Ja już wielokrotnie podkreślałem, że Heyah 01 to jeden wielki niewypał. Wszystko tam zrobione jest "na sztywno", jakby przez Kubusia Puchatka Elektronika. Jak jedna rzecz się zepsuje, leci wszystko. Zresztą widać to po konstrukcji oferty. Brak migracji między taryfami to szczególny objaw tego, że coś z tym systemem Heyah 01 jest nie tak jak być powinno. Zauważcie, że ta oferta jest tak sztywna, że ciężko im do niej cokolwiek dodać. Ten system nie żyje. Ktoś raz uszył ofertę, wklepali to w system i już koniec, nic nie można zrobić - dodać pakietów Internetu, 5G, czy eSIM, że nie wspomnę o promocjach czasowych. Tego w H01 nie ma, nie było i nie będzie. Najpierw trzeba poprawić system bilingowy, a najlepiej go zmienić. Kupili lub zrobili gniota. Dziwne, bo do T-Mobile na Kartę GO! też robili nowy system i jakoś lepiej to wyszło. Moim zdaniem ta oferta nie przeżyje. Klienci będą zmigrowani do oferty na kartę. Oczywiście ktoś napisze, po co inwestować jak klientów mało i zysków nie przynosi... ale jak ma przynosić zyski skoro Heyah 01 nie dość, że nie jest atrakcyjna to jeszcze wyjątkowo zawodna? Koło się zamyka.
T-Mobile powinien zamknąć tę ofertę, popracować nad systemem bilingowym i odpalić coś nowego, oczywiście pod inną marką, bo H01 jest już spalona - wysoce awaryjna, uboga dla niewymagających osób, którym nie przeszkadza życie bez głównego numeru przez miesiąc, bo 20 zł, to nie 30 u konkurencji.