DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 52
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 52
 #1102393  autor: evmi
 03 wrz 2020, 05:45
TomLee pisze:
02 wrz 2020, 16:03
Zrobiłem zgłoszenie mailowo i po kilku dniach lte się pojawiło, około 10 dni od aktywacji numeru.
U mnie po 2 tygodniach odbijania się od różnych konsultantów w końcu ktoś aktywował od ręki :lol:
 #1102418  autor: iphoneski
 03 wrz 2020, 17:51
Cała ta oferta pod względem technicznym to nonsens, straciłem tylko 40 zł.
 #1102422  autor: macqmacq
 03 wrz 2020, 19:00
iphoneski pisze:
03 wrz 2020, 17:51
Cała ta oferta pod względem technicznym to nonsens, straciłem tylko 40 zł.
Dlatego NIGDY nie jaram się nowymi nie sprawdzonymi ofertami nawet, które wyglądają, jak gruszki na wierzbie :-D
 #1102425  autor: iphoneski
 03 wrz 2020, 19:23
@macqmacq
Ja też bym nie kupił, ale gdy wchodziło nikt z forum nie chciał kupować, więc stwierdziłem, że się poświęcę, na rachunki i jedzenie nie zabraknie jak wydam te pieniądze.
 #1102435  autor: Robin560
 03 wrz 2020, 20:51
Lte u minie włączyli ok. 24 godziny po aktywacji karty ale czasem zdarza się że kartę wyrzuca z lte na parę godzin cały czas będąc w zasięgu. brak volte mi jakoś nie doskwierał jakość połączeń nieco gorsza niż w orange. 22 dni subskrypcji mi zostało za kilka dni wracam do RBM. ogólnie t-mobile w ostatnim czasie jakoś gorzej działa przynajmniej w Bielsko i w Katowicach

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1102438  autor: Remington
 03 wrz 2020, 21:12
macqmacq pisze:
03 wrz 2020, 19:00
iphoneski pisze:
03 wrz 2020, 17:51
Cała ta oferta pod względem technicznym to nonsens, straciłem tylko 40 zł.
Dlatego NIGDY nie jaram się nowymi nie sprawdzonymi ofertami nawet, które wyglądają, jak gruszki na wierzbie :-D

I słusznie, bo każdą nowość muszą "wygrzać" pierwsi klienci, którzy odcierpią za innych problemy wieku dziecięcego.

iphoneski i pozostali early adopters zasłużyli na podziękowania ze strony TM.
 #1102454  autor: evmi
 04 wrz 2020, 08:13
Remington pisze:
03 wrz 2020, 21:12
iphoneski i pozostali early adopters zasłużyli na podziękowania ze strony TM.
Podziękowania i darmowe 6 miesięcy 8)

Chociaż 01 działa tak samo tragicznie jak regularny T-Mobile na kartę, tylko że tutaj gdy coś się stanie to konsultanci mają Cię głęboko w
Ogólnie to trochę tak jakby kasjerka nieznająca kodu na kajzerkę kazała Ci iść do innej i u niej skasować wszystko od nowa zamiast się zapytać o kod :lol:
 #1102618  autor: 24bis24
 06 wrz 2020, 12:07
Przy wybraniu numeru z puli Heyah i dostarczeniu karty przez kuriera operator pobiera z karty 39 zł,
`` to_ja_heyah.
przyjęłam twoją płatność.
poniżej znajdziesz szczegóły transakcji.``

jednak numer nie jest aktywny.
Następnego dnia karta łapie zasięg i tu uwaga:
jeszcze raz operator pobiera z karty 39 zł,
`` to_ja_heyah.
przyjęłam twoją płatność.
poniżej znajdziesz szczegóły transakcji.``

``to_ja_heyah.
uruchomiłam twoją subskrypcję Subskrypcja Heyah 01.
możesz już z niej korzystać.
wiesz, co robić.``

