DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 51
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 51
 #1100355  autor: homarkrab
 30 lip 2020, 13:54
@crazyjack otrzymałem karty bez powiadomienia ze strony T o wysyłce. Tylko powiadomienie dziś przez kuriera.
 #1100360  autor: Mattia Ferrari
 30 lip 2020, 15:30
Niezły wywód ;) Wiadomo, że odbiór jakości takich usług zależy od subiektywnej oceny. U mnie na przykład dzisiaj nie działa VoLTE w Orange, przerzuca do 3G z automatu. Także jest to wszystko bardzo indywidualne w tej chwili.
 #1100363  autor: Robin560
 30 lip 2020, 18:04
kila spostrzeżeń po drugim dniu w heyah
1) jakość rozmów nieznaczenie gorsza niż z voLTE w play i orange
2) przetestowałem roaming w Czechach logowanie tylko możliwe do T-m CZ inne nie działały i połączenie było raczej nie stabilne dwa razy wyrzuciło mnie z sieci (wiem strefa przygraniczna ale kart nju i rbm nie wyrzucało z czeskich sieci) prędkości nieco niższe niż na karcie nju obie w T-m CZ ping dużo większy niż w nju.
3) LTE się włączyło automatycznie ale dwa razy się zdarzyło że po rozmowie zostawało 3g jedynie włączenie i wyłącznie trybu samolotowego rozwiązywało problem.
4) porównanie do innych subskrypcji w dniu premiery przeszedłem do flexa nie obyło się bez problemów ale dużo przyjemniej mi się korzystało. w okolicach premiery skusiłem się na play next nie pamiętam żadnych problemów z ich usługą niestety oferta nie jest zbyt atrakcyjna. U vikingów byłem długo ale flex był lepszy. Z heyah jak dotąd najgorzej mi się korzysta skończy się pakiet i się zwijam.

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1100444  autor: krystiano46
 01 sie 2020, 10:38
Chciałem dziś złożyć wniosek o przeniesienie ale można najwcześniej wybrać datę na 10.08. myślałem że można szybciej przenosić . Logowanie przez bank
 #1100488  autor: zuchu_1984850092
 01 sie 2020, 17:10
Przeniosłem nr żony z Plusha do tego tworu. Przeniósł się dzień po wyznaczonym terminie, bo problemem była niezaksięgowana wpłata 39zł, którą pobrali 27.07 i wg ich regulaminu do 2h ją mają zaksięgowaną. Nr miał datę przeniesienia na 28.07, przeniósł się finalnie 29.07. Oczywiście karta nie loguje się do LTE, na rozwiązanie zgłoszenia czekamy 3 dzień i nie zanosi się na szybki finał. Aplikacja to następny twór, w którym do dzisiaj widnieje status oczekujący, czyli jakby nr oczekiwał na aktywację. Też zgłoszone i do finału daleko.
 #1100516  autor: qqwerty1313
 01 sie 2020, 22:14
U mnie dokładnie to samo, we wtorek minie tydzień bez LTE. Uciekam z powrotem do Flexa, na środę mam datę przeniesienia, najszybszą jak się dało.
Poziom obsługi w tej ofercie jest żenujący i poniżej wszelkich standardów. Nawet w lajt mobile było lepiej, nie spotkałem się z czymś takim nigdy. Nawet jakby było 2x taniej i 2x więcej GB to nie warto, na chwilę obecną Heyah jest kompletnie nieużywalne. 3G na współczesnym smartfonie to nieśmieszny żart.
 #1100517  autor: zuchu_1984850092
 01 sie 2020, 23:41
qqwerty1313 pisze:
01 sie 2020, 22:14
U mnie dokładnie to samo, we wtorek minie tydzień bez LTE. Uciekam z powrotem do Flexa, na środę mam datę przeniesienia, najszybszą jak się dało.
Poziom obsługi w tej ofercie jest żenujący i poniżej wszelkich standardów. Nawet w lajt mobile było lepiej, nie spotkałem się z czymś takim nigdy. Nawet jakby było 2x taniej i 2x więcej GB to nie warto, na chwilę obecną Heyah jest kompletnie nieużywalne. 3G na współczesnym smartfonie to nieśmieszny żart.
Masz w apce również status oczekujący?

