DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 48 z 51
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
 #1147767  autor: iphoneski
 14 kwie 2023, 11:08
Kazick pisze:
10 kwie 2023, 09:06
iphoneski pisze:
09 kwie 2023, 22:50
Akurat profilami na Facebooku nie należy się przejmować, bo tam sami niezadowoleni piszą. Gdyby według tego wybierać operatora komórkowego, to człowiek chodziłby do budki dzwonić ;)
Mówisz? To podpowiedz proszę jak mam korzystać z bankowości mobilnej, logować się do systemów, gdzie powiadomienie/token przychodzi na mój numer telefonu, odbierać telefonu klientów, którzy od kilkudziesięciu lat mają mój numer?
Mam to wszystko zmieniać, bo jakaś firma nie potrafi ogarnąć migracji z jeden oferty na drugą w ramach swoich ofert?
Ale ja nie neguję wagi tego problemu - sam nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez głównego numeru. Napisałem tylko żeby nie sugerować się profilami na Facebooku, bo według nich żadna sieć nie działa. Bez znaczenia na jaki wejdziesz to nigdzie nie ma zasięgu, internet nie nadaje się do niczego, faktury zawyżone o miljon procent, konsultanci oszukują itd..
 #1147772  autor: Sebastian7806
 14 kwie 2023, 12:07
Zgadzam się, że FB ludzie wylewają żale na operatorów, często niesłusznie lub na wyrost. W przypadku Heyah01 żale te jednak są w 100 proc. uzasadnione. W tej marce wiele rzeczy nie działa jak należy i to od samego początku. Postawili system do oferowania subskrypcji, ale ma on pełno błędów i niedoróbek. Chcieli konkurować z Flexem, ale nie wyszło. W pierwszej fazie działania Heyah01 nawet LTE nie chciało na kartach chodzić, MNP nie działało jak należy. Kiedy to opanowali pojawiły się kolejne błędy - na przykład z migracjami. Do tej pory w Heyah01 nie skorzystasz z usług premium, bo system na to nie pozwala. Nie pozwala na migrację pomiędzy taryfami, na uruchomienie 5G czy eSIM. Gdyby skrypt tego systemu był prawidłowy wszystko by już działało, by T-Mobile nie odstawał technicznie od Flexa, ale tu nic nie działa i nawet nie rokuje, by zaczęło działać. T-Mobile musi niestety zainwestować w nową platformę do obsługi subskrypcji, tak jak zrobił to Orange. Inaczej oferta będzie musiała być wygaszona. Zdaję sobie sprawę, że część użytkowników nie potrzebuje eSIM, 5G, łatwej migracji pomiędzy planami, czy dokupienia dodatkowych pakietów..., ale czy można rozwijać ofertę bazując tylko na cenie 19,99 zł? Pozbawioną wszelkich nowinek technicznych? Na krótką metę tak, ale na dłuższą oferta nie rokuje. T-Mobile powinien wygasić Heyah01, przenieść użytkowników do prepaid, naprawić zardzewiałą platformę lub zakupić nową i uruchomić nową markę subskrypcji. Trupa Heyah01 nie ma już nawet co naprawiać.
 #1147827  autor: iphoneski
 14 kwie 2023, 21:46
Pytanie co się bardziej opłaca. Kupić platformę to są koszty, a na No limit w systemie z dziurami jak po strzelaninie zawsze jacyś chętni się znajdą, byle tylko było taniutko. Orange sporo zainwestował w Flexa, pozwala nawet zrywać umowy abonamentowe o ile ktoś tam przejdzie, a tłumów jakoś nie ma.
Więc może jakiś geniusz Excela w T wyliczył, że ostatecznie lepiej kusić dusigroszy cenami (zwłaszcza podczas galopującej inflacji), niż wydawać miliony na coś, co może się zwróci a może nie. Tym bardziej, że klientom z zasobniejszymi portfelami zawsze można dać abonament No limit za 85 zł i mieć pewny pieniądz przez 2 lata - tam jest esim, 5G itd..
