DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 41 z 52
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 52
 #1127590  autor: simi79
 31 sty 2022, 18:48
mleduchowski5785 pisze:
26 sty 2022, 13:45
Do wszystkich zainteresowanych po aktualizacji do oneUI 4 na s20 fe 4g przełączniki do volte i vowifi się pojawiły, same usługi też wygląa, że działają. Odpowiednie ikonki są na wyświetlaczu, szybkość zestawienia połączenia też jest lepsza co wskazuje, że wszystko śmiga.
Dzięki za info. Niestety z androidem 12 przestała działać aplikacja mojaheyah.
 #1127598  autor: Spacedust
 31 sty 2022, 21:43
TomLee pisze:
21 sty 2022, 12:14
Stare pakiety za 39 zł po 1 stycznia 2022 dostają 5,6 GB/30 dni w roamingu UE.
Stare dostają 2,9 GB/30 dni, a było wcześniej 2,4 GB.
 #1127605  autor: simi79
 01 lut 2022, 05:55
surface123 pisze:
31 sty 2022, 21:12
Tak samo nie działa Mój T-Mobile a iperato ma w powazaniu by zrobić poprawkę ..
Mój T-mobile już działa, była aktualizacja.
 #1127629  autor: TomLee
 01 lut 2022, 16:28
Spacedust pisze:
31 sty 2022, 21:43
Stare dostają 2,9 GB/30 dni, a było wcześniej 2,4 GB.
Na 2 numerach pojawia się 5,6 GB roamingu w UE odnawianych co 30 dni. Córka wykorzystuje często część pakietu w polskich górach i po 30 dniach jest naliczanie od nowa (wcześniej było 4,7 GB)
 #1127831  autor: Iwona2002
 06 lut 2022, 11:40
Zastanawiam sie nad przejściem do Heyah01 lub do a2Mobile. a2Mobile po przekroczeniu limity GB oferuje prędkość 512kb/s a czy w Heyah01 jest jakies organiczenie po wykorzystaniu pakietu GB?
 #1127869  autor: Karlos20
 06 lut 2022, 22:38
Iwona2002: po wyczerpaniu GB, transmisja jest blokowana (spada do zera). Wówczas działa tylko transmisja do apki Moja Heyah. Operator umożliwia dokupienie 5GB za 10 zł na 30 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1129193  autor: zioomek65
 12 mar 2022, 20:04
Witam,
po zmianie telefonu na 5G widzę że w części miejscowości wskakuje mi zasięg 5G. Jednak jakieś różnicy w prędkościach na razie nie widać. Czy ktoś orientuje się może kiedy Heyah wprowadzi usługę eSIM ?
 #1129194  autor: iphoneski
 12 mar 2022, 20:42
@zioomek65
Ale 5G wskakuje ci w 01? Ciekawie, Bo oficjalnego info od operatora nie ma w tej kwestii. Co do eSIM trochę jeszcze poczekasz, bo im nawet w Abo średnio z tym idzie, a co dopiero mówić o submarce.
 #1129242  autor: zioomek65
 14 mar 2022, 20:11
Dokładnie w ofercie 01. W zeszłym tygodniu zmieniłem telefon na xiaomi 11 5G i wchodząc do mojego pokoju w pracy wskoczyła mi ikonka 5G. Najlepsze jest to że będąc w biurze obok (kilka metrów dosłownie) jest już tylko LTE+. WYMODEROWANO OFF-TOP
Ostatnio zmieniony 14 mar 2022, 20:34 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Usunięto pytanie nie na temat
 #1129244  autor: zwariowany.kurczak
 14 mar 2022, 20:54
Witam, błąd we wniosku MNP.
Lepiej nie odbierać karty SIM, zaczekać jak anulują MNP. Czy jednak ktoś przerabiał i odebrać SIM, skorygują dane? :D
Pomoc mail/tel jest na poziomie gimnazjum.
 #1129253  autor: babciagienia1p
 15 mar 2022, 03:44
@zwariowany.kurczak
Nie ma znaczenia czy odbierzesz. Błędne dane poszły do systemu. Skutek - karta będzie działać albo nie będzie działać, numer przeniesie się lub nie przeniesie się. Zależy jakie dane są nieprawidłowe.
 #1129269  autor: zwariowany.kurczak
 15 mar 2022, 16:02
Dziękuję za wnikliwą, rzeczową, systemową, dogłębną, przeprocesowaną, przerobioną i rewidowaną pomoc. :D

Rozwiązanie, NIE odbierać karty SIM - przesyłka wróci a proces się anuluje.
heyah01 rozpoczyna MNP po odbiorze karty przez przyszłego klienta.
kod błędu 119/E03 :mrgreen:
Przy okazji, przy powrocie numeru do macierzystego właściciela danego zakresu numeracji, tabela routingu dla numery jest wyczyszczona u każdego korzystającego z bazy.
 #1129278  autor: Remington
 15 mar 2022, 19:01
119 E03:
 wskazanie trybu prepaid, ale nie udzielenie
pełnomocnictwa lub
 wskazanie trybu prepaid, ale nie wskazanie trybu DAY lub
 wskazanie tryby DAY, ale nie udzielenie pełnomocnictwa
 #1129289  autor: babciagienia1p
 16 mar 2022, 10:54
W przypadku papierowego wniosku o przeniesienie (w punkcie) pełnomocnictwo jest podstawowym elementem wniosku. Bez niego "biorca" nie ruszy z procedurą. Jednocześnie jest ono nieodwołalne.
Być może w przypadku wniosku na odległość pełnomocnictwo, wśród podpisywanych dokumentów, ma ze sobą kurier, a może gdzieś nastąpił błąd w systemie T-Mobile.
 #1131022  autor: bogna22
 08 maja 2022, 01:09
W 01 nadal nie można "na firmę", ani przenieść się pomiędzy taryfami heyah 01/dniówka czy Go!
Zadziwia brak możliwości rejestracji startera/przeniesienia numeru do Go!, na zasadzie potwierdzenia zdalnie tożsamości.
 #1131047  autor: iphoneski
 08 maja 2022, 13:04
bogna22 pisze:
08 maja 2022, 01:09
Zadziwia brak możliwości rejestracji startera/przeniesienia numeru do Go!, na zasadzie potwierdzenia zdalnie tożsamości.
Przecież można - weryfikujesz się poprzez bank. Ta usługa nazywa się chyba "Moje ID" i tak samo potwierdzasz choćby pełnoletność w Lotto Online.
  • Strona 41 z 52
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 52
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 52