Przenosząc do flex zaznaczyłeś, że przenosisz z prepaid czy abo? Potwierdzili ci datę przeniesienia?
 #1100521  autor: qqwerty1313
 02 sie 2020, 09:06
Tak, w apce od tygodnia „w dostawie”.
Zaznaczyłem z prepaid, robiłem to w piątek wieczorem więc jeszcze nie mam potwierdzenia daty, tylko informację że wniosek wpłynął.
 #1100554  autor: TomLee
 02 sie 2020, 16:00
Też zrobiłem zgłoszenie o braku Lte, ale nie mam powodów do takiej paniki. Poza brakiem Lte wszystko działa jak należy, a pojawienie się Lte to tylko kwestia czasu. Głównym atutem tej oferty jest 20 GB transferu w pełnej prędkości oraz roaming UE 4,2 GB. Przy cenie 19,5 na miesiąc dostaje się naprawdę sporo.
 #1100556  autor: 24bis24
 02 sie 2020, 17:07
TomLee pisze:
02 sie 2020, 16:00
Poza brakiem Lte wszystko działa jak należy, a pojawienie się Lte to tylko kwestia czasu.
Nie działa jak należy i pisanie tego typu niesprawdzonych postów wprowadza w błąd innych. Od pierwszego dnia do tej chwili nie działają połączenia/sms/mms w sieci, z numerów Heyach 01 na numery Heyah 01. Pisałem już o tym w tym wątku ale nawet nie raczyłeś przeczytać.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1100576  autor: C4mpione
 02 sie 2020, 18:42
Dobra, chyba muszę wkroczyć ze swoimi wrażeniami po tygodniu używania bo widzę że zaczął się szerzyć tylko hejt, a kompletnie niepotrzebnie.
Moim głównym numerem prawie od początku istnienia jest Orange Flex. Miałem z nimi poważny problem dotyczący płatności, którą wzięli, a system nie odnotował. Żarłem się o swoje 1,5 miesiąca aż wreszcie zwrócili płatność. Ostatnio przejechałem dokładnie całą Europę wszerz i zasięg praktycznie w każdym kraju był beznadziejny, ale tu nie sądzę by gdziekolwiek była szczególna poprawa. Poza drobnostkami więcej problemów nie miałem, ale postanowiłem, że jednak zostanę... w heyah!
Osobiście mam tu najbardziej optymalny pakiet - we Flexie 15GB czasem było na granicy bądź lekko przekraczałem, a 30GB za 30 zł to za dużo, choć przezornie z tego pakietu zawsze korzystałem. Więc w heyah dycha złociszy miesięcznie zaoszczędzona. Jakość rozmów (podkreślam: NIE korzystam z VoLTE) identyczna jak w Orange.
Pewnie ktoś z was przeczytał mój poprzedni post o początkowym braku LTE. Faktycznie go nie miałem, ale problem został rozwiązany po 2 dniach roboczych. Przyszła wiadomość z przeprosinami i już o tym nie pamiętam.
I teraz najważniejsze z mojej perspektywy - przez ostatni tydzień przejechałem kilkaset km w Wielkopolsce cały czas śledząc w tym samym telefonie zasięg i prędkości internetu we Flexie i heyah. Poza jednym przypadkiem ku mojemu zaskoczeniu wszędzie wygrywała heyah. Fakt, że w 80% przypadków różnica nie była wielka, ale jednak. Pewnie teraz odezwie się ktoś że jak mogłem nie wiedzieć, że T-Mobile wygrywa w rankingach szybkości internetu. Wiedziałem, ale nie ufam takim statystykom póki sam na żywo nie zobaczę. A że z T-Mobile (oczywiście jeszcze wtedy Erą) miałem ostatni raz do czynienia 20 lat temu, to tym bardziej pozytywne doświadczenie.
Nie ukrywam, że aktualnie kompletna zmiana numeru telefonu nie będzie dla mnie większym problemem i przyznaję że wylosowany doskonały numer jest dodatkowym argumentem by zostać. Choć wiadomo, że nie ma problemu by go przenieść gdziekolwiek.
Jedyne czego może mi raz na pół roku brakować to Video Pass we Flexie, ale z nim też były stałe problemy z "żarciem" pakietu, mimo że nie powinien. I nie używałem Playera, który inaczej ściąga transfer na reklamach, a inaczej w programach.
Podsumowując ten zdecydowanie zbyt długi wpis - na ten moment nie ma dla mnie lepszej i równocześnie tańszej oferty w Polsce, więc zostaję w sieci przynajmniej do końca rocznej gwarantowanej ceny, bądź naturalnie lepszej innej oferty konkurencji.

