TomLee pisze: Dobrze, że to uregulują.
I tak i nie, za dużo już tych regulacji i regulacji do regulacji jak i mnożenia tych co tych regulacji pilnują (ich utrzymanie to też niezły koszt). Gdyby operatorzy kierowali się zdrowym rozsądkiem i nie szli tak w zaparte ze zwrotem, wyszli z inicjatywą sami jak teraz próbują, to nie byłoby sprawy jak i kar, które dostali (a jestem wrogiem karania firm, bo to i tak na klientach się odbija).
TomLee pisze:Zapewne lwia część użytkowników nie będzie tego robić.
Zapewne tak, ja odejdę z Play nie przez kiepskawy transfer danych ale fatalną jakość rozmów w mojej lokalizacji (czkawki, gubienie słów, czy wręcz części zdań). A więc gdy odetną możliwość pośrednictwa TM (Orange już odcięli)
Remington pisze: Choćby we wspomnianym urzędzie
Ja rozumiem, że trudno w to uwierzyć ale to były lata 90-te, żadne nowe procedury ale efekt myślenia w stylu: "płaca zasadniacza za to że jesteśmy w urzędzie a za resztę płaćcie"