DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 47 z 52
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 52
 #1147060  autor: Freemindostr
 04 kwie 2023, 07:44
kala_fior pisze:
03 kwie 2023, 23:46
To ja jeszcze dopowiem, czego się dowiedziałem na czacie. Konsultant powiedział mi jakoś ponad tydzień temu, że chwilowo się nie da przenosić numerów z T-Mobile, ale że w kwietniu już powinno być ok. Ale jeszcze tego nie sprawdzałem, bo zaczął mi się kolejny cykl rozliczeniowy, więc dopiero po nim będę przenosił.


Rav-X pisze:
24 mar 2023, 21:21
Witam. Czy ktoś się spotkał z problem przeniesienia numeru z T-Mobile na kartę do Heyah01 subskrypcja? Pisałem na czacie T-Mobile i powiedziano mi, że nie ma takiej możliwości, po mimo takiej opcji na stronie Heyah. Jak w nią kliknę to pojawia się informacja: "Brak ofert dla numeru 123456789 (tu widnieje mój nr.).
Orientuje się ktoś w tym temacie?
Ogólnie bym nie ryzykował póki co , dziś mija 6 dzień od kiedy mam wyłączony numer i dalej nie potrafią nic z tym zrobić , chyba pora ogarnąć nowy i trzymać się od 01 z daleka
 #1147123  autor: Docentor
 04 kwie 2023, 20:23
Mój numer też wisi. Nie wiem czy da radę przenieść awaryjnie do innej sieci. Tylko jakiego operatora wskazać jako sieć z której przenosimy.
 #1147207  autor: Docentor
 05 kwie 2023, 16:02
Dostałem super wiadomość:
"Przewidywana data zakończenia zgłoszenia ... w sprawie numeru... to 1.05.2023."

I tak się aktualnie ma moje przenoszenie numeru z T-mobile do Heyah01.
 #1147248  autor: Sebastian7806
 06 kwie 2023, 00:32
No ale przecież to są jakieś jaja :-) Numer wyłączony i czekać masz do maja? Nie wiem jak to z tą Heyah01 w T-Mobile jest, ale to przechodzi ludzkie pojęcie. Coś im ta oferta nie wyszła. Problemy były na start i problemy są dalej. Poza tym coś blokuje jej rozwój - nowe taryfy, migracje między nimi, 5G, e-sim itd... Ja bym to zamknął w cholerę i skupił się by zrobić coś nowego, coś co będzie działało, no i pod inną marką, bo Heyah01 to synonim awarii.
 #1147301  autor: Docentor
 06 kwie 2023, 18:44
Wybiła godzina W. Czyli właśnie o 17:00 karta została aktywowana i działa. 5,5 dnia nerwów i walki na czacie i mailami z BOA. Chyba więcej zrobiły maile niż gadka na czacie bo tam większość wypowiedzi to kopiuj/wklej z poprzedniego dnia. W mailu wczoraj dostałem informację że zgłoszenie zostało "eskalowane" - czyli ktoś jednak coś więcej zrobił niż tylko "ludzie-boty" z czatu "zgłoszenie jest w systemie - proszę cierpliwie czekać".

Teraz czas powalczyć o rekompensatę za ten bałagan.
 #1147305  autor: Karlos20
 06 kwie 2023, 19:52
Postanowiłem jakiś heyowy numer na kartę przenieść do H01. Złotówka opłacona kartą i... Czekam już z 6 godzin, aż wróci zasięg. To trwało zdecydowanie krócej.
Znów im coś poszło w T - najpierw dostęp do kont w apce Mój T-Mobile, a teraz migracje do H01.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147478  autor: lakers67
 09 kwie 2023, 20:49
Chcemy przenieść dwa główne numery z T Mobile karta do Heyah 01.
Włos się na brodzie jeży i człowiek się zastanawia, czy warto jest podejmować ryzyko ?
Opisane przypadki powyżej to standard, czy trzeba mieć prawdziwego pecha ?
Wielokrotnie przenosiliśmy numery do różnych i nie było problemu.
Pytanie cz warto ryzykować ??

