DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 52
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 52
 #1101605  autor: marcz123456
 20 sie 2020, 10:52
Sam chciałem przejść do tej oferty, ale kurier mnie jakoś zniechęca.
A to całe mojeID to całe cztery banki.

Tak ciężko umożliwić przejście w salonie bezpośrednio, lub chociaż z prepaida?
 #1101614  autor: Window
 20 sie 2020, 13:04
A mnie ciekawi czy jak będziemy przenosić numer i weryfikując się przez MOJEID przy wyborze kuriera będzie trzeba weryfikować poraz 2?
 #1101615  autor: 24bis24
 20 sie 2020, 13:06
Wtedy kurier już nic nie weryfikuje.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 20 sie 2020, 13:15 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1101619  autor: iphoneski
 20 sie 2020, 14:06
Mnie nie weryfikował nawet gdy wybrałem weryfikację przez kuriera. Ci ludzie muszą czasem po 100+ paczek rozwieźć w ciągu jednego dnia, więc mają ciekawsze rzeczy do roboty niż dowody przy prepaidach sprawdzać.
 #1101623  autor: Remington
 20 sie 2020, 15:42
To jest smutna prawda. Mnie kiedyś kurier z umową i pełnomocnictwem do przeniesienia numeru, nawet na oczy nie widział tylko telefonicznie umówił się ze mną, że zostawia papiery pod wycieraczką i jutro je spod niej odbierze podpisane i z dopisanymi wymaganymi cyframi PESEL-u. To było w Orange, więc nie wiem na ile się to przekłada, ale znając rynek kurierski raczej tak niż nie.
 #1101631  autor: iphoneski
 20 sie 2020, 17:23
To nie jest zależne od sieci, tak jest w branży kurierskiej. Ludzi jest za mało a przesyłek za dużo. Na urlopie służbowy numer się wyłącza żeby nie zadzwonili z centrali czy ewentualnie nie objedziesz czegoś tam bo nie ma komu obrobić. A jeszcze ktoś potrafi zadzwonić, że w smsie było, że kurier miał być na 12 a jest 12:15 i go nie ma.
 #1101637  autor: szyman12
 20 sie 2020, 19:29
A ja mam inne pytanie - czy przy wypełnianiu zamówienia na stronie heyah wyrażało się jakieś zgody marketingowe jako obowiązkowe? Od przeniesienia numeru do heyah miałem już 5 telefonów z jakiś usług finansowych, kantaru itp., a pamiętam że zaznaczałem tylko te obowiązkowe zgody [od razu mówię że nie oskarżam tutaj heyah, ale zbiegło się to z przeniesieniem do niej numeru]
 #1101638  autor: Remington
 20 sie 2020, 20:00
@szyman12,
odezwij się do Kantaru, to duża firma i na pewno Ci odpowie od kogo dostali Twoje dane lub na czyje zlecenie dzwonili.
 #1101655  autor: marcz123456
 20 sie 2020, 22:40
Ja jak kiedyś promocyjnie przechodziłem z Play do T-Mobile jak była ta fajna promka z kilkoma miesiącami gratis, to kurier wszystko spisywał.
Kilka razy jak umowy z banku, to też.
Ale teraz jak jest ta nowa sytuacja i nawet jak paczki dają, to nie chcą podpisu, i robią tak jak piszecie to jest spore pole do nadużyć.
Żeby nie wyszła z tego jakaś afera.
 #1101656  autor: szyman12
 20 sie 2020, 22:42
Dzięki Remington, odezwę się do nich.

Przy okazji pierwszy minus heyah dla mnie - nie działają usługi o podwyższonej opłacie, typu fundacje charytatywne itp.
Ja jak kiedyś promocyjnie przechodziłem z Play do T-Mobile jak była ta fajna promka z kilkoma miesiącami gratis, to kurier wszystko spisywał.
Kilka razy jak umowy z banku, to też.
Ale teraz jak jest ta nowa sytuacja i nawet jak paczki dają, to nie chcą podpisu, i robią tak jak piszecie to jest spore pole do nadużyć.
Żeby nie wyszła z tego jakaś afera.

To mały offtopic - niedawno kupiłem starter nju przez neta i kurier DPD kazał mi podpisać się na dokumentach. Później do mnie przyjechał ponownie z umową z T-Mobile, bo mu się numery domów powaliły, i również tam był podpis (tyle że nieczytelny i sąsiad musiał jeszcze raz się podpisać).
 #1101666  autor: Karlos20
 21 sie 2020, 01:09
marcz123456: to taki ich marketing, tak jak nju (Orange), który nie rozpoczyna zdań z dużej litery.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101690  autor: TomLee
 21 sie 2020, 13:50
Karlos20: udało się w końcu przenieść kartę z Play do Heyah01?
 #1101708  autor: LaBt3c
 21 sie 2020, 20:30
Od Poniedziałku mam dwa nr w Heyah01 i cały czas w apce jest informacja, że usługa w trakcie dostawy. Połączenia/smsy/internet oczywiście działają, ale mimo wszystko to dziwne. Zgłosiłem to do nich. Czy w apce powinienem mieć jakieś opcje do włączania/wyłączania np. "blokada połączeń z nr zastrzeżonych"?
 #1101746  autor: TomLee
 22 sie 2020, 10:45
Ten status się zmieni się za jakiś czas. W apce praktycznie nic nie zrobisz, możesz zadzwonić na infolinię i tak spróbować załatwić sprawę.
 #1101820  autor: Karlos20
 23 sie 2020, 20:40
udało się w końcu przenieść kartę z Play do Heyah01?
TomLee:
niestety, nadal numer jest w Play. Zgłoszenie telefoniczne na ten temat, które złożyłem 9 sierpnia na infolinii Heyah/T-Mobile, potraktowali jako reklamacje, więc sobie poczekam...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101835  autor: krystiano46
 24 sie 2020, 10:12
Moje dwa numery miały być przenoszone wczoraj jeden zorange drugi z plusa . Oczywiście oprócz informacji o dacie przeniesienia i zgodzie operatora , nadal jestem w starych sieciach. Termin był dwutygodniowy więc niczym ich nie zaskoczyłem. Heyah to porażka . We flex bez problemów .
Czekam na rozwiązanie problemów.
Ile czeka się na odpalenie numeru przez dział techniczny Heyah ?
 #1101845  autor: TomLee
 24 sie 2020, 13:29
U mnie przy przeniesieniu drugiej karty sim był problem z pobraniem kasy z podanej karty płatniczej. Zobaczyłem, że kasa nie zeszła, napisałem maila i dostałem link do płatności payu. Po zapłaceniu numer był po 24 h w heyah01.
 #1101874  autor: krystiano46
 24 sie 2020, 21:55
Tom Lee a czy zmieścili się w ustalonym terminie przeniesienia ? Czy opóźniło się o 24 h ? Ja już jestem 2 dni po terminie , dwa zgłoszenia ,pomocy zero. Napisałem o link do płatności . Czekam. Przygoda nie za wesoło się zaczęła . Brak widoczności jednego z numerów w ich systemie :(
 #1101884  autor: klaudia123
 25 sie 2020, 10:35
Was tez bok "wprowadza w błąd" a dopiero kiedy wytkniecie im odp. nie na temat, spowoduje to przekazanie zgłoszenia wyżej?
  • Strona 15 z 52
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 52
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 52