DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 35 z 52
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 52
 #1121473  autor: brzok
 06 wrz 2021, 16:29
Dziś w nocy zgodnie z planem zostały przeniesione moje dwa numery. Parę minut po północy karta przestała działać u obecnego operatora a o 2.15 w nocy dostałem smsa z heyah, że numery są aktywne. Jestem zadowolony.
 #1121500  autor: kondziel
 06 wrz 2021, 21:27
Działa Wam VoWiFi? U mnie na dwóch telefonach od 2 dni nie działa w ogóle,
 #1121544  autor: brzok
 07 wrz 2021, 18:22
U mnie działa VoWifi na swoich telefonach. Mam pytanie. Czy VoWifi drenuje baterie bardziej niż zwykła sieć GSM?
 #1121591  autor: _
 08 wrz 2021, 22:31
Niewykorzystane gigabajty przepadają czy sumują się z nowym pakietem ?
 #1121592  autor: Karlos20
 08 wrz 2021, 22:41
Przepadają.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1121728  autor: kondziel
 11 wrz 2021, 08:23
brzok pisze:
07 wrz 2021, 18:22
U mnie działa VoWifi na swoich telefonach. Mam pytanie. Czy VoWifi drenuje baterie bardziej niż zwykła sieć GSM?
Z tego co obserwuję, to na VoWiFi bardziej bateria leci. Jest lepiej niż na VoWiFi z zainstalowanej aplikacji co kiedyś była z Orange czy a2Mobile, ale mam wrażenie, że nadal utrzymywana jest łączność z BTSem.
Nie wiem jak by wyglądało jakby włączyć tryb samolotowy i być na samym VoWiFi czy wtedy VoWiFi>LTE. Ja to wyłączyłem i odpalę jakbym miał się wybierać zagranicę.
 #1121734  autor: brzok
 11 wrz 2021, 10:43
Hej, dzięki za info. Ja uruchomiłem VoWiFi jakieś 2 dni temu na iPhonie 11, nie zauważyłem większego spadku na baterii, a może nawet oszczędność mała. Podoba mi się jakość rozmów, nie przerywa, ect. Mam neta z UPC 150Mb/s pobierania i 20Mb/s wysyłania. Sama jakośc sieci świetna, nie żałuję przesiadki z Flexa (poza apką). We Flexie dużo lepsza była.
 #1121744  autor: marcin19883
 11 wrz 2021, 14:54
kondziel pisze:
11 wrz 2021, 08:23
Z tego co obserwuję, to na VoWiFi bardziej bateria leci.
Masz uruchomione Wifi cały czas, więc leci. System z tego wifi też korzysta (synchronizacja, aktualizacje itp.). Stąd spychanie winy na VoWifi.
 #1121751  autor: kondziel
 11 wrz 2021, 17:04
RobsonRZN pisze:
11 wrz 2021, 16:22
Mam pytanie. Czy w Heyah 01 jest dostępne połączenie oczekujące?
Oczywiście, że jest. Chyba w każdej sieci jest.
Heyah ma obecnie te same usługi co T-Mobile. Jest też kodek EVS.
 #1121776  autor: szunaj
 12 wrz 2021, 09:09
mskrot pisze:
25 sie 2021, 12:39
Przeniosłem numer z nju do Heyah 01. W nju bezproblemowo działały usługi VoLTE i VoWiFi. Po przeniesieniu numeru usługi te w Heyah 01 nie działają mimo poprawnych ustawień telefonu. Po telefonie do biura obsługi dowiedziałem się, że usługi na koncie numeru są aktywne i nie wiedzą dlaczego nie działają. Przyjęli zgłoszenie techniczne i podali planowany termin rozwiązania problemu na 14 września. Masakra jakaś.
I co rozwiązali problem? Ja dzisiaj przeniosłem numer i też nie działa Volte i Vowifi. Redmi Note 9 jest na liście, zgłoszenie wysłane i ponoć do jutra ma być naprawione.
 #1122841  autor: marcin19883
 04 paź 2021, 20:14
Jestem kilka dni w HEYAH01 i mamy błąd :lol: Niby Usługi Premium są zablokowane, ale dziś przyszedł do mnie sms reklamowy(nr premium), że mam wykupić prenumeratę. Dzwonię do konsultanta a ten mówi, że to niemoźliwe, bo Usługi Premium są zablokowane. Potem powiedział, że oddzwoni do mnie, jak się dowie co i jak. Nie zadzwonił :lol: T-mobile nic się nie zmieniło. Nadal są cyrki.
 #1122844  autor: szunaj
 04 paź 2021, 20:25
Standard. Wyłączenie poczty głosowej zajęło im trzy tygodnie (złożone trzy reklamacje), a Volte i VoWifi nadal nie działa. :(
 #1122845  autor: Remington
 04 paź 2021, 20:35
marcin19883 pisze:
04 paź 2021, 20:14
Jestem kilka dni w HEYAH01 i mamy błąd :lol: Niby Usługi Premium są zablokowane, ale dziś przyszedł do mnie sms reklamowy(nr premium), że mam wykupić prenumeratę.

Co ma jedno do drugiego? Blokada korzystania nie wyklucza otrzymywania reklam. Wg cennika usługi Premium są dostępne w H01:
35 zł – tę wartość ustawiamy przy aktywacji Karty SIM
 #1122847  autor: marcin19883
 04 paź 2021, 20:59
Remington pisze:
04 paź 2021, 20:35
Wg cennika usługi Premium są dostępne w H01
Według FAQ: "W tej chwili nie ma moźliwości korzystania z usług Premium". I nawet konsultant nie wiedział jak usługi premium wyłączyć, bo nie widział ich w systemie. :-)
 #1122849  autor: marcin19883
 04 paź 2021, 21:09
Regulamin swoje, konsultant swoje, FAQ swoje. W cenniku piszę, że rodzaje usług premium da się ustawić w appce Moja Heyah, ale tam nic prawie nie idzie ustawić. Nie ma takich opcji. W t-mobile wszystko jest nie tak. Zawsze jeden wielki chaos.
 #1123201  autor: JS1x5
 12 paź 2021, 23:05
TomLee pisze:
10 sie 2021, 12:36
LaBt3c pisze:
09 sie 2021, 12:38
Jak jest w końcu w Heyah 01? Mija mi rok w heyah i dzwoniąc na infolinie dowiedziałem się, że po roku będą mi pobierać 39,90 na miesiąc (nie tak jak obecnie na dwa)
Tutaj ludzie pisali, że nadal po roku mają 39,90 na dwa miesiące.
Czy ktoś więcej może potwierdzić?
U mnie na 2 kartach przeniesionych pod koniec lipca 2021r pobrało 39 zł, ale dni ważności zostały po staremu tj. na 60 dni. Nie wiem jeszcze co będzie jak licznik dojdzie do 30 dni, ale póki co jest tak jak dotychczas. Skoro obecnie funkcjonuje oferta za 19,99 to byłoby dziwne, żeby pobierali 39 zł praktycznie za to samo.
I co się w końcu okazało?
Mamy już połowę października. Biorą 39 raz na dwa miesiące czy co miesiąc? :smt006
 #1123212  autor: TomLee
 13 paź 2021, 08:42
Pobierają po staremu, 39 zł za 60 dni.
  • Strona 35 z 52
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 52
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 52