 #1148688  autor: TheCrow
 26 kwie 2023, 10:25
Jest problem i potrzebuję pomocy. Przeniosłem nr do H01 niecały miesiąc temu, z karty płatniczej ładnie pobrali 1 zł, wszystko działa prawidłowo... oprócz kolejnej płatności. Zamiast pobrać opłatę za kolejny miesiąc z karty płatniczej, dostałem maila z informacją o konieczności wykonania płatności przez P24 (automatyczny z bankowości internetowej lub blik). Zlekceważyłem to, bo przecież karta podpięta. Kilka dni później kolejny mail o podobnej treści z informacją, że jak nie zapłacę przez P24 to karta sim przestanie być aktywna. Na czacie pani twierdzi, że dzieje się tak, jak nie można pobrać pieniędzy z karty. Zapłaciłem blikiem, opłata +0,50 zł. W banku twierdzą, że z kartą jest ok, nie było próby obciążenia karty przez t-mobile, infolinia heyah ma oddzwonić, jak coś ustali.
Ktoś ma podobne doświadczenia i sobie z nimi poradził?
 #1148693  autor: Remington
 26 kwie 2023, 10:41
Miałem to, choć nie w Heyah. Chodzi o to, że karta wydaje się zapisana, ale nie jest zweryfikowana przez 3D Secure. Przez co w momencie dokonywania płatności wpada w ten tryb, a że Ty nie bierzesz w tym udziału, płatność jest odrzucana. I to jeszcze przed bankiem, więc poprawnie bank Ci odpowiedział.

Spróbuj dodać tę karte ponownie. Jeśli podczas dodawania karty nie będziesz musiał jej potwierdzić przez bank, to z dużą dozą pewności sytuacja się powtórzy.

Wówczas podepnij inną kartę, najlepiej innego banku.
 #1148697  autor: TheCrow
 26 kwie 2023, 11:05
Podejrzewam, że chodzi o silne uwierzytelnienie, ale coś jest nie tak raczej po stronie t-mobile. Próbowałem 4 karty różnych banków, zarówno visa i mc, bez rezultatu, czyli aplikacja "moja heyah" za każdym razem przepuszcza kartę bez potrzeby 3DS.
 #1148710  autor: Remington
 26 kwie 2023, 12:21
Mnie się to zdarzyło nawet na Amazonie mimo pozytywnego przejścia procesu silnego uwierzytelnienia. Czyli i to nie jest regułą. Pomogła zmiana karty na inny bank.
 #1148785  autor: kondziel
 26 kwie 2023, 19:29
U mnie Revolut bez problemu na dwóch numerach, mam podpięte wirtualne karty.
 #1148844  autor: Matek_90
 27 kwie 2023, 12:23
Cześć, przeniosłem parę dni temu numer z flexa, samo przeniesienie poszło bez żadnych problemów, ale mam pytanie do użytkowników o jakość połączeń. W Orange przy połączeniach miałem ikonkę HD/HD+, a w Heyah ikonki całkowity brak, VoLte caly czas pokazuje że mam, choć podczas rozmowy jadąc samochodem przeważnie znika po jakimś czasie, nawet przestaje działać internet całkowicie, czyli zrzuca połączenie do 2G :roll: w Orange trzymało praktycznie zawsze LTE... jest w końcu to HD+ w Heyah czy nie ma?
Udało Wam się wyłączyć poczte głosowa? ##002# u mnie nie działa, konsultat twierdzi, że poczta jest wyłączona, a poczta caly czas działa....
I czy serio do teraz nie ma możliwości zmiany pakietu? Przed przeniesieniem numeru tego nie doczytałem,myślałem że jak we flex można zmieniać do woli 8)
 #1148901  autor: Sebastian7806
 27 kwie 2023, 20:34
Matek_90 pisze:
27 kwie 2023, 12:23
Cześć, przeniosłem parę dni temu numer z flexa, samo przeniesienie poszło bez żadnych problemów, ale mam pytanie do użytkowników o jakość połączeń. W Orange przy połączeniach miałem ikonkę HD/HD+, a w Heyah ikonki całkowity brak, VoLte caly czas pokazuje że mam, choć podczas rozmowy jadąc samochodem przeważnie znika po jakimś czasie, nawet przestaje działać internet całkowicie, czyli zrzuca połączenie do 2G :roll: w Orange trzymało praktycznie zawsze LTE... jest w końcu to HD+ w Heyah czy nie ma?
Udało Wam się wyłączyć poczte głosowa? ##002# u mnie nie działa, konsultat twierdzi, że poczta jest wyłączona, a poczta caly czas działa....
