- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
o dziwo działa ``zawieszenie usługi``- subskrypcji
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Kolejna weryfikacja działu technicznego błędna.
Numer pomimo braku możliwości płatności
i komunikatu:
Coś poszło nie tak [{"message":"Could not reserve resource.","messageCode":"validationError"}]
Wróć.
udało się przygarnąć i aktywować.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Nie polecam #heyah #tmobile.
Od 17 dni nie działał mi numer który z sieci Orange Flex chciałem przenieść do Heyah 01. Dzwoniłem i pisałem do nich dziesiątki razy, dostawałem informację "Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem problemu"
Jeśli przeniesienie trwa dłużej niż 24h możemy ubiegać się odszkodowanie:
Od 17 dni nie działał mi numer który z sieci Orange Flex chciałem przenieść do Heyah 01. Dzwoniłem i pisałem do nich dziesiątki razy, dostawałem informację "Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem problemu"
Jeśli przeniesienie trwa dłużej niż 24h możemy ubiegać się odszkodowanie:
Kod: Zaznacz cały
Art. 71b. prawo telekom.
Przeniesienie numeru
1.
Przeniesienie numeru, o którym mowa w art. 71 przeniesienie przydzielonego numeru do istniejącej sieci operatora, następuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia wskazanego w umowie o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru jako dnia rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego dostawcę usług.
2.
W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w ust. 1, abonentowi przysługuje od dotychczasowego dostawcy usług jednorazowe odszkodowanie za każdy dzień zwłoki w wysokości 1/4 sumy opłat miesięcznych liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, a w przypadku abonentów usługi przedpłaconej w wysokości 1/4 sumy wartości doładowań konta z ostatnich trzech miesięcy, chyba że brak możliwości realizacji przeniesienia numeru nastąpił z przyczyn leżących po stronie systemu, o którym mowa w art. 78 informacje dotyczące lokalizacji zakończenia sieci ust. 4. W przypadku gdy opóźnienie w przeniesieniu numeru nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie dotychczasowego dostawcy usług, przysługuje mu zwrot wypłaconego odszkodowania lub jego części od podmiotu, z winy którego nastąpiło opóźnienie.
3.
W przypadku przeniesienia numeru bez zgody abonenta, za każdy dzień od dnia aktywacji numeru w nowej sieci abonentowi przysługuje od nowego dostawcy usług jednorazowe odszkodowanie w wysokości 1/2 średniej opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, a w przypadku abonentów usługi przedpłaconej w wysokości 1/2 sumy wartości doładowań konta z ostatnich trzech miesięcy.
4.
Kwotę odszkodowania, o którym mowa w ust. 2 i 3, oblicza się na podstawie liczby dni, które upłyną do dnia:
1)
przeniesienia numeru w przypadku, o którym mowa w ust. 2;
2)
aktywacji numeru w sieci dotychczasowego dostawcy usług lub uzyskania zgody abonenta na aktywację numeru
w sieci nowego dostawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 3.
3 miesiące temu próbowałem się przenieśc dwa numery.jeden nadal w dostawie , drugi w aplikacji ok, ale ja po kłopotach z pobraniem opłaty nie przeniosłem żadnego. Dziś mail że nie udało im się pobrać opłaty za pakiet 20gb. A gdyby na karcie były pieniądze , bo chyba wygasła jej ważność , to co pobrali by opłatę ? Ta Heya to nie porozumienie, a jeszcze sobie ofertę T-Mobile go! Odpalili.
Siedzę zadowolony we flex
Siedzę zadowolony we flex
na nowo aktywowanych numerach w aplikacji Heyah 01 w miejscu dni ważności króluje teraz niebieski napis Spróbuj.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Czy Heyah 01 wspiera weryfikację przez Alior Bank ?
Spacedust: Chodzi Tobie o usługę MojeID? Niestety, Alior tego nie wspiera.
Źródło: cashless.plObecnie system mojeID oferowany jest przez kilka banków, w tym PKO BP, ING, Pekao i banki spółdzielcze z grup SGB oraz BPS. MojeID umożliwia już także integrację z tzw. węzłem krajowym, a więc rozwiązaniem pozwalającym w podobny sposób jak z portali komercyjnych korzystać z elektronicznych usług publicznych. Wymaga to jednak dodatkowego wdrożenia po stronie banków. Jak dotąd działania te podjęły PKO i banki spółdzielcze. Wkrótce prawdopodobnie dołączy do nich także Pekao.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dostaliście dziś jakiś mail o zmianie regulaminu? Mi coś takiego przyszło, ale jakoś dziwnie ta wiadomość wygląda, więc nie otwierałem nawet.