Warto więc sprawdzić czy to co jest na dwa miesiące nie jest na miesiąc :)
Jak oferta ruszała z karty znikało 39 zł obecnie 2x39zł.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1102621  autor: ruki101
 06 wrz 2020, 14:18
Niespodzianek jest jeszcze więcej ale oczywiście tych negatywnych, wystarczy poczytać ich fejsa, gościu wybrał sobie numer, czeka i czeka na aktywacje, mija kilka dni - oczywiście w tym czasie idą zgłoszenia o aktywację numeru i nagle okazuje się, że numer przydzielono komuś innemu :lol: , oczywiście pieniądze za subskrypcję pobrano.
Znam osobiście przypadek, że u 2 różnych osób były 2 takie same numery w koszyku.
Mają taki bajzel, że szkoda tego nawet komentować, tak się zastanawiam czy tak bardzo oszczędzają, że nie stać ich na dobrych informatyków 15k, którzy mogliby ogarnąć tą systemową stajnie Augiasza.
Na koniec wspomnę, że 2-3 tygodnie na aktywację simki to w ostatnim czasie standard, bez względu na to czy to przeniesienie numeru czy zamówienie z ich strony, jeśli komuś uda się aktywować kartę w ciągu tygodnia to powinien się raczej z tego powodu cieszyć :) , generalnie wygląda to tak jakby te karty ręcznie aktywowali i to jeszcze po kontakcie z pomocą techniczną.
 #1102646  autor: marcz123456
 06 wrz 2020, 22:28
Czyli nadal dramat. Dobrze że nie było millenium przy aktywacji przez mojeID bo bym pewnie założył.
 #1102713  autor: mleduchowski5785
 08 wrz 2020, 08:22
U mnie po przeniesieniu aktywacja nastąpiła po 4 dniach marudzenia konsultantom i gdzie się tylko dało, bo wkopałem się przenosząc główny numer. LTE dalej nie działa, zgłoszenie techniczne poszło. Nie działa też aktywacja numeru dla usług Xiaomi - nie można wysłać sms weryfikacyjnego. To też im zgłosiłem.
 #1102714  autor: mieszko.kowalski132343
 08 wrz 2020, 09:09
Tak sobie czytam te Wasze wpisy i śledzę swoją przesyłkę. Na szczęście zamówiłem nowy numer na testy a nie przenosiłem własny. Czy jest jakiś sposób żeby się z tego wypłatać teraz? Szkoda będzie umoczyć 39 zł na usługę która nie działa albo są z nią tak kosmiczne problemy...
 #1102769  autor: crazyjack
 09 wrz 2020, 11:20
U mnie dziś przeniesienie numeru (wniosek składałem ponad miesiąc temu) bez problemów. Numer aktywny po włożenie nowej karty, LTE działa od razu.
Z tego co zauważyłem kasę z karty pobrano wczoraj (dzień przed datą przeniesienia)
 #1102770  autor: baliest
 09 wrz 2020, 11:54
Porażka.
Chciałem przenieść numer dla dziecka aby miał w szkole możliwość dzwonienia, smsowania i możliwość korzystania z internetu. Dostałem pod koniec sierpnia kartę SIM, pobrało 39 zł i cisza. Stara karta w PLUSIE jest aktywna, nowa nie loguje się. Kontakt z konsultantami Heyah to komedia: podaj nieparzyste cyfry z numeru pesel, drugi chce kod PUK, inny pisze aby zadzwonić, ale po połaczeniu okazuje się, że trzeba napisać maila i tak w kółko.
Wreszcie dostałem sensowną odpowiedz mailową i przeprosiny. Czekam jednak kilka dni, codziennie rano resetuje telefon, czekam na zalogowanie .... i wczoraj dostałem maila o kolejnym pobraniu 39 zł z karty, a karta SIM dalej nieaktywna.
Dziecko korzysta z drugiego numeru który ciągle uzupełniam po 5 zł, nikt nie wie jak się do dziecka dzwonić, na jaki numer, a ja czerwony jak burak piszę w kółko maile...
Straciłem już dwa razy po 39 zł, 3 razy po 5 zł i końca nie widać.
Nie polecam!!!!
 #1102777  autor: 24bis24
 09 wrz 2020, 15:36
To dostaniesz:
``to_ja_heyah.

