DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 23 z 51
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 51
 #1103487  autor: mikkel07
 21 wrz 2020, 12:12
Kurcze. Tak ciekawa oferta na papierku. Jedna chyba z lepszych. W zasadzie prawie najlepsza. Jak można było to tak zepsuć? Mogli być naprawdę mocną i konkurencyjną ofertą. Sam chciałem wziąć dla roamingu do Niemiec. 39zł co 2 miesiące a pakiet co miesiąc w UE 4,23GB. Sam miałem przenosić jeden z numerów z Play. Jednak po przeczytaniu wątku podziękuję. Dobrze, że są takie wątki na tego typu forach co telepolis bo można by się naciąć. "Kradzież" i przywłaszczenie numeru (problemy z przeniesieniem do innej sieci), długi czas aktywacji karty, pobieranie opłaty aktywacyjnej razy 2, być może pobieranie opłaty co miesiąc a nie co 2 jak powinno być jeszcze do końca roku, brak aktywnego LTE po aktywacji numeru, brak VoLTE (mogę jeszcze wybaczyć), problemy z połączeniami przychodzącymi a kto wie czy w ogóle roaming UE działa na czym mi zależało. 3 raz nie zaufam ani T(nonsens)mobile ani żadnej submarce do nich należącej w tym Heyah. :shock:
 #1103488  autor: 24bis24
 21 wrz 2020, 12:16
Remington pisze:
21 wrz 2020, 12:11
Przestali iść w zaparte?
stwierdzili też, że nie jest wymagane wypowiedzenie umowy w Heyay 01 przy przeniesieniu numeru,
ale przy braku aktywacji numerów z ich puli czy też przeniesionych do nich zasłaniają się brakiem płatności (nie jest widoczna w ich systemie) proszą o potwierdzenie.

Robi się coraz ciekawiej :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103496  autor: iphoneski
 21 wrz 2020, 13:33
Dziś prace serwisowe czyli w praktyce pewnie awaria. Teraz aplikacja wróciła do żywych i subskrypcji nie można anulować w dalszym ciągu, zgłoszenia rozpatruje dział techniczny i trochę ich pewnie jest, bo wszystkim, którzy zamówili ofertę w pierwszych dniach jej istnienia odnowiło sie na kolejne 2 miesiące.
 #1103497  autor: 24bis24
 21 wrz 2020, 13:42
Remington pisze:
21 wrz 2020, 12:37
A masz to na piśmie? 😉
mam to na gębę a na piśmie to mam tylko to co do nich napisałem,

ale mam też 0 dni ważność na numerze przeniesionym co jest-był aktywny.

Ciekawe co to oznacza?

Udało się przeniesiony numer do innej sieci dodać do apki Heyah 01 jak BYŁ aktywny :)

po paru minutach ukazało się:
Internet-nie masz aktywnych usług
minuty-nie masz aktywnych usług
sms-mms-nie masz aktywnych usług
roaming-nie masz aktywnych usług

czyli już wiem co to znaczy :D

ciąg dalszy:
na karcie sim Heyah 01 co jest u innego operatora mam:
NIEUDANA REJESTRACJA KARTY SIM

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103552  autor: 24bis24
 22 wrz 2020, 10:30
Z przed chwili numer wyłączony w H nikt nic nie odpisuje nie zwraca kasy zabawa trwa nadal😀
Nowe numery aktywują się 7 dnia od chwili zakupu w H01

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103570  autor: piotrzet
 22 wrz 2020, 13:06
Brawo. Szkoda, że dopiero teraz powstał artykuł. Problemy są od dawna wątek liczy 31 stron, a artykuł na głównej dopiero teraz.
Ciekawe czy przyniesie jakiś skutek czy też nic się nie zmieni.

Ogólnie to mają jakieś większe problemy z systemem mnie od jakiś właśnie 2 miesięcy nalicza opłaty za roaming z numerami z Polski. Co nie powinno mieć miejsca. Ale przynajmniej sami zwracają koszty żadnej reklamacji nie trzeba pisać. A tutaj taki chłam.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1103586  autor: 24bis24
 22 wrz 2020, 19:31
przy aktywacji numeru z ręki nie pobierają już drugi raz 39 zł

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103599  autor: matkis90
 22 wrz 2020, 22:33
Mam w domu ekipę remontową, podobni "specjaliści" jak ci z Heyah, ehh...

Prawie przegapiłem, że moja historia została opisana we wpisie na głównej stronie! Już myślałem, że to moje 5 minut, że teraz się zacznie, ale... karta przestała logować się do sieci.
W artykule znajduje się fragment "W tej sytuacji dezaktywacja numeru w Heyah 01 wymagała wysłania do operatora pisma z wymówieniem, sygnowanego podpisem użytkownika." Mimo oficjalnego stanowiska T-Mobile, które cytowałem tu pod koniec i żadnego kroku z mojej strony, moja karta nie jest już aktywna. Stało się to po cichu, nie otrzymałem żadnej nowej korespondencji w sprawie.
Numer w dalszym ciągu jest widoczny w aplikacji Moja Heyah, podobnie jak u innych użytkowników na stronie głównej informacja "0 dni ważności", w szczegółach "Nie masz aktywnych usług." z góry na dół, ale jest też pole z informacją "Taryfa subskrypcji usług Odnawia się 19 listopada 2020". Każda próba wprowadzenia zmian w metodzie płatności skutkuje komunikatem "Wystąpił błąd. Wystąpił nieoczekiwany błąd."