pzdr,
lakers67
 #1147479  autor: Karlos20
 09 kwie 2023, 20:51
lakers67: nie warto, ja nadal czekam na zakończenie migracji (to już 3 dzień).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147480  autor: lakers67
 09 kwie 2023, 20:54
Karlos20 pisze:
09 kwie 2023, 20:51
lakers67: nie warto, ja nadal czekam na zakończenie migracji (to już 3 dzień).
przeglądałem w międzyczasie ich profil na F - tam się dopiero dzieje :shock:
 #1147484  autor: iphoneski
 09 kwie 2023, 22:50
Akurat profilami na Facebooku nie należy się przejmować, bo tam sami niezadowoleni piszą. Gdyby według tego wybierać operatora komórkowego, to człowiek chodziłby do budki dzwonić ;)
 #1147487  autor: Kazick
 10 kwie 2023, 09:06
iphoneski pisze:
09 kwie 2023, 22:50
Akurat profilami na Facebooku nie należy się przejmować, bo tam sami niezadowoleni piszą. Gdyby według tego wybierać operatora komórkowego, to człowiek chodziłby do budki dzwonić ;)
Mówisz? To podpowiedz proszę jak mam korzystać z bankowości mobilnej, logować się do systemów, gdzie powiadomienie/token przychodzi na mój numer telefonu, odbierać telefonu klientów, którzy od kilkudziesięciu lat mają mój numer?
Mam to wszystko zmieniać, bo jakaś firma nie potrafi ogarnąć migracji z jeden oferty na drugą w ramach swoich ofert?
 #1147756  autor: Karlos20
 14 kwie 2023, 09:56
U mnie po 7-dniowym oczekiwaniu karta w końcu zalogowała się do sieci, przyszedł też mail potwierdzający włączenie subskrypcji H01.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147767  autor: iphoneski
 14 kwie 2023, 11:08
Kazick pisze:
10 kwie 2023, 09:06
iphoneski pisze:
09 kwie 2023, 22:50
Akurat profilami na Facebooku nie należy się przejmować, bo tam sami niezadowoleni piszą. Gdyby według tego wybierać operatora komórkowego, to człowiek chodziłby do budki dzwonić ;)
Mówisz? To podpowiedz proszę jak mam korzystać z bankowości mobilnej, logować się do systemów, gdzie powiadomienie/token przychodzi na mój numer telefonu, odbierać telefonu klientów, którzy od kilkudziesięciu lat mają mój numer?
Mam to wszystko zmieniać, bo jakaś firma nie potrafi ogarnąć migracji z jeden oferty na drugą w ramach swoich ofert?
Ale ja nie neguję wagi tego problemu - sam nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez głównego numeru. Napisałem tylko żeby nie sugerować się profilami na Facebooku, bo według nich żadna sieć nie działa. Bez znaczenia na jaki wejdziesz to nigdzie nie ma zasięgu, internet nie nadaje się do niczego, faktury zawyżone o miljon procent, konsultanci oszukują itd..
 #1147772  autor: Sebastian7806
 14 kwie 2023, 12:07
Zgadzam się, że FB ludzie wylewają żale na operatorów, często niesłusznie lub na wyrost. W przypadku Heyah01 żale te jednak są w 100 proc. uzasadnione. W tej marce wiele rzeczy nie działa jak należy i to od samego początku. Postawili system do oferowania subskrypcji, ale ma on pełno błędów i niedoróbek. Chcieli konkurować z Flexem, ale nie wyszło. W pierwszej fazie działania Heyah01 nawet LTE nie chciało na kartach chodzić, MNP nie działało jak należy. Kiedy to opanowali pojawiły się kolejne błędy - na przykład z migracjami. Do tej pory w Heyah01 nie skorzystasz z usług premium, bo system na to nie