DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 46 z 51
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 51
 #1145136  autor: Karlos20
 09 mar 2023, 10:42
JS1x5: rozczaruję Ciebie, bo za 39 zł wszędzie dostajesz nominalnie taki limit w UE. To nie jest promocja.
Z kolei u konkurencji pomarańczowej (OFNK - pakiety cykliczne, dodatkowe paczki danych) możesz ten limit GB w UE kumulować i przedłużać, więc tutaj H01 w niczym się nie różni od reszty operatorów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1145167  autor: TomLee
 09 mar 2023, 14:00
Karlos20 pisze:
09 mar 2023, 10:42
JS1x5: rozczaruję Ciebie, bo za 39 zł wszędzie dostajesz nominalnie taki limit w UE. To nie jest promocja.
Z kolei u konkurencji pomarańczowej (OFNK - pakiety cykliczne, dodatkowe paczki danych) możesz ten limit GB w UE kumulować i przedłużać, więc tutaj H01 w niczym się nie różni od reszty operatorów.
Akurat w H01 w wersji płatnej co 2 miesiące jest tak, że ilość GB w roamingu UE odnawia się co 30 dni. Dają 7,5 GB co 30 dni, więc płacąc 39 zł dostajesz 15 GB na okres 60 dni.
 #1146145  autor: fwitkowski17
 22 mar 2023, 10:25
Ciekawostka:
W heyah01 wróciła oferta za 19,99 zł z 20 GB
 #1146147  autor: iphoneski
 22 mar 2023, 12:04
A 5G nadal brak, chociaż komunikat o pracach nad wdrożeniem z rok już chyba wisi. Nie mówiąc już o esim, co byłoby idealne dla oferty cyfrowej - przenosisz numer online, ściągasz profil i używasz płacąc automatycznie kartą. Mogli zrobić świetną ofertę dla lubiących nowinki, a przez korporacyjne olewactwo mają przeciętny produkt dla lubiących płacić grosze.
 #1146269  autor: IC_Current
 24 mar 2023, 19:41
Dalej w H01 są takie cyrki przy przenoszeniu numerów i pobieraniu opłat z karty, czy już te dziecięce lata mamy za sobą?
Warto ryzykować przeniesienie dla starszej osoby ważnego numeru czy jest duża szansa na problemy. Jeśli szansa na problemy jest spora, to nie zaryzykuję przeniesienia, gdyż nie będę mógł na bieżąco tych problemów rozwiązywać.
 #1146270  autor: Remington
 24 mar 2023, 19:44
Ja bym dla starszej osoby odradzał oferty opierające się o obciążenie karty. Nawet jeśli to karta kogoś młodszego i przez niego zarządzana, to dla seniora w razie problemów z płatnością może być odcięcie od świata. Lepszy abonament lub prepaid z dłuższą ważnością konta - szczególnie prepaid, bo senior może sam sobie go doładować w niektórych sklepach.

