Dzięki za info. Niestety z androidem 12 przestała działać aplikacja mojaheyah.mleduchowski5785 pisze: ↑26 sty 2022, 13:45Do wszystkich zainteresowanych po aktualizacji do oneUI 4 na s20 fe 4g przełączniki do volte i vowifi się pojawiły, same usługi też wygląa, że działają. Odpowiednie ikonki są na wyświetlaczu, szybkość zestawienia połączenia też jest lepsza co wskazuje, że wszystko śmiga.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Tak samo nie działa Mój T-Mobile a iperato ma w powazaniu by zrobić poprawkę ..
Mój T-mobile już działa, była aktualizacja.surface123 pisze: ↑31 sty 2022, 21:12Tak samo nie działa Mój T-Mobile a iperato ma w powazaniu by zrobić poprawkę ..
Zastanawiam sie nad przejściem do Heyah01 lub do a2Mobile. a2Mobile po przekroczeniu limity GB oferuje prędkość 512kb/s a czy w Heyah01 jest jakies organiczenie po wykorzystaniu pakietu GB?
Iwona2002: po wyczerpaniu GB, transmisja jest blokowana (spada do zera). Wówczas działa tylko transmisja do apki Moja Heyah. Operator umożliwia dokupienie 5GB za 10 zł na 30 dni.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Witam,
po zmianie telefonu na 5G widzę że w części miejscowości wskakuje mi zasięg 5G. Jednak jakieś różnicy w prędkościach na razie nie widać. Czy ktoś orientuje się może kiedy Heyah wprowadzi usługę eSIM ?
po zmianie telefonu na 5G widzę że w części miejscowości wskakuje mi zasięg 5G. Jednak jakieś różnicy w prędkościach na razie nie widać. Czy ktoś orientuje się może kiedy Heyah wprowadzi usługę eSIM ?
@zioomek65
Ale 5G wskakuje ci w 01? Ciekawie, Bo oficjalnego info od operatora nie ma w tej kwestii. Co do eSIM trochę jeszcze poczekasz, bo im nawet w Abo średnio z tym idzie, a co dopiero mówić o submarce.
Ale 5G wskakuje ci w 01? Ciekawie, Bo oficjalnego info od operatora nie ma w tej kwestii. Co do eSIM trochę jeszcze poczekasz, bo im nawet w Abo średnio z tym idzie, a co dopiero mówić o submarce.
Dokładnie w ofercie 01. W zeszłym tygodniu zmieniłem telefon na xiaomi 11 5G i wchodząc do mojego pokoju w pracy wskoczyła mi ikonka 5G. Najlepsze jest to że będąc w biurze obok (kilka metrów dosłownie) jest już tylko LTE+. WYMODEROWANO OFF-TOP
Ostatnio zmieniony 14 mar 2022, 20:34 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto pytanie nie na temat
Witam, błąd we wniosku MNP.
Lepiej nie odbierać karty SIM, zaczekać jak anulują MNP. Czy jednak ktoś przerabiał i odebrać SIM, skorygują dane?
Pomoc mail/tel jest na poziomie gimnazjum.
Lepiej nie odbierać karty SIM, zaczekać jak anulują MNP. Czy jednak ktoś przerabiał i odebrać SIM, skorygują dane?
Pomoc mail/tel jest na poziomie gimnazjum.
@zwariowany.kurczak
Nie ma znaczenia czy odbierzesz. Błędne dane poszły do systemu. Skutek - karta będzie działać albo nie będzie działać, numer przeniesie się lub nie przeniesie się. Zależy jakie dane są nieprawidłowe.
Nie ma znaczenia czy odbierzesz. Błędne dane poszły do systemu. Skutek - karta będzie działać albo nie będzie działać, numer przeniesie się lub nie przeniesie się. Zależy jakie dane są nieprawidłowe.
Dziękuję za wnikliwą, rzeczową, systemową, dogłębną, przeprocesowaną, przerobioną i rewidowaną pomoc.
Rozwiązanie, NIE odbierać karty SIM - przesyłka wróci a proces się anuluje.
heyah01 rozpoczyna MNP po odbiorze karty przez przyszłego klienta.
kod błędu 119/E03
Przy okazji, przy powrocie numeru do macierzystego właściciela danego zakresu numeracji, tabela routingu dla numery jest wyczyszczona u każdego korzystającego z bazy.
Rozwiązanie, NIE odbierać karty SIM - przesyłka wróci a proces się anuluje.
heyah01 rozpoczyna MNP po odbiorze karty przez przyszłego klienta.
kod błędu 119/E03
Przy okazji, przy powrocie numeru do macierzystego właściciela danego zakresu numeracji, tabela routingu dla numery jest wyczyszczona u każdego korzystającego z bazy.
@zwariowany.kurczak
Błąd 119 czyli jaki?
Błąd 119 czyli jaki?
119 E03:
wskazanie trybu prepaid, ale nie udzielenie
pełnomocnictwa lub
wskazanie trybu prepaid, ale nie wskazanie trybu DAY lub
wskazanie tryby DAY, ale nie udzielenie pełnomocnictwa
wskazanie trybu prepaid, ale nie udzielenie
pełnomocnictwa lub
wskazanie trybu prepaid, ale nie wskazanie trybu DAY lub
wskazanie tryby DAY, ale nie udzielenie pełnomocnictwa
W przypadku papierowego wniosku o przeniesienie (w punkcie) pełnomocnictwo jest podstawowym elementem wniosku. Bez niego "biorca" nie ruszy z procedurą. Jednocześnie jest ono nieodwołalne.
Być może w przypadku wniosku na odległość pełnomocnictwo, wśród podpisywanych dokumentów, ma ze sobą kurier, a może gdzieś nastąpił błąd w systemie T-Mobile.
Być może w przypadku wniosku na odległość pełnomocnictwo, wśród podpisywanych dokumentów, ma ze sobą kurier, a może gdzieś nastąpił błąd w systemie T-Mobile.
W 01 nadal nie można "na firmę", ani przenieść się pomiędzy taryfami heyah 01/dniówka czy Go!
Zadziwia brak możliwości rejestracji startera/przeniesienia numeru do Go!, na zasadzie potwierdzenia zdalnie tożsamości.
Zadziwia brak możliwości rejestracji startera/przeniesienia numeru do Go!, na zasadzie potwierdzenia zdalnie tożsamości.
Pewnie jak z Flexem, osobny system i migracja tylko taka jaką im się chciało zbudować.
bogna22
Nie można bo to ten sam rynek pewnie co oferta nju
Nie można bo to ten sam rynek pewnie co oferta nju
Przecież można - weryfikujesz się poprzez bank. Ta usługa nazywa się chyba "Moje ID" i tak samo potwierdzasz choćby pełnoletność w Lotto Online.