DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 49 z 52
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
 #1149066  autor: Karlos20
 29 kwie 2023, 16:29
iphoneski: Sam czekałem 4 dni na migrację z prepaida Heyah do H01 ale się udało. A mój kłopot z Lyca nie rozwiązał się nigdy, pomimo posiadanego pakietu z 70 GB (promka z Peppera), połączenia nie były możliwe - po angielsku był komunikat o potrzebie rejestracji numeru (numer był rejestrowany w Żabce). Jak można w kilka dni po włączeniu pakietu odciąć Cię ot tak z usług za które zapłaciłeś?
Nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło w dużych sieciach MNO, submarkach czy innych MVNO.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149072  autor: iphoneski
 29 kwie 2023, 16:46
Karlos20 pisze:
29 kwie 2023, 16:29
Jak można w kilka dni po włączeniu pakietu odciąć Cię ot tak z usług za które zapłaciłeś?
A jak można zostawić kogoś na 4 dni bez głównego numeru telefonu? A co jeśli w trakcie tych czterech dni dziecko w przedszkolu spadnie z huśtawki, rozbije głowę a ty go nie odbierzesz, bo nie masz telefonu i nikt się do ciebie nie dodzwoni? Dla mnie jedna i druga sytuacja jest niedopuszczalna, dlatego stawiam znak równości pomiędzy tymi sieciami. Zresztą te dwie nie są jedyne - wystarczy choćby wspomnieć o wadliwych kartach w a2 Mobile i konieczności czekania 3 dni na kuriera z duplikatem. A jak się zepsuła w sobotę to jeszcze zabawniej, bo obsługa czynna tylko w dni robocze i problem zgłosisz dopiero w poniedziałek. Ogólnie nigdy nie myślałem, że będę mógł postawić znak równości pomiędzy jakimiś pseudo sieciami bez miligrama jakości i ofertą T-Mobile, który przecież jakością chwali się gdzie i kiedy tylko może.
 #1149080  autor: Sebastian7806
 29 kwie 2023, 20:40
Ja już wielokrotnie podkreślałem, że Heyah 01 to jeden wielki niewypał. Wszystko tam zrobione jest "na sztywno", jakby przez Kubusia Puchatka Elektronika. Jak jedna rzecz się zepsuje, leci wszystko. Zresztą widać to po konstrukcji oferty. Brak migracji między taryfami to szczególny objaw tego, że coś z tym systemem Heyah 01 jest nie tak jak być powinno. Zauważcie, że ta oferta jest tak sztywna, że ciężko im do niej cokolwiek dodać. Ten system nie żyje. Ktoś raz uszył ofertę, wklepali to w system i już koniec, nic nie można zrobić - dodać pakietów Internetu, 5G, czy eSIM, że nie wspomnę o promocjach czasowych. Tego w H01 nie ma, nie było i nie będzie. Najpierw trzeba poprawić system bilingowy, a najlepiej go zmienić. Kupili lub zrobili gniota. Dziwne, bo do T-Mobile na Kartę GO! też robili nowy system i jakoś lepiej to wyszło. Moim zdaniem ta oferta nie przeżyje. Klienci będą zmigrowani do oferty na kartę. Oczywiście ktoś napisze, po co inwestować jak klientów mało i zysków nie przynosi... ale jak ma przynosić zyski skoro Heyah 01 nie dość, że nie jest atrakcyjna to jeszcze wyjątkowo zawodna? Koło się zamyka.

T-Mobile powinien zamknąć tę ofertę, popracować nad systemem bilingowym i odpalić coś nowego, oczywiście pod inną marką, bo H01 jest już spalona - wysoce awaryjna, uboga dla niewymagających osób, którym nie przeszkadza życie bez głównego numeru przez miesiąc, bo 20 zł, to nie 30 u konkurencji.
 #1150410  autor: ppp1ppp
 28 maja 2023, 15:28
TheCrow pisze:
26 kwie 2023, 10:25
Jest problem i potrzebuję pomocy. Przeniosłem nr do H01 niecały miesiąc temu, z karty płatniczej ładnie pobrali 1 zł, wszystko działa prawidłowo... oprócz kolejnej płatności. Zamiast pobrać opłatę za kolejny miesiąc z karty płatniczej, dostałem maila z informacją o konieczności wykonania płatności przez P24 (automatyczny z bankowości internetowej lub blik). Zlekceważyłem to, bo przecież karta podpięta. Kilka dni później kolejny mail o podobnej treści z informacją, że jak nie zapłacę przez P24 to karta sim przestanie być aktywna. Na czacie pani twierdzi, że dzieje się tak, jak nie można pobrać pieniędzy z karty. Zapłaciłem blikiem, opłata +0,50 zł. W banku twierdzą, że z kartą jest ok, nie było próby obciążenia karty przez t-mobile, infolinia heyah ma oddzwonić, jak coś ustali.
Ktoś ma podobne doświadczenia i sobie z nimi poradził?
Mam to samo, płatności nie pobrali z karty a przyszedł mail.