pozwala. Nie pozwala na migrację pomiędzy taryfami, na uruchomienie 5G czy eSIM. Gdyby skrypt tego systemu był prawidłowy wszystko by już działało, by T-Mobile nie odstawał technicznie od Flexa, ale tu nic nie działa i nawet nie rokuje, by zaczęło działać. T-Mobile musi niestety zainwestować w nową platformę do obsługi subskrypcji, tak jak zrobił to Orange. Inaczej oferta będzie musiała być wygaszona. Zdaję sobie sprawę, że część użytkowników nie potrzebuje eSIM, 5G, łatwej migracji pomiędzy planami, czy dokupienia dodatkowych pakietów..., ale czy można rozwijać ofertę bazując tylko na cenie 19,99 zł? Pozbawioną wszelkich nowinek technicznych? Na krótką metę tak, ale na dłuższą oferta nie rokuje. T-Mobile powinien wygasić Heyah01, przenieść użytkowników do prepaid, naprawić zardzewiałą platformę lub zakupić nową i uruchomić nową markę subskrypcji. Trupa Heyah01 nie ma już nawet co naprawiać.
 #1147827  autor: iphoneski
 14 kwie 2023, 21:46
Pytanie co się bardziej opłaca. Kupić platformę to są koszty, a na No limit w systemie z dziurami jak po strzelaninie zawsze jacyś chętni się znajdą, byle tylko było taniutko. Orange sporo zainwestował w Flexa, pozwala nawet zrywać umowy abonamentowe o ile ktoś tam przejdzie, a tłumów jakoś nie ma.
Więc może jakiś geniusz Excela w T wyliczył, że ostatecznie lepiej kusić dusigroszy cenami (zwłaszcza podczas galopującej inflacji), niż wydawać miliony na coś, co może się zwróci a może nie. Tym bardziej, że klientom z zasobniejszymi portfelami zawsze można dać abonament No limit za 85 zł i mieć pewny pieniądz przez 2 lata - tam jest esim, 5G itd..
 #1148688  autor: TheCrow
 26 kwie 2023, 10:25
Jest problem i potrzebuję pomocy. Przeniosłem nr do H01 niecały miesiąc temu, z karty płatniczej ładnie pobrali 1 zł, wszystko działa prawidłowo... oprócz kolejnej płatności. Zamiast pobrać opłatę za kolejny miesiąc z karty płatniczej, dostałem maila z informacją o konieczności wykonania płatności przez P24 (automatyczny z bankowości internetowej lub blik). Zlekceważyłem to, bo przecież karta podpięta. Kilka dni później kolejny mail o podobnej treści z informacją, że jak nie zapłacę przez P24 to karta sim przestanie być aktywna. Na czacie pani twierdzi, że dzieje się tak, jak nie można pobrać pieniędzy z karty. Zapłaciłem blikiem, opłata +0,50 zł. W banku twierdzą, że z kartą jest ok, nie było próby obciążenia karty przez t-mobile, infolinia heyah ma oddzwonić, jak coś ustali.
Ktoś ma podobne doświadczenia i sobie z nimi poradził?
 #1148693  autor: Remington
 26 kwie 2023, 10:41
Miałem to, choć nie w Heyah. Chodzi o to, że karta wydaje się zapisana, ale nie jest zweryfikowana przez 3D Secure. Przez co w momencie dokonywania płatności wpada w ten tryb, a że Ty nie bierzesz w tym udziału, płatność jest odrzucana. I to jeszcze przed bankiem, więc poprawnie bank Ci odpowiedział.

Spróbuj dodać tę karte ponownie. Jeśli podczas dodawania karty nie będziesz musiał jej potwierdzić przez bank, to z dużą dozą pewności sytuacja się powtórzy.

Wówczas podepnij inną kartę, najlepiej innego banku.
  • Strona 47 z 52
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 52
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 52