I czy serio do teraz nie ma możliwości zmiany pakietu? Przed przeniesieniem numeru tego nie doczytałem,myślałem że jak we flex można zmieniać do woli 8)
Nie można zmienić pakietu, nie można wyłączyć poczty głosowej, nie można wykupić dodatkowego pakietu danych, nie można korzystać z 5G, nie można skorzystać z połączeń premium, nie ma eSIM.
 #1148924  autor: Matek_90
 28 kwie 2023, 09:28
Sebastian7806 pisze:
Matek_90 pisze:
27 kwie 2023, 12:23
Cześć, przeniosłem parę dni temu numer z flexa, samo przeniesienie poszło bez żadnych problemów, ale mam pytanie do użytkowników o jakość połączeń. W Orange przy połączeniach miałem ikonkę HD/HD+, a w Heyah ikonki całkowity brak, VoLte caly czas pokazuje że mam, choć podczas rozmowy jadąc samochodem przeważnie znika po jakimś czasie, nawet przestaje działać internet całkowicie, czyli zrzuca połączenie do 2G :roll: w Orange trzymało praktycznie zawsze LTE... jest w końcu to HD+ w Heyah czy nie ma?
Udało Wam się wyłączyć poczte głosowa? ##002# u mnie nie działa, konsultat twierdzi, że poczta jest wyłączona, a poczta caly czas działa....
I czy serio do teraz nie ma możliwości zmiany pakietu? Przed przeniesieniem numeru tego nie doczytałem,myślałem że jak we flex można zmieniać do woli 8)
Nie można zmienić pakietu, nie można wyłączyć poczty głosowej, nie można wykupić dodatkowego pakietu danych, nie można korzystać z 5G, nie można skorzystać z połączeń premium, nie ma eSIM.
To i tak sukces, że da się zadzwonić i wysłać sms :lol:
 #1149030  autor: iphoneski
 29 kwie 2023, 09:51
@surface123
Nie No, Lyca ma 5G chyba. No i abonament z 70GB kosztuje w promocji dychę miesięcznie, a za takie grosze można im pewne niedociągnięcia darować ;)
 #1149037  autor: Karlos20
 29 kwie 2023, 10:20
Co Wy z tą Lyca? To największa padaka, nawet wsparcie 5G Plusa im nie pomoże. Kiedy to zrozumiecie, że korzystając z pakietu promocyjnego mogą nagle wyłączyć kartę?
To już lepsza H01 - też tani start, bo 1 zł ale jest gwarancja, że będzie to działać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149042  autor: iphoneski
 29 kwie 2023, 11:38
Jaka gwarancja? Cofnij sobie posty i poczytaj jak ludzie miesiąc żyli bez głównego numeru, bo w Heyah coś się zatkało. Lyca i 01 to oferty o zbliżonym współczynniku badziewności, tylko Lyca chociaż ma tego świadomość i oferuje usługi niemal za FREE.
 #1149066  autor: Karlos20
 29 kwie 2023, 16:29
iphoneski: Sam czekałem 4 dni na migrację z prepaida Heyah do H01 ale się udało. A mój kłopot z Lyca nie rozwiązał się nigdy, pomimo posiadanego pakietu z 70 GB (promka z Peppera), połączenia nie były możliwe - po angielsku był komunikat o potrzebie rejestracji numeru (numer był rejestrowany w Żabce). Jak można w kilka dni po włączeniu pakietu odciąć Cię ot tak z usług za które zapłaciłeś?
Nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło w dużych sieciach MNO, submarkach czy innych MVNO.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149072  autor: iphoneski
 29 kwie 2023, 16:46
Karlos20 pisze:
29 kwie 2023, 16:29
Jak można w kilka dni po włączeniu pakietu odciąć Cię ot tak z usług za które zapłaciłeś?
A jak można zostawić kogoś na 4 dni bez głównego numeru telefonu? A co jeśli w trakcie tych czterech dni dziecko w przedszkolu spadnie z huśtawki, rozbije głowę a ty go nie odbierzesz, bo nie masz telefonu i nikt się do ciebie nie dodzwoni? Dla mnie jedna i druga sytuacja jest niedopuszczalna, dlatego stawiam znak równości pomiędzy tymi sieciami. Zresztą te dwie nie są jedyne - wystarczy choćby wspomnieć o wadliwych kartach w a2 Mobile i konieczności czekania 3 dni na kuriera z duplikatem. A jak się zepsuła w sobotę to jeszcze zabawniej, bo obsługa czynna tylko w dni robocze i problem zgłosisz dopiero w poniedziałek. Ogólnie nigdy nie myślałem, że będę mógł postawić znak równości pomiędzy jakimiś pseudo sieciami bez miligrama jakości i ofertą T-Mobile, który przecież jakością chwali się gdzie i kiedy tylko może.
