DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 52
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 52
 #1105138  autor: baliest
 19 paź 2020, 14:50
Ja miałem problem z przeniesieniem numeru, dwukrotnie pobrano opłate, ale już jest ok. W piątek zadzwoniono do mnie z 602900000, przeproszono i nie muszę płacić za pierwszy okres rozliczeniowy.
 #1105246  autor: M4rio
 20 paź 2020, 14:00
Tak jak ja mialem sentyment do Heyah tak mnie T-M skutecznie wyleczylo :lol:
Moich dwoch nr juz nie beda mieli . Problemy z przeniesieniem nr , problemy z pobraniem oplaty , przez dwa tygodnie nikt nic nie wie :lol:
Dwa nr juz w innej sieci ,a szkoda ...

TAG
 #1105355  autor: crazyjack
 22 paź 2020, 07:42
Ja po 40 dniach postanowiłem przenieść numer do Orange Flex. Wczoraj przyszła odpowiedź odmowna - mój numer wg Heyah jest nieaktywny. Na infolinii zdziwili się, że mój numer normalnie działa. Od samego początku zgłaszałem im błąd z aplikacją Moja Heyah - mam status oczekujący (w dostawie) i nic nie mogę zmienić w usługach. Jedyne co mi się udało to odpięcie karty. Mam czekać do 48h i dzwonić do nich.
 #1105394  autor: 24bis24
 22 paź 2020, 16:49
Miał już może tak ktoś, że numer jest zarejestrowany na inną osobę a aplikacja podpina ten numer do aplikacji innego użytkownika?
Karta płatnicza też nie osoby na którą zarejestrowany został numer, płatność za numer była wygenerowanym linkiem.
Sami śmieją się już z tego co napłodzili podczas zgłoszeń a technicy rozkładają ręce.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1105400  autor: TomLee
 22 paź 2020, 17:43
Mam 2 numery zarejestrowane na 2 różne osoby i działają razem w apace Heyah. Apka od wczoraj pokazuje na obu numerach brak usług ale wszystko działa.
 #1105402  autor: 24bis24
 22 paź 2020, 18:12
W tym przypadku co opisałem nie da się podpiąć numeru pod apkę już istniejącą z dodanymi numerami H01 wyskakuje błąd. Trzeba pobrać nową na inny smartfon wtedy numer dopisuje się do nieznanego konta (konto innej osoby z jego numerem). Można zarządzać oboma numerami. Karta płatnicza również tego innego numeru podpięta.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1105679  autor: 24bis24
 27 paź 2020, 13:28
Kolejna ciekawostka. Otóż w/g TM numery zakupione jako nowe z puli numerów nie powinny być przenoszone do innych sieci (powinny działać tylko w H 01). Regulamin to podobno szczegółowo określa lecz nikt nie potrafi wskazać punktu mówiącym o tym. Te co zostały przeniesione do innych sieci z H 01 jako nowo nabyte nie powinny się przenieść.
Dlatego karty H 01 po przeniesieniu numeru do innej sieci są nadal aktywne i nie można ich wyłączyć.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2020, 13:31 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1105682  autor: f0ku5
 27 paź 2020, 15:00
24bis24 pisze:
27 paź 2020, 13:28
Kolejna ciekawostka. Otóż w/g TM numery zakupione jako nowe z puli numerów nie powinny być przenoszone do innych sieci (powinny działać tylko w H 01). Regulamin to podobno szczegółowo określa lecz nikt nie potrafi wskazać punktu mówiącym o tym. Te co zostały przeniesione do innych sieci z H 01 jako nowo nabyte nie powinny się przenieść.
Dlatego karty H 01 po przeniesieniu numeru do innej sieci są nadal aktywne i nie można ich wyłączyć.
Co to za brednie? :D T-Mobile w tej chwili dobiło dna.
 #1105942  autor: 24bis24
 01 lis 2020, 17:27
Wczoraj listem rejestrowanym dostałem od T-M oficjalne pismo.
Szanowni Państwo

Potwierdzamy, iż w dniu 05.09.2020r. T-Mobile odnotowała wpływ Państwa reklamacji.
Prosimy oczekiwać na odpowiedź.
Z wyrazami szacunku
.................................... tu podpis
K................. Andrzej
Kierownik Sekcji Reklamacji

podany jest nr. pisma ....../09/2020
pismo datowane jest 23.10.2020r.