Zaczynam myśleć, że doszło do jakiegoś nieporozumienia przy briefingu zespołu pracującego nad planowaną dopiero nową ofertą Heyah, programiści mówili o wersji alfa, 0.1, a marketingowcy, niewiele z tego rozumiejąc, zaczęli kombinować jak ten produkt 01 sprzedać.
 #1103617  autor: 24bis24
 23 wrz 2020, 11:59
matkis90 pisze:
22 wrz 2020, 22:33
Numer w dalszym ciągu jest widoczny w aplikacji Moja Heyah, podobnie jak u innych użytkowników na stronie głównej informacja "0 dni ważności", w szczegółach "Nie masz aktywnych usług." z góry na dół, ale jest też pole z informacją "Taryfa subskrypcji usług Odnawia się 19 listopada 2020".
to już nieaktualne "0 dni ważności" jest teraz "-1 dni ważności" albo jeszcze lepiej "-2 dni ważności" :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103658  autor: Dodo84
 23 wrz 2020, 20:24
Zauważyliście komentarz T-Mobile pod artykułem na głównej stronie telepolis? Przecież to jawna kpina z nas klientów. O LTE wiedzą i problem naprawili, ale problem kolegi @matkis90 nazwali " fizycznie niemożliwym". Taki komunikat to jakby strzał w stopę i zasugerowanie ich klientom, że mówią nieprawdę i teraz bomba, proponują kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Drogi T-Mobile my właściwie nie robimy prawie nic innego niż kontakt telefoniczny czy mailowy z Państwa konsultantami i nic to nie daje. Na problem z pocztą głosową proponują dezaktywację usługi kodem ##002#. Widać, że oni tam nic nie ogarniają.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
 #1103665  autor: Remington
 23 wrz 2020, 21:01
Co za bzdura, identyfikowanie się numerem nieobecnym w danej sieci jest przecież jak najbardziej fizycznie możliwe i to odkąd pamiętam.
 #1103680  autor: iphoneski
 23 wrz 2020, 21:47
A o tym, że zrezygnować się nie da jakoś już w odpowiedzi od T-M nic nie ma. Nadzieja tylko taka, że może po interwencji Telepolis ktoś tam przestanie pić kawę i grać na konpie i weźmie się wreszcie do roboty i temat ogarnie.
 #1103776  autor: 24bis24
 25 wrz 2020, 15:35
Dzień dobry,

Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Przeniesienie numeru z Heyah 01 do innego operatora oznacza, że umowa wygaśnie automatycznie wraz z przeniesieniem numeru. W takiej sytuacji niestety nie przysługuje Panu proporcjonalny zwrot środków za usługę.

Pozdrawiam,
Monika N...........
Konsultant

Czyli nie na temat, nikt nic nie posprawdzał o żadnej proporcji nie było mowy tylko o zwrocie całej kwoty 39 zł pobranej po przeniesieniu numeru do innego operatora.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103966  autor: 24bis24
 29 wrz 2020, 13:21
z Dzisiaj:
``Dzień Dobry

Jednorazowa opłata w wysokości 39 zł została pobrana przed aktywacją każdego z numerów i była wymagana do ich funkcjonowania. W przypadku przeniesienia numerów i całkowitej rezygnacji z umowy zwrot środków nie jest niestety dostępny.

Z poważaniem

Wojciech
Konsultant``
Jak zwykle na temat :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103967  autor: iphoneski
 29 wrz 2020, 13:27
U mnie postępują postępy ;)
Wyłączyć odnawianie się oferty udało mi się samemu z poziomu aplikacji, a zwrotu przedwcześnie pobranej kasy nadal nie ma, podobnie jak odpowiedzi od BOK.
 #1103980  autor: Robin560
 29 wrz 2020, 16:27
u mnie -2 dwa dni ważności opłaty nie próbują pobrać
zgłoszenie w realizacji

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1103987  autor: 24bis24
 29 wrz 2020, 19:06
Napisałem reklamacje,
po niespełna godzinie od tego samego konsultanta z postu z 29 wrz 2020, 12:21
otrzymuję:
``Dzień Dobry

Zgłosiłem problem podwójnie pobranej opłaty do działu technicznego. Numery zgłoszeń (w kolejności podanej w Pana wiadomości mailowej): CRID0000311xxxx, CRID0000311xxxx, CRID0000311xxxx, CRID0000311xxxx, CRID0000311xxxx.

Informacje o wykonaniu zgłoszeń, jak i o ich rozwiązaniu otrzyma Pan na numer wiadomością sms, a wszystkie błędnie pobrane środki zostaną zwrócone na konto.

Z poważaniem

Wojciech .......................
Konsultant``

Nie jest to odpowiedź na reklamacje i właściwie nie wiem na co. Na numery pięciu zgłoszeń otrzymałem już odpowiedź, że się nic nie należy.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 23 z 51
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 51
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 51