 #1149080  autor: Sebastian7806
 29 kwie 2023, 20:40
Ja już wielokrotnie podkreślałem, że Heyah 01 to jeden wielki niewypał. Wszystko tam zrobione jest "na sztywno", jakby przez Kubusia Puchatka Elektronika. Jak jedna rzecz się zepsuje, leci wszystko. Zresztą widać to po konstrukcji oferty. Brak migracji między taryfami to szczególny objaw tego, że coś z tym systemem Heyah 01 jest nie tak jak być powinno. Zauważcie, że ta oferta jest tak sztywna, że ciężko im do niej cokolwiek dodać. Ten system nie żyje. Ktoś raz uszył ofertę, wklepali to w system i już koniec, nic nie można zrobić - dodać pakietów Internetu, 5G, czy eSIM, że nie wspomnę o promocjach czasowych. Tego w H01 nie ma, nie było i nie będzie. Najpierw trzeba poprawić system bilingowy, a najlepiej go zmienić. Kupili lub zrobili gniota. Dziwne, bo do T-Mobile na Kartę GO! też robili nowy system i jakoś lepiej to wyszło. Moim zdaniem ta oferta nie przeżyje. Klienci będą zmigrowani do oferty na kartę. Oczywiście ktoś napisze, po co inwestować jak klientów mało i zysków nie przynosi... ale jak ma przynosić zyski skoro Heyah 01 nie dość, że nie jest atrakcyjna to jeszcze wyjątkowo zawodna? Koło się zamyka.

T-Mobile powinien zamknąć tę ofertę, popracować nad systemem bilingowym i odpalić coś nowego, oczywiście pod inną marką, bo H01 jest już spalona - wysoce awaryjna, uboga dla niewymagających osób, którym nie przeszkadza życie bez głównego numeru przez miesiąc, bo 20 zł, to nie 30 u konkurencji.
 #1150410  autor: ppp1ppp
 28 maja 2023, 15:28
TheCrow pisze:
26 kwie 2023, 10:25
Jest problem i potrzebuję pomocy. Przeniosłem nr do H01 niecały miesiąc temu, z karty płatniczej ładnie pobrali 1 zł, wszystko działa prawidłowo... oprócz kolejnej płatności. Zamiast pobrać opłatę za kolejny miesiąc z karty płatniczej, dostałem maila z informacją o konieczności wykonania płatności przez P24 (automatyczny z bankowości internetowej lub blik). Zlekceważyłem to, bo przecież karta podpięta. Kilka dni później kolejny mail o podobnej treści z informacją, że jak nie zapłacę przez P24 to karta sim przestanie być aktywna. Na czacie pani twierdzi, że dzieje się tak, jak nie można pobrać pieniędzy z karty. Zapłaciłem blikiem, opłata +0,50 zł. W banku twierdzą, że z kartą jest ok, nie było próby obciążenia karty przez t-mobile, infolinia heyah ma oddzwonić, jak coś ustali.
Ktoś ma podobne doświadczenia i sobie z nimi poradził?
Mam to samo, płatności nie pobrali z karty a przyszedł mail.
Podpiąłem kartę jeszcze raz i nie wiem czy będzie próba pobrania kwoty czy mam zapłacić przez link. Na BOK sami nie wiedzą .....
 #1150486  autor: TheCrow
 30 maja 2023, 19:43
U mnie, niestety, problem nie rozwiązany. Kolejny miesiąc i znowu płatność przez bramkę P24. Złożyłem reklamację, coś robili ale widać, że heyah nie poradził sobie z tym i jest jak było. Teraz zmieniłem domyślna kartę na inną i czekam na kolejną próbę płatności za 4 tygodnie. Czyli "zbójnia" na maksa.
Zapłać przez linka koniecznie, bo możesz być bez usług po terminie.
  • Strona 48 z 51
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51