Podpiąłem kartę jeszcze raz i nie wiem czy będzie próba pobrania kwoty czy mam zapłacić przez link. Na BOK sami nie wiedzą .....
 #1150486  autor: TheCrow
 30 maja 2023, 19:43
U mnie, niestety, problem nie rozwiązany. Kolejny miesiąc i znowu płatność przez bramkę P24. Złożyłem reklamację, coś robili ale widać, że heyah nie poradził sobie z tym i jest jak było. Teraz zmieniłem domyślna kartę na inną i czekam na kolejną próbę płatności za 4 tygodnie. Czyli "zbójnia" na maksa.
Zapłać przez linka koniecznie, bo możesz być bez usług po terminie.
 #1150736  autor: ppp1ppp
 04 cze 2023, 17:55
Złożyłem reklamację i uznali, ale jest to irytujące. Czekam na następny okres rozliczeniowy :D Wszystko zrzucają na bank i takie tam. FV też nie widzę choć powinny być
 #1150964  autor: Skalar
 07 cze 2023, 18:30
ppp1ppp pisze:
28 maja 2023, 15:28
TheCrow pisze:
26 kwie 2023, 10:25
Jest problem i potrzebuję pomocy. Przeniosłem nr do H01 niecały miesiąc temu, z karty płatniczej ładnie pobrali 1 zł, wszystko działa prawidłowo... oprócz kolejnej płatności. Zamiast pobrać opłatę za kolejny miesiąc z karty płatniczej, dostałem maila z informacją o konieczności wykonania płatności przez P24 (automatyczny z bankowości internetowej lub blik). Zlekceważyłem to, bo przecież karta podpięta. Kilka dni później kolejny mail o podobnej treści z informacją, że jak nie zapłacę przez P24 to karta sim przestanie być aktywna. Na czacie pani twierdzi, że dzieje się tak, jak nie można pobrać pieniędzy z karty. Zapłaciłem blikiem, opłata +0,50 zł. W banku twierdzą, że z kartą jest ok, nie było próby obciążenia karty przez t-mobile, infolinia heyah ma oddzwonić, jak coś ustali.
Ktoś ma podobne doświadczenia i sobie z nimi poradził?
Mam to samo, płatności nie pobrali z karty a przyszedł mail.
Podpiąłem kartę jeszcze raz i nie wiem czy będzie próba pobrania kwoty czy mam zapłacić przez link. Na BOK sami nie wiedzą .....
U mnie to samo. Pierwszą opłatę poprali bez problemu, teraz nie mogą. W BOK kazali jeszcze raz podpiąć kartę. Karta podpięta ponownie, kolejny okres rozliczeniowy i bez zmian. Nie pomogło. W banku nie ma próby pobrania opłaty. Pozostaje płatność P24.
 #1150967  autor: marcin19883
 07 cze 2023, 20:04
Miał ktoś z was problem z nowym numerem, który nie pojawił się na liście numerów? W aplikacji nie ma tego numeru i nie mogę go dodać, bo sms z kodem nie przychodzi. A sam numer od 1 czerwca aktywny i można dzwonić, smsować. Chciałbym zawiesić subskrypcje, ale konsultant mówi, że tylko przez appkę :lol: Uwierzycie? Nie mogą w systemie zarządzać numerem na prośbę klienta. To przecież porażka na całego.
 #1152113  autor: TheCrow
 23 cze 2023, 11:47
ppp1ppp pisze:
04 cze 2023, 17:55
Złożyłem reklamację i uznali, ale jest to irytujące. Czekam na następny okres rozliczeniowy :D Wszystko zrzucają na bank i takie tam. FV też nie widzę choć powinny być
U mnie kolejny okres rozliczeniowy już z inną kartą innego banku i dalej to samo. Daj znać, czy u Ciebie przejdzie płatność.
Ta sytuacja jest dla mnie żenująca. Gdyby nie jedna ważnych dla mnie uslug to opuściłbym pokład h01
 #1153719  autor: mikkel
 14 lip 2023, 08:32
hej, mam szybkie pytanko,
mam subkrypcję i chcę przenieść do innej sieci (wstępnie plej). Ustawiłem zawieszenie które rozpocznie się od 18 lipca czyli wtorku. Jak pójdę do innej sieci z przeniesieniem to co mam podać że mam? Abonamet czy prepaid? Co się dzieje z miesięcznym okresem wypowiedzenia? Przestaje obowiązywać?
 #1153720  autor: Karlos20
 14 lip 2023, 09:17
mikkel: prepaid. Subskrypcje przenosisz jak ofertę na kartę (pomimo, iż zawiera cechy abonamentu). Operator musi się zgodzić na oddanie numeru.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1155557  autor: torre24
 07 sie 2023, 14:17
Mam T na kartę (zasilam za 25 zł, 10+10 GB za doładowanie czyli po staremu). Wymyśliłem migrację do Heyah01 bo 20 giga w zupełności mi starcza, a ukryty we mnie skąpiec zaoszczędziłby 5 zł. Poczytałem trochę to forum i dziękując wszystkim piszącym rezygnuję z migracji :-)
 #1155571  autor: koszalineo941268
 07 sie 2023, 16:18
torre24 pisze:
07 sie 2023, 14:17
Poczytałem trochę to forum i dziękując wszystkim piszącym rezygnuję z migracji :-)
Rozwiń myśl.