P.S. Żona przenosiła numer do (głównego) T-Mobile, który wg przedstawicieli obu operatorów powinien zmigrować 1go sierpnia. Tego dnia nic się nie zmieniło, dalej była u starego operatora. Co się okazało? Formalnie wszystko wydawało się ok, ale okazało się, że T-Mobile nie pochyliło się nad gotowym wnioskiem o dobrowolne, niczym nieprzymuszone przeniesienie. Po prostu przez ich wewnętrzny sajgon nie przenieśli gotowego klienta i wniosek się przedawnił. Teraz żona musiałaby czekać 2 miesiące na ponowne przeniesienie, więc... zostaje tu gdzie jest. Jak widać różnie bywa z tą firmą :>
 #1100645  autor: iphoneski
 03 sie 2020, 17:14
C4mpione pisze:
02 sie 2020, 18:42
I teraz najważniejsze z mojej perspektywy - przez ostatni tydzień przejechałem kilkaset km w Wielkopolsce cały czas śledząc w tym samym telefonie zasięg i prędkości internetu we Flexie i heyah. Poza jednym przypadkiem ku mojemu zaskoczeniu wszędzie wygrywała heyah. Fakt, że w 80% przypadków różnica nie była wielka, ale jednak.
Ta różnica maksymalnie kilkanaście a zwykle 10% na korzyść Heyah przy aplikacji Speedtest gdzie testy T idą zwykle po serwerach T. Gdy testowałem w innych aplikacjach różnice były znikome.
Osobiście korzystam z VoLTE i jeśli mam do wyboru 10% wolniejszy net (czego na codzień i tak nie widać) a jakość połączeń z VoLTE wybieram jakość ;)
 #1100664  autor: iphoneski
 03 sie 2020, 22:01
@klaudia123
Ta oferta została stworzona jako konkurencja Flex, poza tym nju nie musi na to odpowiadać, bo oferują bardziej rozbudowane opcje.
 #1100675  autor: piotrzet
 04 sie 2020, 08:42
Rozbudowane ale i droższe

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1100679  autor: homarkrab
 04 sie 2020, 09:32
A po co nju ma odpowiadać. jest Flex. Jak będzie potrzeba na usługi połączone z karta z własnym CRM to powstaną. Na razie Flex nie ma wielkiego obłożenia vs pozostałe oferty. Info dane kwartalne albo roczne.
 #1100690  autor: Remington
 04 sie 2020, 12:26
klaudia123 pisze:
03 sie 2020, 21:29
ktoś może wie jak odpowie NJU? bo to oni są konkurencja heyah

Nju od dawna na nic nie odpowiada. Istnieje tylko dlatego, że go jeszcze nie skasowali.
 #1100700  autor: iphoneski
 04 sie 2020, 18:18
Można gdzieś sprawdzić historię połączeń w tej ofercie? W kosztach dodatkowych mam 80 groszy, ciekawe za co ta opłata. Niby dużo nie jest, ale za kilka dni będę chciał wrzucić tą kartę do routera i wolałbym jednak wiedzieć co w niej jest płatne a co nie.
 #1100702  autor: Marny71
 04 sie 2020, 19:43
Dobrze że w Orange Flex nie ma dodatkowych kosztów 😀 jak nic nie przelejesz na konto premium to nic więcej nie zapłacisz 😀
I to mi się podoba 👍👍👍👍
 #1100704  autor: iphoneski
 04 sie 2020, 20:09
Dokładnie, a tu nawet zablokować wydatków poza koszt subskrybcji nie można, więc mogą sobie naliczyć ile chcą diabli wiedzą za co.
  • Strona 10 z 51
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 51
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 51