Informujemy lojalnie, że wykryliśmy błąd w naszych systemach, który spowodował dwukrotne pobranie opłaty z twojej karty płatniczej. Zabieramy się do dokonania zwrotu podwojonej płatności.

liczymy na twoje łaskawe spojrzenie na ten kłopot.

dalsze_kroki:

_zwracamy ci środki na kartę.
_maksymalny czas na zwrot to 15 dni, jednak dokładamy starań aby płatność trafiła szybciej na twoją kartę.``

ale...
po 15 dniach kasy na karcie brak :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1102812  autor: Dodo84
 10 wrz 2020, 05:53
No i ja głupi postanowiłem przenieść numer główny do heyah. Na początku numer miałem w t-mobile na kartę więc 11 sierpnia przeniosłem go do flexa. To przeniesienie odbyło się bez problemu. Chwilę po północy karta w T-Mobile została wyłączona i numer trafił do Orange flex. Dzisiaj miał sie numer przenieść do Heyah, lecz nadal jest we Flexie a nowa karta w Heyah jest nieaktywna. Nauczony waszymi doświadczeniami zostawiłem na koncie podpiętym do karty debetowej 39 zł (dobrze zrobiłem bo raz mi pobrali wczoraj pieniądze i po południu próbowali jeszcze raz). Co w tej chwili mógłbym zrobić by nie być odciętym od świata całkowicie? Jakbym doładował flexa a numer zostanie przeniesiony to oddadzą mi pieniądze?

EDIT:
Po telefonie do BOA (888 002 222) zostałem poinformowany, że system nie podpiął mojego numeru telefonu do karty sim dlatego numer nie został przeniesiony, a to, że system próbuje ograbić klienta dwa razy to jest "pomyłka systemu". W ciągu 60 godzin konsultant ręcznie ma wszystko załatwić.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
 #1102816  autor: mieszko.kowalski132343
 10 wrz 2020, 09:04
Ciekaw jestem jak to się teraz zadzieje. Proces przenoszenia numerów się nie udał. Orange nie zwolnił numeru i nadal świadczy dla Ciebie usługę. Jak to się teraz stanie że T-mobile aktywuje twój numer u siebie? Chyba będą musieli znów składać wniosek MNP do Orange w Twoim imieniu. To chyba może potrwać 60 godzin roboczych czyli półtora tygodnia. Obym się mylił...
 #1102828  autor: Dodo84
 10 wrz 2020, 12:49
mieszko.kowalski132343 pisze:
10 wrz 2020, 09:04
Ciekaw jestem jak to się teraz zadzieje. Proces przenoszenia numerów się nie udał. Orange nie zwolnił numeru i nadal świadczy dla Ciebie usługę. Jak to się teraz stanie że T-mobile aktywuje twój numer u siebie? Chyba będą musieli znów składać wniosek MNP do Orange w Twoim imieniu. To chyba może potrwać 60 godzin roboczych czyli półtora tygodnia. Obym się mylił...
We flexie numer nadal normalnie działa jakby nigdy nic. Będę musiał go doładować bo inaczej zablokują mi połączenia wychodzące i przychodzące. Jak znam życie to pewnie ta informacja o nieprzypisaniu się numeru telefonu do karty sim to pewnie bujda i jak zwykle T-Mobile znowu coś spartolił. 2 lata temu jak przenosiłem ten sam numer z Orange free na kartę było identycznie. Wtedy się okazało, że T-Mobile wydał mi złą kartę sim ( niby do abonamentu) i musiałem od nowa ponawiać wniosek o przeniesienie numeru. Sam się sobie dziwię, że jeszcze mam zdrowie do "przeprowadzek" między Orange a T-Mobile :lol: :lol:

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
  • Strona 17 z 52
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 52
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 52