mediolan pisze: ↑06 mar 2020, 20:25
a były zmiany cenników w górę..? chyba jakoś od niedawna coś idzie w górę
może należy zapytać UKE
Oczywiście, że bywały już podwyżki. Nigdy żaden operator nie proponował wtedy zwrotu kwoty salda. Nawet w przypadku likwidacji operatora było to tylko ich dobrą wolą. Co miałoby UKE powiedzieć, skoro nie ma przepisów, które by to nakazywały?
mediolan pisze: ↑06 mar 2020, 20:25
za co zapłaciłem ? - zasiliłem tylko konto na usługi które są w określonych cenach
Kupiłeś usługi telekomunikacyjne o konkretnej wartości, opodatkowane 23% VAT, dostałeś na to paragon lub fakturę, sprzedawca, pośrednik, operator i państwo zgarnęli swój udział w tej kwocie. Co więcej, w większości przypadków kupiłeś to wcale nie od operatora tylko od jakiejś firmy trzeciej.
Pisz do UOKiK-u zgłaszając im naruszanie zbiorowych interesów konsumentów (wtedy wystarczy zgłoszenie od jednej osoby) to jedyna możliwa droga.