DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1146554  autor: Remington
 29 mar 2023, 14:09
Play tylko w jednej taryfie z wielu, więc to nie punkt odniesienia.
Karlos20 pisze:
29 mar 2023, 09:34
> Play - umożliwia zwrot środków + kasowanie środków z salda (możliwe do zwrotu) dopiero jest zauważalne gdy przekroczymy datę połączeń przychodzących

Możesz coś więcej o tym napisać?
 #1146563  autor: Karlos20
 29 mar 2023, 17:23
Remington: gdzieś czytałem wpisy, że Play kasował z salda *101# niewykorzystaną kasę po przekroczeniu daty przychodzących, był ostatnio taki wpis w wątku o Fakt Mobile.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147796  autor: Mikana
 14 kwie 2023, 15:52
Podpowiedzcie co powinienem teraz zrobić.Karta w T-Mobile mix od kilku lat,wypełniony kontrakt dawno temu.Zostalo ok 700zl na koncie.31 stycznia składam wniosek o rozwiązanie umowy=przejście do oferty na kartę.5 marca SMS o przejściu na kartę.15 marca przenoszę nr do innej sieci i składam wniosek o zwrot środków.Dostaje odpowiedź negatywną.Argument -numer w momencie przeniesienia był w mix a nie w ofercie na kartę.Odpisuję, że to nie prawda bo był w ofercie na kartę.Dzis dostaję kolejną odp. że nie zwrócą bo numer musi być 6mcy w ofercie na kartę.Na stronie T-Mobile warunki do zwrotu:
"masz co najmniej 6-miesięczny staż w T-Mobile"-warunek spełniony.
nie ma nic o 6mcach W OFERCIE NA KARTĘ .
Pisać kolejną reklamację,do UOKiKu?
 #1147799  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 16:33
@Mikana
Chyba nie masz wyjścia. Tylko UOKiK lub UKE mogą pomóc.
Właśnie tak wyglądają skutki szkoleń z reklamacji dla pracowników BOK-ów. Zawsze będą na nie - nie da się, nie ma takich przepisów, będziemy dogłębnie analizować itd.

J... mentalność pruskich i carskich urzędników.
 #1147811  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 17:35
@Remington
Czasami podejmuje się, a nawet czeka na konkretne zgłoszenie. Znam przypadek, gdzie UOKiK wprost dopraszał się o DRUGIE takie samo zgłoszenie, bo jedno już miał. Dotyczyło T-Mobile. Chodziło o olbrzymie obciążenia za transmisję danych w roamingu, w abonamencie, mimo deklaracji operatora, że transmisja jest zawsze no limit. Sprawa była ewidentna. Konsument odzyskał pieniądze. Dawne czasy.

@Mikana
Sprawa jest na tyle bulwersująca, że warto najpierw zadzwonić do UOKiK-u. Pokierują Cię jak napisać zgłoszenie.
 #1147832  autor: babciagienia1p
 14 kwie 2023, 23:56
@Mikana
Jeśli, po telefonach, wyjaśni się kto obecnie przyjmuje zgłoszenia indywidualne (UOKiK czy UKE), wysyłaj jednocześnie pisma do wiadomości T-Mobile. Zarówno pocztą jak i e-mailem. Możliwe, że przyśpieszy to zwrot pieniędzy i nie będzie trzeba czekać na żmudną procedurę sądową.

BTW - czy była wysłana oficjalna reklamacja, do T-Mobile, z Twojego e-maila?
 #1147840  autor: babciagienia1p
 15 kwie 2023, 12:30
@Remington
W opisywanym przeze mnie przypadku UOKiK przystąpił do sprawy sądowej.
Może nie ma się co cackać, tylko trzeba wysyłać zgłoszenia zarówno do UKE jak i do UOKiK, zawsze z kopią do T-Mobile. Zakładam, że prawnicy T-Mobile, po różnych doświadczeniach, okażą się miękiszonami i szybko zwrócą pieniądze z nawiązką...
 #1147857  autor: babciagienia1p
 15 kwie 2023, 14:55
@Mikana
Jeśli w historii korespondencji widać o co prosisz i widać negatywną odpowiedź T-Mobile, nie trzeba pisać drugi raz. Jak nie widać (bardziej pod ewentualny sąd), powtórz reklamację ze wszystkim szczegółami.

W tekście pod podpisem, po lewej stronie, wstaw wzmiankę do wiadomości (DW) UKE UOKiK. Każdą korespondencję do UKE i UOKiK-u wysyłaj równolegle, w tym samym e-mailu lub liście, do T-Mobile.
Wymiękną.
Trzymaj się.

Pzdr
 #1152490  autor: Karlos20
 28 cze 2023, 12:51
Plus się ugiął i w końcu pozwala łaskawie odzyskać niewykorzystane środki z konta prepaid i MIX.
Szczegóły i regulamin > https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1687945961

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152497  autor: Karlos20
 28 cze 2023, 13:50
Window: na Lyce nie licz. Tym bardziej, że nie działają na platformie Plusa dla MVNO.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152875  autor: Karlos20
 01 lip 2023, 20:26
aupol: odzyskać możesz tylko środki z konta głównego z salda *100#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154146  autor: Window
 19 lip 2023, 23:58
Sprawdzając strony na temat zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu ważności konta prepaid, zauważyłem że Orange zwraca pieniądze gdy przejdziemy do Flexa to przysługuje nam prawo do zwrotu środków. Wiecie kiedy to Orange wprowadził?
https://www.orange.pl/zobacz/zwrot-srodkow
  • Strona 9 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11