Odkryłeś, że w Go! masz darmowe 45GB na tydzień, a RWK jest za 20 zł, więc nie musisz doładowywać co miesiąc?
 #1155578  autor: babciagienia1p
 07 sie 2023, 18:19
@koszalineo941268
Jeśli ktoś zechce się wysilić - w GO! - może bawić się krótszymi okresami połączeń wychodzących. Za doładowanie 5,- zł - 91 dni wychodzących. Wychodzi 20,- zł za 364 dni.
Do tego - od wczoraj - użytkownicy sygnalizują, że net działa przy zablokowanych wychodzących. Może chwilowo, a może to jakaś forma rekompensaty za skundlenie sieci z powodu "profesjonalnego" wyłączenia 3G.
 #1155587  autor: rogmaniek
 07 sie 2023, 19:50
babciagienia1p pisze:
07 sie 2023, 18:19
Do tego - od wczoraj - użytkownicy sygnalizują, że net działa przy zablokowanych wychodzących. Może chwilowo, a może to jakaś forma rekompensaty za skundlenie sieci z powodu "profesjonalnego" wyłączenia 3G.
Ten net, w tych pakietach za free, mi już działał znacznie wcześniej. Oczywiście mowa o zablokowanych wychodzących. Sprawdzone pod koniec maja br. Po prostu wystarczyło dany pakiet włączyć przed blokadą połączeń wychodzących.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
 #1155594  autor: babciagienia1p
 07 sie 2023, 21:19
macqmacq pisze:
07 sie 2023, 19:47
...To Twoje doświadczenie? To w gołej GO!? Czy w GO! XXS??? :?

W gołej.
1) Masz 0,00 zł i brak wychodzących. Doładowujesz 5,- zł. Dostajesz +31 dni na wychodzące i stan konta 5,01 zł.
2) Po 31 dniach - w ostatnim dniu ważności o godz. 23:59:59 - system karnie wydłuża Ci ważność konta na wychodzące o +30 dni i pobiera opłatę 3,00 zł.
3) Po kolejnych 30 dniach - w ostatnim dniu ważności o godz. 23:59:59 - system karnie wydłuża Ci ważność konta na wychodzące znowu o +30 dni i pobiera opłatę 2,01 zł.
Razem dostajesz +91 dni wychodzących, na koncie znowu masz 0,00 zł. Możesz doładować ponownie, ale niekoniecznie od razu po utracie wychodzących, bo podobno można korzystać z netu na zablokowanych wychodzących, więc można jeszcze kilka dni odczekać, jeśli aktywowałeś, którąś z paczek 10-15-20 GB w 91 dniu. Wychodzi, że maksymalnie można wycisnąć +98 dni za 5,- zł.
 #1155688  autor: torre24
 09 sie 2023, 15:05
koszalineo941268 pisze:
07 sie 2023, 16:18
torre24 pisze:
07 sie 2023, 14:17
Poczytałem trochę to forum i dziękując wszystkim piszącym rezygnuję z migracji :-)
Rozwiń myśl.

Odkryłeś, że w Go! masz darmowe 45GB na tydzień, a RWK jest za 20 zł, więc nie musisz doładowywać co miesiąc?
Zostaję na razie w T na kartę.
 #1155762  autor: TheCrow
 10 sie 2023, 18:16
TheCrow pisze:
26 kwie 2023, 10:25
Jest problem i potrzebuję pomocy. Przeniosłem nr do H01 niecały miesiąc temu, z karty płatniczej ładnie pobrali 1 zł, wszystko działa prawidłowo... oprócz kolejnej płatności. Zamiast pobrać opłatę za kolejny miesiąc z karty płatniczej, dostałem maila z informacją o konieczności wykonania płatności przez P24 (automatyczny z bankowości internetowej lub blik). Zlekceważyłem to, bo przecież karta podpięta. Kilka dni później kolejny mail o podobnej treści z informacją, że jak nie zapłacę przez P24 to karta sim przestanie być aktywna. Na czacie pani twierdzi, że dzieje się tak, jak nie można pobrać pieniędzy z karty. Zapłaciłem blikiem, opłata +0,50 zł. W banku twierdzą, że z kartą jest ok, nie było próby obciążenia karty przez t-mobile, infolinia heyah ma oddzwonić, jak coś ustali.
Ktoś ma podobne doświadczenia i sobie z nimi poradził?
Dwie reklamacje później sprawa się rozwiązała. Podobno był jakiś błąd systemu, który został wyeliminowany. Opłata subskrybcyjna została pobrana z karty, dostałem rekompensatę w wysokości miesięcznej opłaty. W końcu...
  • Strona 49 z 52
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52