacja Moja Heyah w sekcji Pomoc kieruje do portalu Mój T-mobile żeby ustawić np blokadę połączeń zastrzeżonych. Jeśli tam tego zrobić nie można, BOK tego nie ustawia to gdzie można założyć podobne blokady i zobaczyć swój biling?
  • Strona 27 z 34
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 34
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 34