To tylko poprawki błędów w cenniku (roaming międzynarodowy), podwyżka ceny SMSa Głosowego do 1,23 zł i poprawienie numeru Poczty Głosowej Heyah, poprawny numer to +48888001111 dla przekazów i samodzielnego dzwonienia na skrzynkę głosową.
To nie wszystko, poniżej poprawki dokumentów:
> cennik: https://www.t-mobile.pl/c/binaries/cont ... miany-.pdf
> regulamin systemu Heyah 01: https://www.t-mobile.pl/c/binaries/cont ... zmiany.pdf
To nie wszystko, poniżej poprawki dokumentów:
> cennik: https://www.t-mobile.pl/c/binaries/cont ... miany-.pdf
> regulamin systemu Heyah 01: https://www.t-mobile.pl/c/binaries/cont ... zmiany.pdf
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Moj aktualny status jest taki, ze na 3 numery, moje/bliskich mi osob, 2 zostaly przeniesione i aktywowane w pelnej funkcjonalnosci bez jakichkolwiek problemow, natomiast na 1 nr niestety nie byli w stanie sciagnac oplaty i aktywowac uslug, przez miesiac. Odbijanie sie od BOK'u TM'a etc etc, to samo co u Was.
Dzis mialem termin na przeniesienie mojego nr, wczoraj po 14'tej zostala sciagnieta oplata (na innym nr poprawnie przeniesionym tez pobranie oplaty nastapilo o g.14 z minutami, moze task leci im o tej porze), i juz bodajze w ciagu 2 nastepnych godzin moglem korzystac z netu, apka Heyah pokazywala juz limit na dane, tj 20GB i lista polaczen byla aktywna (w tym przypadku obejmujaca tylko net). Dostalem rowniez sms'a od TM'a, ze w ciagu 24h nastapi przeniesienie nr.
Poprzedni operator wypuscil nr od siebie bodajze 2 minuty po polnocy dzis i niedlugo po tym juz mialem go aktywnego w Heyah.
Rano sprawdzilem, sms'y, polaczenia tel in/out - hula.
Pingi i transfer mam dobre, LTE jest.
Na razie mam podpieta jednorazowa przedplacona wirtualke, kolejna platnosc tez moze z takiej formy zrealizuje, jesli nic sie nie zmieni, ale jezeli nie bedzie akcji z dublami w platnosciach, to od jeszcze kolejnej platnosci juz podepne moze glowna karte aby samo to latalo.
Z czasem jak odpala w tej ofercie chocby VoWiFi to bedzie dla mnie gitara.
Raz na ruski rok mam potrzebe skorzytac z tego.
Parametrowo mi pasuje wciaz ta oferta. Zalezalo mi na masztach T-Mobile'a, bo tam gdzie bywam po prostu sprawdza mi sie glownie Plus i TM. Plusa mialem kilka lat, chcialem sprawdzic TM.
Zalezalo mi rowniez na dywersyfikacji operatorow i masztow. Pracuje stricte zdalnie, mam modem wwan pracujacy na masztach Plusa, i teraz telefon, gdzie moge odpalic tethering na masztach TM'a, w razie problemow z Plusem.
Odnosnie Heyah 01, wyglada troche jakby odpalili usluge za wczesnie, nie bedac do tego przygotowanym. Moze chcieli ubiec T-Mobile'a z oferta pre-paid GO, ktora kilka dni temu weszla. Moze tez zaliczyli awarie, z ktora nie chcieli sie afiszowac. Duzo tego moze, nie wnikam juz.
Slabe jest jednak to wszystko co sie wydarzylo po zaliczeniu wtopy, bo jest oczywista. Informacja, wsparcie, czas realizacji, niekiedy totalna zlewa Klienta.
Dzis mialem termin na przeniesienie mojego nr, wczoraj po 14'tej zostala sciagnieta oplata (na innym nr poprawnie przeniesionym tez pobranie oplaty nastapilo o g.14 z minutami, moze task leci im o tej porze), i juz bodajze w ciagu 2 nastepnych godzin moglem korzystac z netu, apka Heyah pokazywala juz limit na dane, tj 20GB i lista polaczen byla aktywna (w tym przypadku obejmujaca tylko net). Dostalem rowniez sms'a od TM'a, ze w ciagu 24h nastapi przeniesienie nr.
