DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1147811  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 17:35
@Remington
Czasami podejmuje się, a nawet czeka na konkretne zgłoszenie. Znam przypadek, gdzie UOKiK wprost dopraszał się o DRUGIE takie samo zgłoszenie, bo jedno już miał. Dotyczyło T-Mobile. Chodziło o olbrzymie obciążenia za transmisję danych w roamingu, w abonamencie, mimo deklaracji operatora, że transmisja jest zawsze no limit. Sprawa była ewidentna. Konsument odzyskał pieniądze. Dawne czasy.

@Mikana
Sprawa jest na tyle bulwersująca, że warto najpierw zadzwonić do UOKiK-u. Pokierują Cię jak napisać zgłoszenie.
 #1147832  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 23:56
@Mikana
Jeśli, po telefonach, wyjaśni się kto obecnie przyjmuje zgłoszenia indywidualne (UOKiK czy UKE), wysyłaj jednocześnie pisma do wiadomości T-Mobile. Zarówno pocztą jak i e-mailem. Możliwe, że przyśpieszy to zwrot pieniędzy i nie będzie trzeba czekać na żmudną procedurę sądową.

BTW - czy była wysłana oficjalna reklamacja, do T-Mobile, z Twojego e-maila?
 #1147840  autor: babciagienia1p
 15 kwie 2023, 12:30
@Remington
W opisywanym przeze mnie przypadku UOKiK przystąpił do sprawy sądowej.
Może nie ma się co cackać, tylko trzeba wysyłać zgłoszenia zarówno do UKE jak i do UOKiK, zawsze z kopią do T-Mobile. Zakładam, że prawnicy T-Mobile, po różnych doświadczeniach, okażą się miękiszonami i szybko zwrócą pieniądze z nawiązką...
 #1147857  autor: babciagienia1p
 15 kwie 2023, 14:55
@Mikana
Jeśli w historii korespondencji widać o co prosisz i widać negatywną odpowiedź T-Mobile, nie trzeba pisać drugi raz. Jak nie widać (bardziej pod ewentualny sąd), powtórz reklamację ze wszystkim szczegółami.

W tekście pod podpisem, po lewej stronie, wstaw wzmiankę do wiadomości (DW) UKE UOKiK. Każdą korespondencję do UKE i UOKiK-u wysyłaj równolegle, w tym samym e-mailu lub liście, do T-Mobile.
Wymiękną.
Trzymaj się.

Pzdr
 #1152490  autor: Karlos20
 28 cze 2023, 12:51
Plus się ugiął i w końcu pozwala łaskawie odzyskać niewykorzystane środki z konta prepaid i MIX.
Szczegóły i regulamin > https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1687945961

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152497  autor: Karlos20
 28 cze 2023, 13:50
Window: na Lyce nie licz. Tym bardziej, że nie działają na platformie Plusa dla MVNO.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152875  autor: Karlos20
 01 lip 2023, 20:26
aupol: odzyskać możesz tylko środki z konta głównego z salda *100#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154146  autor: Window
 19 lip 2023, 23:58
Sprawdzając strony na temat zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu ważności konta prepaid, zauważyłem że Orange zwraca pieniądze gdy przejdziemy do Flexa to przysługuje nam prawo do zwrotu środków. Wiecie kiedy to Orange wprowadził?
https://www.orange.pl/zobacz/zwrot-srodkow
 #1154147  autor: Karlos20
 20 lip 2023, 00:03
Window:
O zwrot jakich środków mogę wnioskować?
- Można wnioskować tylko o zwrot środków (złotówek) pochodzących z doładowań znajdujących się na koncie głównym, które zostały zablokowane od 15.02.2021 r.,
- Jeśli środki zostały anulowane przed 15.02.2021 r. to nie ma możliwości ich zwrotu,
- Zwrot nie dotyczy bonusów przyznanych w ramach promocji albo usług.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154150  autor: Window
 20 lip 2023, 00:26
Karlos20 pisze:
20 lip 2023, 00:03
Window:
O zwrot jakich środków mogę wnioskować?
- Można wnioskować tylko o zwrot środków (złotówek) pochodzących z doładowań znajdujących się na koncie głównym, które zostały zablokowane od 15.02.2021 r.,
- Jeśli środki zostały anulowane przed 15.02.2021 r. to nie ma możliwości ich zwrotu,
- Zwrot nie dotyczy bonusów przyznanych w ramach promocji albo usług.
To chyba musieli później niż lutym 2021 roku wprowadzić. Bo w mailu o zmianach mam tylko w dwóch przypadkach. I tam na stronie jeszcze jest wymieniony przejście do Orange Abonament. Obrazek
 #1163311  autor: john100100
 16 sty 2024, 14:38
Jak dokładnie wygląda procedura zwrotu ? numer nie jest już używany , połączenia wychodzące do 2 lutego a przychodzące chyba jeszcze przez 90 dni ? , taryfa PNK rok ważności konta .
 #1163354  autor: john100100
 17 sty 2024, 09:47
ok dziękuje , czyli muszę poczekać aż rozmowy przychodzące stracą ważność , ale wolałbym napisać do nich wcześniej bo nie mam pewności czy nie blokują konta w play24 po wygaśnięciu ważności rozmów przychodzących .
Czy załatwię to przez play24 ?
  • Strona 9 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11