Ale to nie wątek na szukanie alternatywy, w każdym razie H01 bym dla starszej osoby nie radził.
 #1146279  autor: Rav-X
 24 mar 2023, 21:21
Witam. Czy ktoś się spotkał z problem przeniesienia numeru z T-Mobile na kartę do Heyah01 subskrypcja? Pisałem na czacie T-Mobile i powiedziano mi, że nie ma takiej możliwości, po mimo takiej opcji na stronie Heyah. Jak w nią kliknę to pojawia się informacja: "Brak ofert dla numeru 123456789 (tu widnieje mój nr.).
Orientuje się ktoś w tym temacie?
 #1146349  autor: aleksanderharaburda
 26 mar 2023, 14:04
Rav-X pisze:
24 mar 2023, 21:21
Witam. Czy ktoś się spotkał z problem przeniesienia numeru z T-Mobile na kartę do Heyah01 subskrypcja? Pisałem na czacie T-Mobile i powiedziano mi, że nie ma takiej możliwości, po mimo takiej opcji na stronie Heyah. Jak w nią kliknę to pojawia się informacja: "Brak ofert dla numeru 123456789 (tu widnieje mój nr.).
Orientuje się ktoś w tym temacie?
Prawdopodobnie czasowo wyłączyli taką możliwość (pomimo, że na ich stronie dalej widnieje sprzeczna informacja, o możliwości migracji z T-Mobile i Heyah na kartę do oferty subskrypcyjnej), bo system błędnie migruje numery z T-Mobile i Heyah na kartę do Heyah 01. Migracja ma trwać niby maksymalnie kilka minut, a potem są kwiatki... Brak możliwości dodania numeru do aplikacji Moja Heyah, usługi niby działają tzn. internet jakiś tam jest, dzwonić i SMS-ować możemy, ale nic na swoim koncie nie sprawdzimy, a numer dalej w ich systemie wisi jako w trakcie aktywacji i trwa to dniami, pomoc techniczna sama nie ogarnia własnej usługi, tworzą zgłoszenie, którego nie potrafią rozwiązać, po kilkunastu dniach dostajemy SMS'a o rozwiązaniu problemu i... dalej nie działa :| Tak samo przy przenoszeniu numeru od innego operatora, to czysta ruletka, albo będzie wszystko dobrze, albo i nie. Pierwszy numer przeniesiony do H01 w ofercie z 20GB internetu za 19.99 zł bez problemu, następny przeniesiony do oferty z 40GB internetu za 29.99 zł problemy już na starcie. Po zabraniu numeru z Plusa karta sim pokazuje "Brak sieci", w aplikacji od ponad 24h "W trakcie aktywacji". Zgłoszenie zostało przyjęte, planowane rozwiązanie problemu wyznaczone do końca dzisiejszego dnia (ale coś mi się nie chce w to wierzyć). Dodam, że przy próbie przeniesienia tego numeru do T-Mobile też są cyrki (oczywiście musimy na około przenieść na minimum 48h numer z H01 do innego operatora po tym czasie udać się do salonu T-Mobile i przenieść numer) próba przeniesienia numeru już na etapie wysłania wniosku kończy się niepowodzeniem, komunikat z systemu: "Numer należy do sieci T-Mobile". Pomimo zabrania na chwilę numeru z H01 do innej sieci system T-Mobile dalej trzyma numer w subskrypcji, tylko jako numer nieaktywny, obsługa salonu ma rozłożone ręce, bo z oferty subskrypcyjnej nie da się przenieść numeru do żadnej innej oferty T-M, a więc znowu walka z działem technicznym (który nie umie tego naprawić) i takie błędne koło.

Troszkę się rozpisałem. Odpowiadając na Twoje pytanie:
Zaloguj się w sklepie H01 kontem z T-Mobile (czyli tym którym jesteś zalogowany w aplikacji Mój T-Mobile i na którym masz dodany numer, który usiłujesz przenieść) po zalogowaniu na stronie H01 > Moje konto > Tutaj powinien wyskoczyć numer, który masz dodany na koncie w aplikacji Mój T-Mobile > kliknij na ten numer > strona przeniesie Cię do procesu migracji tego numeru do H01 > jeżeli wyskoczy komunikat, o którym sam wspomniałeś "Brak ofert dla numeru xxx xxx xxx", to prawdopodobnie numer niedawno dodałeś do aplikacji i system go jeszcze "przetwarza", jeżeli minęło kilka dni i dalej nie pozwala Ci go przenieść dając komunikat ten powyżej, to bardzo prawdopodobne, że wyłączyli opcję migracji, o czym napisałem na początku i nie dziwi mnie to. H01 jest po prostu bardzo zaniedbana i niedopracowana nawet w tym, co teoretycznie ma działać dobrze... Dodam, że w ostatnim czasie zaktualizowano troszkę stronę (zakładkę "Pytania i odpowiedzi") i przywrócono ofertę za 19.99 zł, więc może w niedalekim czasie coś się ruszy. Oferta ma potencjał, ale jest strasznie zaniedbana przez T-Mobile, przez co na chwilę obecną szkoda na to nerwów.
 #1146666  autor: Rav-X
 30 mar 2023, 21:29
aleksanderharaburda pisze:
26 mar 2023, 14:04
Rav-X pisze:
24 mar 2023, 21:21
Witam. Czy ktoś się spotkał z problem przeniesienia numeru z T-Mobile na kartę do Heyah01 subskrypcja? Pisałem na czacie T-Mobile i powiedziano mi, że nie ma takiej możliwości, po mimo takiej opcji na stronie Heyah. Jak w nią kliknę to pojawia się informacja: "Brak ofert dla numeru 123456789 (tu widnieje mój nr.).
Orientuje się ktoś w tym temacie?
Prawdopodobnie czasowo wyłączyli taką możliwość (pomimo, że na ich stronie dalej widnieje sprzeczna informacja, o możliwości migracji z T-Mobile i Heyah na kartę do oferty subskrypcyjnej), bo system błędnie migruje numery z T-Mobile i Heyah na kartę do Heyah 01. Migracja ma trwać niby maksymalnie kilka minut, a potem są kwiatki... Brak możliwości dodania numeru do aplikacji Moja Heyah, usługi niby działają tzn. internet jakiś tam jest, dzwonić i SMS-ować możemy, ale nic na swoim koncie nie sprawdzimy, a numer dalej w ich systemie wisi jako w trakcie aktywacji i trwa to dniami, pomoc techniczna sama nie ogarnia własnej usługi, tworzą zgłoszenie, którego nie potrafią rozwiązać, po kilkunastu dniach dostajemy SMS'a o rozwiązaniu problemu i... dalej nie działa :| Tak samo przy przenoszeniu numeru od innego operatora, to czysta ruletka, albo będzie wszystko dobrze, albo i nie. Pierwszy numer przeniesiony do H01 w ofercie z 20GB internetu za 19.99 zł bez problemu, następny przeniesiony do oferty z 40GB internetu za 29.99 zł problemy już na starcie. Po zabraniu numeru z Plusa karta sim pokazuje "Brak sieci", w aplikacji od ponad 24h "W trakcie aktywacji". Zgłoszenie zostało przyjęte, planowane rozwiązanie problemu wyznaczone do końca dzisiejszego dnia (ale coś mi się nie chce w to wierzyć). Dodam, że przy próbie przeniesienia tego numeru do T-Mobile też są cyrki (oczywiście musimy na około przenieść na minimum 48h numer z H01 do innego operatora po tym czasie udać się do salonu T-Mobile i przenieść numer) próba przeniesienia numeru już na etapie wysłania wniosku kończy się niepowodzeniem, komunikat z systemu: "Numer należy do sieci T-Mobile". Pomimo zabrania na chwilę numeru z H01 do innej sieci system T-Mobile dalej trzyma numer w subskrypcji, tylko jako numer nieaktywny, obsługa salonu ma rozłożone ręce, bo z oferty subskrypcyjnej nie da się przenieść numeru do żadnej innej oferty T-M, a więc znowu walka z działem technicznym (który nie umie tego naprawić) i takie błędne koło.