Poprzedni operator wypuscil nr od siebie bodajze 2 minuty po polnocy dzis i niedlugo po tym juz mialem go aktywnego w Heyah.
Rano sprawdzilem, sms'y, polaczenia tel in/out - hula.
Pingi i transfer mam dobre, LTE jest.
Na razie mam podpieta jednorazowa przedplacona wirtualke, kolejna platnosc tez moze z takiej formy zrealizuje, jesli nic sie nie zmieni, ale jezeli nie bedzie akcji z dublami w platnosciach, to od jeszcze kolejnej platnosci juz podepne moze glowna karte aby samo to latalo.
Z czasem jak odpala w tej ofercie chocby VoWiFi to bedzie dla mnie gitara.
Raz na ruski rok mam potrzebe skorzytac z tego.
Parametrowo mi pasuje wciaz ta oferta. Zalezalo mi na masztach T-Mobile'a, bo tam gdzie bywam po prostu sprawdza mi sie glownie Plus i TM. Plusa mialem kilka lat, chcialem sprawdzic TM.
Zalezalo mi rowniez na dywersyfikacji operatorow i masztow. Pracuje stricte zdalnie, mam modem wwan pracujacy na masztach Plusa, i teraz telefon, gdzie moge odpalic tethering na masztach TM'a, w razie problemow z Plusem.
Odnosnie Heyah 01, wyglada troche jakby odpalili usluge za wczesnie, nie bedac do tego przygotowanym. Moze chcieli ubiec T-Mobile'a z oferta pre-paid GO, ktora kilka dni temu weszla. Moze tez zaliczyli awarie, z ktora nie chcieli sie afiszowac. Duzo tego moze, nie wnikam juz.
Slabe jest jednak to wszystko co sie wydarzylo po zaliczeniu wtopy, bo jest oczywista. Informacja, wsparcie, czas realizacji, niekiedy totalna zlewa Klienta.
Ubiec T-Mobile ?
Przecież to jedna firma...
Przecież to jedna firma...
To akurat nic nie znaczy. Wewnętrzna rywalizacja w korpo to norma. I nie tylko, wystarczy wspomnieć o wzajemnym ostrzeliwaniu się Rosjan w Berlinie w 1945 r. by do Generalissimusa Stalina dotarła informacja czyja armia pierwsza dotarła do Kancelarii Rzeszy. W korpo wygląda to często podobnie
Ale dzialy te same raczej nie.
Dywagacja, nie przywiazuje do tego duzej wagi.
Dla klienta to bez znaczenia, a w efekcie to on najczęściej pada ofiarą takiej rywalizacji.
Ja miałem problem z przeniesieniem numeru, dwukrotnie pobrano opłate, ale już jest ok. W piątek zadzwoniono do mnie z 602900000, przeproszono i nie muszę płacić za pierwszy okres rozliczeniowy.
Nawet tanio Cię to wyniosło tylko dwukrotna opłata
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Tak jak ja mialem sentyment do Heyah tak mnie T-M skutecznie wyleczylo
Moich dwoch nr juz nie beda mieli . Problemy z przeniesieniem nr , problemy z pobraniem oplaty , przez dwa tygodnie nikt nic nie wie
Dwa nr juz w innej sieci ,a szkoda ...
Moich dwoch nr juz nie beda mieli . Problemy z przeniesieniem nr , problemy z pobraniem oplaty , przez dwa tygodnie nikt nic nie wie
Dwa nr juz w innej sieci ,a szkoda ...
TAG
Ja po 40 dniach postanowiłem przenieść numer do Orange Flex. Wczoraj przyszła odpowiedź odmowna - mój numer wg Heyah jest nieaktywny. Na infolinii zdziwili się, że mój numer normalnie działa. Od samego początku zgłaszałem im błąd z aplikacją Moja Heyah - mam status oczekujący (w dostawie) i nic nie mogę zmienić w usługach. Jedyne co mi się udało to odpięcie karty. Mam czekać do 48h i dzwonić do nich.
Miał już może tak ktoś, że numer jest zarejestrowany na inną osobę a aplikacja podpina ten numer do aplikacji innego użytkownika?
Karta płatnicza też nie osoby na którą zarejestrowany został numer, płatność za numer była wygenerowanym linkiem.
Sami śmieją się już z tego co napłodzili podczas zgłoszeń a technicy rozkładają ręce.
Karta płatnicza też nie osoby na którą zarejestrowany został numer, płatność za numer była wygenerowanym linkiem.
Sami śmieją się już z tego co napłodzili podczas zgłoszeń a technicy rozkładają ręce.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play