Mam POCO X3 PRO którego nie ma na liście T-Mobile, a VoLTE i VoWiFi gra i buczy od początku uruchomienia usługi w H01 bez żadnej aktywacji.marcin19883 pisze: ↑13 paź 2021, 14:22W T-mobile działa komplet usług Volte/VoWifi na każdym telefonie z listy https://www.t-mobile.pl/c/volte-i-wifi Dodawanie telefonów działa z opóźnieniem, więc o wiele więcej nowych telefonów działa po włożeniu karty SIM. Abonament, karta, nie ma to znaczenia. Każdy jest równy i może korzystać z tych dobrodziejstw. T-mobile to chyba jedyna sieć, która włacza te usługi od razu po pierwszym uruchomieniu karty SIM. U reszty trzeba zlecać to ręcznie poprzez konsultanta.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Wow to nie wiem w czym tkwi problem. Ja na Redmi Note 7 i Mi 10T Lite mam od razu po włożeniu kart SIM. Numery mam nowe. A twoje to z przenosin może?
Mam przeniesiony numer,telefon Redmi Note 9 i też nie działa. Składałem chyba ze trzy reklamacje i odpowiedź:" wina po mojej stronie". Drugi numer w Play-u wszystko działa. Więc to nie wina mojego telefonu.
A suwaki w telefonie masz aktywne? Jeśli oni już ci aktywowali usługi, to coś jest z twoim telefonem. Jaki masz soft? Global, czy EEA?
Ja mam dokładnie to samo, z Play-a działa bez problemu w H01 nie chce ruszyć. Telefon z listy i ponoć usługa uruchomiona. Zgłosiłem i czekam na rozpatrzenie reklamacji. Pierwsza odpowiedź konsultanta to, że telefon musi być kupiony w sieci T-mobile dlatego też dopytuję czy ktoś też tak miał
@szunaj
A opcję volte i wifi calling masz aktywne w samym telefonie ?
A opcję volte i wifi calling masz aktywne w samym telefonie ?
Pewnie że mam. Ale teraz jeszcze sprawdziłem kartę H1 na innym telefonie (Redmi 7A) i szok.Na nim działa. Jednak wina po stronie mojego Redmi Note 9. Tylko dziwne karta z Play działa a H1 nie.
Ja przeniosłem numery z Orange flex, jeden jest na telefonie Xiaomi mi 9SE a drugi na iPhonie 11, usługi VoFiFI i VoLTE od razu się uruchomiły i wszystko działa bez problemu. Telefony mam zakupione w sklepie Xiaomi i w RTV EURO AGD.
Niestety też mam problem z VoLTE i VoWiFi w Samsungu Galaxy S20 FE 4G z procesorem Snapdragon (SM-G780G). Zgłaszałem niestety nie widzą problemu po swojej stronie. W Orange, Play, Plus(tylko VoLTE) działa.
Usługi na pewno są włączone, ponieważ karta była sprawdzana na Xiaomi Mi 10T 5G
Usługi na pewno są włączone, ponieważ karta była sprawdzana na Xiaomi Mi 10T 5G
Ale w samym T-Mobile działa.
Wiem bo mam.
Wiem bo mam.
Przeniosłem do w/w sieci kilka numerów, znacie jakiś sposób na wyłączenie wszelakich innych opłat po za subskrypcją? Poprzez aplikacje się nie da, dzwonie na infolinie , potwierdzają że wszystko jest wyłączone , na kolejny dzień bez problemu mogę zadzwonić/wysłać sms zagranicę i oczywiście pojawia się dodatkowa opłata obciążająca rachunek.
Miałem ten sam problem z opłatami dodatkowymi. Na infolinii nic nie załatwiłem pomimo zapewnień. Regulamin swoje a infolinia swoje. Moim zdaniem to najgorszy BOK, dzwoniłem chyba w 10 różnych sprawach i składałem różne dokumenty, które wymagali i odpisywali, że sprawa załatwiona a załatwiona nie jest.
Do mnie przychodziły na jednym nowym numerze smsy reklamowe z numerów premium. Pomimo, że w HEYAH01 wszystko co PREMIUM jest zablokowane domyślnie. Również sprawę zgłaszałem, konsultant miał to naprawić i zadzwonić. Do dziś nie zadzwonił. Obsługa dno.
Całe TM pod tym względem to dno, nic się nie zmieniło jak widzę
Zgłoszę sprawę jako reklamację i zażądam zwrotu kosztów i rekompensaty za stracony czas i tak za każdym razem i może coś i to nauczy. Po za tym jest jakaś alternatywa cenowa dla takiej taryfy?
Co i kogo nauczy? Dział reklamacji i ten odpowiedzialny za ofertę to dwie różne komórki organizacji. Ci od reklamacji oddadzą pieniądz, system naliczy nowy, ci od reklamacji oddadzą i tak możesz się do śmierci bujać. Za 5 zł drożej w karcie T masz identyczne warunki niż w tym czymś i nie musisz się bawić w reklamacje co 5 minut. No chyba, że te 5 zł to istotna suma, no to trudno.
W T-mobile na kartę za te 5zł nie ma takich problemów z dodatkowymi opłatami?iphoneski pisze: ↑15 lis 2021, 17:46Co i kogo nauczy? Dział reklamacji i ten odpowiedzialny za ofertę to dwie różne komórki organizacji. Ci od reklamacji oddadzą pieniądz, system naliczy nowy, ci od reklamacji oddadzą i tak możesz się do śmierci bujać. Za 5 zł drożej w karcie T masz identyczne warunki niż w tym czymś i nie musisz się bawić w reklamacje co 5 minut. No chyba, że te 5 zł to istotna suma, no to trudno.
Reklamacje złożyłem pisemnie, na infolinii po kilku godzinach rozmowy z różnymi konsultantami na koniec udało mi się ustalić że powinienem i na końcu dostałem SMS-y potwierdzające że limity na SMS/ rozmowy i internet w roamingu zostały zmienione na Ozł (2szt. SMS), a usługi premium w tej taryfie są wyłączone.
Zobaczę co odpiszą na reklamacje i czy jestem w stanie zadzwonić i wysłać SMS na numery zagraniczne .
W karcie nic ci nie naliczą jeśli nie będziesz miał środków na koncie - wystarczy zasilić tylko tyle ile kosztuje pakiet.
Po ustaleniu limitu 0zł próbowałem wysłać SMS-a zagranicznego i nie wyszedł , tak samo zadzwonić zagranicę się nie udało, za chwile przyszło powiadomienie że przekroczyłem limit 0zł czyli widać że jest OK.
Za to przyszła mi reklamacja że zwrócą środki za SMS-a zagranicznego i dostanę 10zł w ramach zadośćuczynienia z tym że odpisali że rozmowy zagraniczne mogą zablokować, a sms-y już nie, totalny kabaret kilka rozmów z konsultantami i różne odpowiedzi i odpowiedź z reklamacji też inna.
Za to przyszła mi reklamacja że zwrócą środki za SMS-a zagranicznego i dostanę 10zł w ramach zadośćuczynienia z tym że odpisali że rozmowy zagraniczne mogą zablokować, a sms-y już nie, totalny kabaret kilka rozmów z konsultantami i różne odpowiedzi i odpowiedź z reklamacji też inna.
Przenoszę do nich numer z PLAY i w mniej niż 24h przysłali kartę SIM. Póki co bardzo pozytywnie. Ustawiłem przeniesienie równo na 1 grudnia, aby mieć cały grudzień za 1 zł, a potem już 19,99 zł miesięcznie.