Troszkę się rozpisałem. Odpowiadając na Twoje pytanie:
Zaloguj się w sklepie H01 kontem z T-Mobile (czyli tym którym jesteś zalogowany w aplikacji Mój T-Mobile i na którym masz dodany numer, który usiłujesz przenieść) po zalogowaniu na stronie H01 > Moje konto > Tutaj powinien wyskoczyć numer, który masz dodany na koncie w aplikacji Mój T-Mobile > kliknij na ten numer > strona przeniesie Cię do procesu migracji tego numeru do H01 > jeżeli wyskoczy komunikat, o którym sam wspomniałeś "Brak ofert dla numeru xxx xxx xxx", to prawdopodobnie numer niedawno dodałeś do aplikacji i system go jeszcze "przetwarza", jeżeli minęło kilka dni i dalej nie pozwala Ci go przenieść dając komunikat ten powyżej, to bardzo prawdopodobne, że wyłączyli opcję migracji, o czym napisałem na początku i nie dziwi mnie to. H01 jest po prostu bardzo zaniedbana i niedopracowana nawet w tym, co teoretycznie ma działać dobrze... Dodam, że w ostatnim czasie zaktualizowano troszkę stronę (zakładkę "Pytania i odpowiedzi") i przywrócono ofertę za 19.99 zł, więc może w niedalekim czasie coś się ruszy. Oferta ma potencjał, ale jest strasznie zaniedbana przez T-Mobile, przez co na chwilę obecną szkoda na to nerwów.
Bardzo dziękuję ci za tą konkretną odpowiedź i poświęcony na nią czas. Zrobiłeś to czego żaden konsultant T-Mobile nie potrafił.