Co jest w tym ciekawe ja tego dnia żadnej reklamacji nie zgłaszałem, nie pisałem również na [email protected]
Pisałem w innych terminach ale nie mam na nie odpowiedzi. Co do samego pisma co otrzymałem to zrobiono kolejne zgłoszenie gdyż nie ma możliwości odczytania treści tego co zostało zgłoszone w dniu 05.09.2020r nie wiem przez kogo na moje dane.

Zwróćcie uwagę na daty to była reklamacja, według mnie to powinna być uznana a oni TM piszą, żeby oczekiwać na odpowiedź :) .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1105947  autor: iphoneski
 01 lis 2020, 20:12
Ja ich już opieprzyłem i podobno zlecony zwrot kasy na kartę, w ciągu 15 dni ma być, zgłoszenie uznane za rozwiązane, bo przyszła ocena pracy konsultanta do wypisania. Pieniądze jeszcze nie doszły, No ale czas jeszcze jest.
 #1105955  autor: 24bis24
 01 lis 2020, 21:35
@iphoneski, ja bym za bardzo nie wierzył temu, że zgłoszenie uznane za rozwiązane i nastąpi zwrot środków.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1105957  autor: iphoneski
 01 lis 2020, 21:51
Dlatego nie oceniałem rozwiązania - będzie zwrot =będzie ocenione :)
 #1105983  autor: iphoneski
 02 lis 2020, 19:53
To wysyłanie listów to chyba jakaś zmasowana akcja - ja też dostałem. Idealnie to samo co dostałem w mailu - sprawa rozwiązana, korekta faktury będzie wystawiona. Nie wiem tylko po co to wysyłali 2 razy w dwóch formach - mam w domu drukarkę ;)
 #1106018  autor: 24bis24
 03 lis 2020, 15:21
Dzisiaj zamiast wyłączyć numer z sieci H 01 po przeniesieniu do innego operatora dostałem na @:

to_ja_heyah.

cieszę się z twojej decyzji.

twoja subskrypcja Subskrypcja Heyah 01 ( Pakiet 20 GB) dla numeru
488888xxxxx pozostaje aktywna.
nie włączałem w aplikacji nic osobiście

zgłoszenia kolejne są bez odpowiedzi tylko takie kwiatki

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1106181  autor: iphoneski
 06 lis 2020, 13:02
Dobry opierdziel nie jest zły - dziś elegancko pieniążki od T wpadły na konto. Ciekawe jest to, że plan cały czas jest aktywny, więc mam 20GB neta za darmo :)
 #1106348  autor: crazyjack
 09 lis 2020, 10:38
U mnie po pięciu odmowach Heyah w końcu wyraziła zgodę na odejście do Orange Flex (od soboty jestem już w Orange) pomimo nie rozwiązania problemu z działającym moim numerem (u nich w bazie był nieaktywny).
Dzień przed odejściem w aplikacji pojawił się dni ważności subskrypcji i licznik zużycia danych (nie znalazłem opcji w aplikacji jak wyłączyć pocztę głosową - komuś się to udało zrobić?)
Heyah nie wyłączyła mojego numeru w sobotę - nie mogłem dzwonić, ani do mnie nikt się nie mógł dodzwonić. W aplikacji mój numer jest jako zawieszony teraz. Włożyłem kartę Orange - działa bez problemów.
Nie polecam więc Heyah 01 - ich Dział Techniczny to totalne nieporozumienie.
 #1106350  autor: 24bis24
 09 lis 2020, 11:15
crazyjack pisze:
09 lis 2020, 10:38
Heyah nie wyłączyła mojego numeru w sobotę - nie mogłem dzwonić, ani do mnie nikt się nie mógł dodzwonić.
Za bardzo to nie jestem w stanie połapać się w tym co piszesz. Skoro nie wyłączyła numeru bo nie wyłącza numeru po przeniesieniu (to czemu nie mogłeś dzwonić z karty H 01 tak to zrozumiałem)jak karta aktywna?. Jeśli ktoś do Ciebie dzwonił to powinieneś odbierać na Flex.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 25 z 52
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 52
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 52