Zdecydowałem się na tą chwilę przenieść do ORANGE FLEX, ponieważ zależało mi żeby najniższym kosztem mieć jedną kartę SIM do telefonu i drugą kartę SIM do routera jako internet zapasowy/awaryjny (główny jest radiowy). FLEX najlepiej to rozwiązał ponieważ można mieć za darmo kartę duplikat swojego numeru przy opłacie 30zł miesięcznie za całość. Pierwotnym rozwiązaniem miała być subskrypcja Heyah01 oferta głosowa za 19,99zł (przeniesiony numer) + Heyah01 internet za 19,99zł, ale z powyżej opisanych powodów musiałem odpuścić ten plan. Na tą chwilę będę testował ORANGE, jak nie będę miał zastrzeżeń to zostaję u nich. Jak będą problemy to wtedy zrobię migrację do Heyah01, chyba, że sam T-Mobile uruchomi jakąś ciekawą subskrypcję, to chętnie do nich wrócę.
 #1146699  autor: Freemindostr
 31 mar 2023, 12:05
Uważajcie z przenoszeniem z T-Mobile/Heyah na kartę numeru do Heyah 01. O ile rok temu przenoszenie przeszło bezproblemowo , tak obecny kolejny numer od 2 dni mam odcięty od świata i nikt mi nie jest w stanie pomóc 😅.
 #1146933  autor: Docentor
 02 kwie 2023, 20:28
Też mam podobny problem. Karta t-mobile, przeniesienie przez stronę. T-mobile odłączyło a HEYAH 01 nie aktywowało. Niestety zrobiłem to w sobotę rano. Przez weekend z nikim sensownym się nie pogada - konsultant zrobi tylko zgłoszenie do działu technicznego który przecież "pracuje 365 dni w roku". Czyli w weekendy jak się serwery nie palą to nic nie robią. Do roboty usiądą w poniedziałek.
Zobaczymy ile to potrwa... Najgorsze że to numer główny :(
 #1146951  autor: kondziel
 03 kwie 2023, 08:40
To są incydentalne przypadki czy każdy numer tak ma? Bo zamierzałem przenieść z Go! do H01 jeden numer.
Komuś z Was się może udało przenieść bez problemu od kiedy przywrócili ofertę za 19.99?
 #1147052  autor: kala_fior
 03 kwie 2023, 23:46
To ja jeszcze dopowiem, czego się dowiedziałem na czacie. Konsultant powiedział mi jakoś ponad tydzień temu, że chwilowo się nie da przenosić numerów z T-Mobile, ale że w kwietniu już powinno być ok. Ale jeszcze tego nie sprawdzałem, bo zaczął mi się kolejny cykl rozliczeniowy, więc dopiero po nim będę przenosił.


Rav-X pisze:
24 mar 2023, 21:21
Witam. Czy ktoś się spotkał z problem przeniesienia numeru z T-Mobile na kartę do Heyah01 subskrypcja? Pisałem na czacie T-Mobile i powiedziano mi, że nie ma takiej możliwości, po mimo takiej opcji na stronie Heyah. Jak w nią kliknę to pojawia się informacja: "Brak ofert dla numeru 123456789 (tu widnieje mój nr.).
Orientuje się ktoś w tym temacie?
 #1147060  autor: Freemindostr
 04 kwie 2023, 07:44
kala_fior pisze:
03 kwie 2023, 23:46
To ja jeszcze dopowiem, czego się dowiedziałem na czacie. Konsultant powiedział mi jakoś ponad tydzień temu, że chwilowo się nie da przenosić numerów z T-Mobile, ale że w kwietniu już powinno być ok. Ale jeszcze tego nie sprawdzałem, bo zaczął mi się kolejny cykl rozliczeniowy, więc dopiero po nim będę przenosił.


Rav-X pisze:
24 mar 2023, 21:21
Witam. Czy ktoś się spotkał z problem przeniesienia numeru z T-Mobile na kartę do Heyah01 subskrypcja? Pisałem na czacie T-Mobile i powiedziano mi, że nie ma takiej możliwości, po mimo takiej opcji na stronie Heyah. Jak w nią kliknę to pojawia się informacja: "Brak ofert dla numeru 123456789 (tu widnieje mój nr.).
Orientuje się ktoś w tym temacie?
Ogólnie bym nie ryzykował póki co , dziś mija 6 dzień od kiedy mam wyłączony numer i dalej nie potrafią nic z tym zrobić , chyba pora ogarnąć nowy i trzymać się od 01 z daleka
 #1147123  autor: Docentor
 04 kwie 2023, 20:23
Mój numer też wisi. Nie wiem czy da radę przenieść awaryjnie do innej sieci. Tylko jakiego operatora wskazać jako sieć z której przenosimy.
 #1147207  autor: Docentor
 05 kwie 2023, 16:02
Dostałem super wiadomość:
"Przewidywana data zakończenia zgłoszenia ... w sprawie numeru... to 1.05.2023."

I tak się aktualnie ma moje przenoszenie numeru z T-mobile do Heyah01.
  • Strona 46 z 51
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 51
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 51